Gjest Slettet+142 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Da er skoleferien igang De siste dagene har vært chill, og alt tyder på at de neste 2 månedene også blir chill Btw, så skjedde dette på skolen siste uken også Hvis noen sjekker linken over, og lurer på hvilken youtube video det er: Hele talen, mye vims, dårlig lyd Deler av talen, bra lyd Endret 22. juni 2007 av Slettet+142 Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hvilken skole skjedde dette på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Håper ikke det er "ulovlig" å si det.. Åstveit Ungdomsskole Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Sjekk ut den syke skuta som har lagt til på Gyldenpris! Med hekkspoiler og greier! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) *borte* Endret 10. juli 2007 av bhsand Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 De siste dagene har det labbet rundt en snurrig gubbe på Torgalmenningen. Han følger etter noe som ser ut til å være en fjernstyrt bil med påmontert lokkeand, påskriften "til ærfuglens beskyttelse" elns og beger til å legge penger oppi. Først trodde jeg det var en eller annen form for utdrikningslag, men siden han har holdt på en stund er det vel noe annet. Spørsmålet er hva? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Er det noen som går på Gimle skole her? Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 De siste dagene har det labbet rundt en snurrig gubbe på Torgalmenningen. Han følger etter noe som ser ut til å være en fjernstyrt bil med påmontert lokkeand, påskriften "til ærfuglens beskyttelse" elns og beger til å legge penger oppi. Først trodde jeg det var en eller annen form for utdrikningslag, men siden han har holdt på en stund er det vel noe annet. Spørsmålet er hva? 8977547[/snapback] Husker jeg ikke feil så var han å se i fjor og.. Ganske tidig der han gikk rundt med andefløyten sin.. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 De siste dagene har det labbet rundt en snurrig gubbe på Torgalmenningen. Han følger etter noe som ser ut til å være en fjernstyrt bil med påmontert lokkeand, påskriften "til ærfuglens beskyttelse" elns og beger til å legge penger oppi. Først trodde jeg det var en eller annen form for utdrikningslag, men siden han har holdt på en stund er det vel noe annet. Spørsmålet er hva? 8977547[/snapback] Han mannen der er bare tidig å se på. Hvordan han hører rundt med den radiostyrte bilen sin og plakat på rygg/mave. Ganske snasen radiostyrt bil det der. Lurer på hvor mye batteri han har på den ja. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Jeg mistenker at det sitter noen i et av byggene med fjernkontrollen. Holdt på å dø på meg første gang jeg så det. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Jeg mistenker at det sitter noen i et av byggene med fjernkontrollen. Holdt på å dø på meg første gang jeg så det. 8993674[/snapback] Hehe. Du sier noe der. Hvis det faktisk er noen andre som styrer bilen er det bare å ta av seg hatten for den mest dedikerte mannen jeg noensinne har sett. :!: Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 semi-bump her. Noen som har peiling om noen bra konserter før Hole in the Sky? kjeder meg, og jeg nekter å bare "gå på byn" i helgene. Kommer aldri inn på Scotsman( der alle insisterer så forbanna på og gå), og jeg bruker alltid bare penger jeg ikke har. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 http://www.bt.no/bergenpuls/detskjer/ Det skjer. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 OI bra link. Da blir det Garage den 21. juli. Black sabbath kveld! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Haha, var tidig når turboneger varmet opp på Valle Hovin. Han spurte hvor mange som var fra østlandet og hvor mange som var fra trøndelag, litt lett jubel. Så spurte han om det var mange fra vestlandet, og det var det! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Hei dere bergensere. Jeg hadde tenkt å spørre om noen av dere hatt sett et utsalgssted for Atna Mopedøl, men jeg fant det sannelig selv. Ta dere en tur til Ica Maxi Åsane, og prøv dette herlige brygget, det skal iallfall jeg i dag. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 De siste dagene har det labbet rundt en snurrig gubbe på Torgalmenningen. Han følger etter noe som ser ut til å være en fjernstyrt bil med påmontert lokkeand, påskriften "til ærfuglens beskyttelse" elns og beger til å legge penger oppi. Først trodde jeg det var en eller annen form for utdrikningslag, men siden han har holdt på en stund er det vel noe annet. Spørsmålet er hva? 8977547[/snapback] Jeg så en mann inne på kvadrat kjøpesenter i sandnes. Han han kunne ikke passet den beskrivelsen bedre. Trodde først det var speideren eller noe slikt siden han hadde blå skjorte. Han kjørte rundt med "ei and" også hadde han en liten vogn på slep. Sto noe om "ærefuglens beskyttelse" eller noe slik på han her også. Samme mannen som er på turnè kanskje? Snedig hvertfall.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Sikkert samme fyren. Litt nærmere research viser at han selger sånne plystregreier som du har bak tennene. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Hei dere bergensere. Jeg hadde tenkt å spørre om noen av dere hatt sett et utsalgssted for Atna Mopedøl, men jeg fant det sannelig selv. Ta dere en tur til Ica Maxi Åsane, og prøv dette herlige brygget, det skal iallfall jeg i dag. 9071712[/snapback] Hahaha, mopedøl?! Det må faen meg prøves! Jeg var på Ica på Gullgruven idag, men jeg fant ikke mopedøl. De hadde jævlig bra utvalg, men akkurat det fant jeg ikke. Om det var rett butikk da. Endret 26. juli 2007 av stakan Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Jess! Frå i morgon av er eg òg bergensar for nokre år framover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå