sluffy Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg reiste til byk klokken 1230 i dag, og var hjemme igjen ca. klokken 2000. Og jeg har ikke kjøpt en dritt (annet enn en 1/2 fots sub på Big Bite) Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Var i byn i går fra 0900 til 1300 og kjøpte to bøker på Avalon, "This is war by Georg Bush as told to dr. Parson" og "Den sataniske bibelen". Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Jeg leser fortest i hele verden. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Jeg leser fortest i hele verden. Du har ikke lest en bok siden du sluttet på barneskolen! Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Avalon er et av stedene jeg kommer til å savne når jeg nå pakker mitt pikk-pakk og farer til Narvik. Vel vel.. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Avalon er et av stedene jeg kommer til å savne når jeg nå pakker mitt pikk-pakk og farer til Narvik. Vel vel.. Skole? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Avalon er et av stedene jeg kommer til å savne når jeg nå pakker mitt pikk-pakk og farer til Narvik. Vel vel.. Skole? Ja, det er det. Skal begynne på Høgskolen i Narvik, linjen for Romteknologi. Og denne linjen finner man ikke andre steder i Norge. Så derfor må jeg forlate vestlandets perle og kampere meg i en alpinby... Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Akkurat.. Samboeren til min kusine har gått der de siste årene. Han er vel ferdig nå tror jeg.. Høres spennende ut. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Akkurat.. Samboeren til min kusine har gått der de siste årene. Han er vel ferdig nå tror jeg.. Høres spennende ut. Hehe, det er det jeg håper at det vil bli, selv om det blir forunderlig å ikke ha med seg noen gamle eller nye bekjente opp der nord. Men men, skitt la gå liksom, man kan da gi det et forsøk. Hadde jeg ikke gjort det hadde jeg nok angret på det senere. Så da gjenstår det bare å få leilighet da... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Ser ut til at Oslo-pakket har tenkt å herme etter oss, akkurat som Møringene. Suspekt. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Vi er fortsatt de eneste med medlemsliste vel... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Oslo har ingenting å stille opp med. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Bare se på hvem av oss som lager best øl... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Bare se på hvem av oss som lager best øl... True. Vi er fortsatt de eneste med medlemsliste vel... ...Og vi er fortsatt de eneste med Toolshed. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Bare se på hvem av oss som lager best øl... Holland? Belgia? Tyskland? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Bare se på hvem av oss som lager best øl... Holland? Belgia? Tyskland? Irland. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Vi er fortsatt de eneste med medlemsliste vel......Og vi er fortsatt de eneste med Toolshed. Hehe... Det var ikke min ide å lage en medlemsliste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå