akan Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 kjekt å ha sommerferie på dager som dette håper det blir like fint i morgen. sitte ute og slappe av er konge Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 sommerferie? eksamen ja =/ fransk imorgen.. men etter det er det soving i timene! selv om jeg har gjort det resten av skolearet ogsa. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg har desverre også eksamen i morgen. I markedsføring av alle fag. Men det skal nok gå bra det der. Ellers blir det mer enn nok avslapping etter i morgen. Da skal jeg kosemose meg mer enn nok. Håper været holder seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Værmeldingen sier iallefall at æret skal holde. Håper de mener det nå da Lyst å bade imorgen også Lenke til kommentar
akan Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 sommerferie? eksamen ja =/ fransk imorgen.. men etter det er det soving i timene! selv om jeg har gjort det resten av skolearet ogsa. 8773544[/snapback] sommerferie ja siste eksamen var tirsdag i forrige uke ^^ elsker studentlivet! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Ah, fuck deg. Får vel snart vite hvem som kommer opp i hva ang. muntlig. Er bare snakk om noe sånt som 15% av VG1 som skal opp i det hele tatt, og jeg kan ikke komme opp i Naturfag, Geografi eller Matte. Så sjansene er vel små, men de er der. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 sommerferie? eksamen ja =/ fransk imorgen.. men etter det er det soving i timene! selv om jeg har gjort det resten av skolearet ogsa. 8773544[/snapback] sommerferie ja siste eksamen var tirsdag i forrige uke ^^ elsker studentlivet! 8775830[/snapback] Jævlih dårlig gjort Får vite i morgen eller overmorgen hva jeg kommer opp i i muntlig eksamen Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Inne: 30,0 Grader Ute : 46,9 Grader Vind: ikke merkbart. Konklusjon: Helvete har kommet til Os, dette er ikke levedyktig! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Ute : 46,9 Grader 8779491[/snapback] Ikke i skyggen vel? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Måleren ligger i skyggen under blikktaket våres. Så det er 46,6(ny måling) under taket våres... hehe Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Men et blikktak fungerer vel som en ganske fin bakerovn. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Men et blikktak fungerer vel som en ganske fin bakerovn. 8779546[/snapback] Akkurat! Skogli roper ut et ironisk: Jippi! Sitter og spiller Rosenborg - Vi skal slukke brann mens en haug med striler/bergensere står utenfor og tømmer søppel. Endret 4. juni 2007 av Skogli Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jaja der var arets helvete unnagjort. fransk eksamen var ikke sa goy som jeg hadde tenkt meg... det a lese mellom linjene, er ikke like lett pa fransk, nei. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Herregud så nice! Ny park i sentrum! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Men hvor skal jeg parkere DA nar jeg far bil? :'( Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 haha, Ståle Idag har jeg badet leeenge Er rød som f*en. Helt svidd. Det er det negative Har vært på stranden fra klokken 14 til rundt 18:30 eller noe sånt. Iført kun boxer og bade shorts ^^ Men det var deilig da, både på land og i vann ;D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 ja, OG. Kom rett ifra skolen Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg fisket i går.... Fikk ikke noe stort da, men det var skikkelig kjekt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg er litt lei av å fiske jeg. Før dro pappa meg med på fisketur nesten hver dag, i tre uker, i sommerferien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå