KimNK Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Nope, Sonans. Og forhåpentelegvis få meg ein jobb. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 KimNK: Mulig jeg begynner på Sonans selv, men da på kveldstid, og for å ta 2MX. Kan bli hardt. Noen som vet hvor Solheimsviken posthandel er, forresten? Er visst det som er det nærmeste postkontoret/post i butikk for oss på Damsgård/Gyldenpris. Rimi borte på Danmarksplass..? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jepp, det stemmer, Haraldson. Noen andre som hadde strømproblemer for noen minutter siden? Var visst en del av Bergen sentrum som var uten strøm i rundt en halvtime. Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Rimi på Danmarksplass har vel ikke egen postavdeling. Det er vel heller snakk om postkontoret som ligger litt lenger opp i gaten, retning bort fra byen, på venstre side. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Fant fram dit, til slutt. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Whaat? Er det det næraste postkontoret frå Gyldenpris? Svinlangt å gå jo. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Ja, og det føltes enda lenger i regnet. Og da jeg var innom først, hadde ikke postbudet kommet tilbake til postkontoret med pakka, så det ble en enda lenger tur da jeg gikk inn til storsenteret i mellomtida. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Damsgaard.. Har ikke de post i butikk på Rimi i Damsgaarsdveien da? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Huh? Rimi hvor? Nærmeste Rimi herfra må bli den nede ved fotballpuben, eller den på Danmarksplass... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Tror vi snakker om forskjellig Damsgaard i såfall Jeg snakker om Damsgaard på Laksevåg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Tror den rimien er lagt ned eller noe. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 :o Såpass. Skjønner at det er lenge siden jeg bodde i Bergen. Tragisk da. Butikken miiiin! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Vet ikke om den er lagt ned, og for å være ærlig har jeg ikke giddet å dra så langt utover Laksevåg osv. Kanskje jeg tar feil når jeg sier jeg bor på Damsgård óg, selv om blokkene her har Damsgård i navnet Bor i alle fall rett over brua og litt til venstre mot Danmarksplass, men skulle ønske jeg hadde et nærere postkontor. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Noen som gikk "shopping amok" i den nye Toys R us butikken i åsane? Kjøpte for ca 5200kr der idag. Edit: Verdier for 5200kr men betalte bare 1500kr for varene. Endret 9. august 2007 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Var på både Super-Gsport og Toys R us i dag. Mykje køer. Kjøpte meg ein sykkel som eg sikkert kjem til å selge i deler, og mykje kler. Kjøpte ingenting annet enn ein is på Toys R us. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg måtte kjøre muttn ut der, men da vi kom til innkjørselen første gang var parkeringen sperret av vakter. Kjørte rundt en gang til, og da kom vi inn på parkeringen. Så stod vi i 5min bare å måpte på g-sport køen.... Og i de 5minuttene var det ingen som kom inn i butikken. G-sport-jentene (nydelige btw) gikk og delte ut drikke til folk i køen, og det var minst 150 personer i køen kl12. Kjørte inn på bystasjonen i stedet, og der var det en dame som sa at de hadde stått 2 timer i køen utenfor, og like lenge i kø for å betale... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Tror vi snakker om forskjellig Damsgaard i såfall Jeg snakker om Damsgaard på Laksevåg. 9227691[/snapback] Me too. Men pokker da. Må på posten og hente stæsj i morgon, WHERE? Bur like over SIB-hyblane på Gyldenpris. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 KimNK: Du bor ikke langt unna meg, regner nesten med at du må bort på Danmarksplass du også. Eller Solheimsviken, da. Har du fått hentelapp er det jo skrevet på hvor du skal hante stæsjet. Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Står også hvilket postkontor det er hvis du sporer pakken på posten.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå