Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvordan NATTJAZZ-billetter fungerer? Tenkte å bevege meg bort på kakkmaddafakka-konserten i dag, men vil helst slippe å kjøpe dagspass for 340 spenn for én konsert. Jeg vet at det går an å kjøpe i døren, men tar de da 340 spenn i døren?

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan NATTJAZZ-billetter fungerer? Tenkte å bevege meg bort på kakkmaddafakka-konserten i dag, men vil helst slippe å kjøpe dagspass for 340 spenn for én konsert. Jeg vet at det går an å kjøpe i døren, men tar de da 340 spenn i døren?

8706908[/snapback]

Ja. Du kommer nok ikke utenom å betale full pris.

Lenke til kommentar
Nei, men NATTJAZZ selger ikke ut billetter til kun én konsert, ergo man må betale 330 (studentpris) for dagspass. Ufattelig bruker-uvennlig.

8710033[/snapback]

Nattjazz er ikke for ungdom, det er for sponsorer og kvasiintellektuelle med behov for en unnskyldning for å gå på fylla.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Nei, men når været er slik får man en følelse av at man må ut og nyte dagen til det fulle, uten å helt vite hvordan. Skal i butikken, men egentlig burde jeg sitte på verandaen og kose meg i solen, og egentlig egentlig burde jeg lese til eksamen i morgen, men D-vitaminer bør man jo ha. Blir helt låst! UFF! Tror jeg venter til solnedgang med å foreta meg noe som helst.

Lenke til kommentar

Jeg begynner å slite skikkelig når det er så fint vær altså. Å sitte inne på skolen og pugge eksamen var ikke oe kult i det hele tatt.

Spesielt jævli er det når vi er 35 personer på ca 6kvm klasserom og det skolen kaller "på enden av ventilasjonssystemet".

Lenke til kommentar

6kvm var kanskje a ta litt i? :p

Jeg har 6kvm rom (jeg har malt) og her er det ikke mer enn 30 grader..

Selv om jeg har vinduet apent blir det ikke mye gjennomstromming av luft, siden det ikke blaser.

CPUen min var pa 60 grader...

Drittvaer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...