Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

KimNK: Mulig jeg begynner på Sonans selv, men da på kveldstid, og for å ta 2MX. Kan bli hardt.

Noen som vet hvor Solheimsviken posthandel er, forresten? Er visst det som er det nærmeste postkontoret/post i butikk for oss på Damsgård/Gyldenpris.

Rimi borte på Danmarksplass..?

Lenke til kommentar

Vet ikke om den er lagt ned, og for å være ærlig har jeg ikke giddet å dra så langt utover Laksevåg osv. Kanskje jeg tar feil når jeg sier jeg bor på Damsgård óg, selv om blokkene her har Damsgård i navnet :p

Bor i alle fall rett over brua og litt til venstre mot Danmarksplass, men skulle ønske jeg hadde et nærere postkontor.

Lenke til kommentar

Jeg måtte kjøre muttn ut der, men da vi kom til innkjørselen første gang var parkeringen sperret av vakter. Kjørte rundt en gang til, og da kom vi inn på parkeringen.

Så stod vi i 5min bare å måpte på g-sport køen.... Og i de 5minuttene var det ingen som kom inn i butikken.

G-sport-jentene (nydelige btw) gikk og delte ut drikke til folk i køen, og det var minst 150 personer i køen kl12.

Kjørte inn på bystasjonen i stedet, og der var det en dame som sa at de hadde stått 2 timer i køen utenfor, og like lenge i kø for å betale...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...