Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Har spillt der en gang. Vi parkerte på parkeringsplassen som du nevner. Vi spillte litt i skogen. Greit terreng å spille i. Hvis du går over det åpne "jordet" kommer du ned til en vei. Ta følg veien litt opp til høyre og til venstre er banen med ditt og datt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen av dere peiling på kor Kanadaskogen er, mer spesifikt hvor jeg må kjøre for å komme til paintballbanen?

Parkeringsfasiliteter o.l. ?

Bra bane ? Vi er rundt 18 stk som skal spille.

Har aldri spillt paintball før, så er det noen forslag til hvordan spiller, regler o.l. ?

Laginndelinger. Tournaments ?

Og er det lov å drepe?

8564173[/snapback]

Var der og spillte med min fetter engang, men var vel ikke en konkret bane, var litt paller med plater som hinder du kunne gjemme deg bak i skogen der, naturlige hindre, mye store steinblokker som var plassert der og greier.. Tror det var i forbindelse med bergen paintball klubb eller hva de kaller seg.....

Men der vi gikk var på andre siden av skogen, altså der med smådyrklinikken.. Altså si at du kommer fra Loddefjord(og vestkanten) så kjører du mot Laksevåg(gamle veien til byen) men før du kjører inn på selve gamleveien, eller der du svinger ned til motorveien er det en liten vei som går litt innover i skogen, så parkerte vi bare langs inni der rett før en bom om jeg husker rett som var et samlings sted mellom rundene.....

Min eneste paintball match, var jævlig gøy men litt vondt idet du blir truffet :)

Lenke til kommentar

Veit ikkje om eg kan kalla meg bergensatr, men bur no i området. eg bur i knarvik(halvtime fra bergen). rett ved nordhordlandsbrue, som ligger litt nord for salhus!

Endret av Fyll0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...