Snublefot Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hadde ikke fisket på flere år, så det var kjekt å dra med kjæresten på en liten mini fisketur. Storkoste meg i varmen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hehe. Sikkert bedre å «fiske» med damen da ;D Men er jo ingenting dumt med å fiske heller da Chille litt liksom :} Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 I dag må jeg nesten ta en pause fra eksamenslesing - alt for varmt nå! Forresten noen som vet om noen kule shortser i byn? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Nope Alt for varmt ja. Og jeg får ikke badet Skal være noobish DJ for en 7. klasse sammen med en venn Cya! Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 ohh, 18 grader i vannet på nordnes Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg har enda ikke badet ute. Det nærmeste vannet er Skjoldabukten (noen som vet hvor det er? Skittent og forferdelig), og mange av vennene mine har badet, men jeg er alt for lat. Og det er altfor varmt ute. Forferdelig å spille fotball. ^^ Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Er det noen her som har prøvd å bade i Skomakerdiket? Det skal være lov, men virker litt nasty ... Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Var å bada i sjøen i dag. Litt kaldt, men funket. Var skeptisk til å begynne med, men hoppet i det, var ikke så gale. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Da må du passe på å ikke svømme ut til de vannliljene, er vel personer som har druknet etter å ha satt seg fast i "stilken". Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Da må du passe på å ikke svømme ut til de vannliljene, er vel personer som har druknet etter å ha satt seg fast i "stilken". 8800673[/snapback] Var ikke noen slike der son vi var. =) Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Om de ikke er fjernet, er det en haug av de i midten av vannet. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 I Skomakerdiket? Jeg har nå bodd i Bergen i snart 4 år og har enda ikke somlet meg uti på disse breddegrader. Det er liksom noe man gjør når man er hjemme på ferie. Hvor er det bra å bade? Vis meg gjerne på kartet til Gulesider. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Rein solsteik i hele dag har ført til 1 god ting og 1 dårlig ting: God ting: Herlig å bade og tilbringe tid med kamerater langs kaien. Dårlig ting: Solbrent i fjeset, skuldrene, magen, leggen og føttene. Jepp, til og med på tærne! *smøre godt inn med Alovera... =D Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 SOLBRENT! Nå kan sommeren komme. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 nei, nå kan sommeren hoppe ned et par hakk til jeg har fått brunfarge, så kan den komme opp igjen. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Ahh... så deilig det er å være solbrent på hele overkroppen (bortsett fra fjeset/hodet). Hver vår sier jeg til meg selv at "Det går søren meg ikke an å bli solbrent i Norge!". Men når solen til slutt kommer for fullt, viser det seg at det likevel går an. Endret 7. juni 2007 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Ahh... så deilig det er å være solbrent på hele overkroppen (bortsett fra fjeset/hodet). 8808493[/snapback] Heheh, det varmer. Skogli: Ta deg en bolle. Brunfarge er overrated. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Ahh... så deilig det er å være solbrent på hele overkroppen (bortsett fra fjeset/hodet). 8808493[/snapback] Heheh, det varmer. Skogli: Ta deg en bolle. Brunfarge er overrated. 8808532[/snapback] For 2 dager siden var jeg selvlysende av hvitfarge. =P Nå er jeg tomatrød. =D Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Jeg har møtt min overmann i hvitfarge allerede, men jeg blir praktisk talt ikke brun. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 hehe, jeg har aldri vært brun, men tenkte jeg skulle prøve noe nytt i år. Store forandringer må til. =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå