Ståle Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Ja, synd for de som hadde konf pa sondag ogsa =/ Og sa fint det var resten av forrige uke. Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Været ødelegger en del for Bergen, stortsett er det en fantastisk by på mange måter. Men regnet gjør folk deppa, seriøst jeg ser det hver dag. Sommer og sol, gir happy folk. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Noen turister kommer jo her få å være med på regnet :!: Perfekt dag å ha orientering i gymen på Endret 7. mai 2007 av Håkki Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 hehe, ja sant alt som sies her. Orientering i dette været? huff Skal på kino og se Spiderman etterpå jeg Perfekt vær til kino da, i det minste Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Perfekt til a sitte inne og nerde sier na jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Hehe. Hadde sagt det samme, hadde det ikke vært for Spiderman Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Hørt at Spiderman ikke er så bra. De anbefaler ikke å se den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 er på vei ut døren nå. så. too late :/ Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Perfekt til a sitte inne og nerde sier na jeg 8557604[/snapback] Helt enig, er akkurat det jeg har tenkt å gjøre idag Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Hørt at Spiderman ikke er så bra. De anbefaler ikke å se den. 8557687[/snapback] Spiderman 1 var vel ikke sa bra heller Noen som har sett Hot Fuzz? Den er bedre Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Noen her som har et bra fastlegekontor i sentrum å anbefale? På fredag skjedde det nemlig igjen. Jeg skulle bestille meg time, og telefonsvareren kan opplyse om at kontoret av en eller annen uviss grunn har tatt langhelg. Når jeg så ringer i dag, tar de ikke telefonen selv til oppgitt tid, men ved å ringe og ringe og ringe i kanskje 20-30 minutter kommer jeg endelig igjennom til slutt. Sånn er det hver jævla forpulte gang jeg skal ha tak i den legen, det er ikke tull engang. Nå er jeg drittlei, og tenkte å bytte kontor. Legen er forsåvidt hyggelig og flink, men det får ikke hjelpe, nå er det nok. Er på utkikk etter et kontor hvor det er flere leger og nok assistenter slik at de ikke bare unntaksvis tar telefonen, samtidig som det ligger innenfor gangavstand av sentrum. Er du fornøyd med fastlegen din? Tips meg! EDIT: La til sinna-smiley Endret 7. mai 2007 av Isbilen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Noen av dere "kritikere" her som har sett Spider Man 3 egentlig? Jeg syntes den var grei jeg. - Ikke en konstant "wow"-opplevelse liksom, men ikke noe dårlig heller. Digg film. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Har ikke sett den selv, men har venner som har sett den Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Isbilen; Helsesenteret på Landås er faktisk veldig bra, med leger som er fantastisk flinke, og omtrent alltid har tid til deg EDIT: Fastlegen min heter R.Khada, forresten Endret 8. mai 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Noen av dere peiling på kor Kanadaskogen er, mer spesifikt hvor jeg må kjøre for å komme til paintballbanen? Parkeringsfasiliteter o.l. ? Bra bane ? Vi er rundt 18 stk som skal spille. Har aldri spillt paintball før, så er det noen forslag til hvordan spiller, regler o.l. ? Laginndelinger. Tournaments ? Og er det lov å drepe? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Aner ikke hvor banen er, men vet hvor kanadaskogen er. Vet du hvor biltilsynet holder til? Du kjører forbi der og fortsetter rett frem, så er du i kanadaskogen. Går fint an å parkere der. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Er det en egen paintballbane i Kanadaskogen? Jeg tror nok de bare løper rundt inni den fine skogen og gjemmer seg bak busker, trær og hauger. Kanadaskogen ligger langs den lilla veien på dette bildet. Det er en liten parkeringsplass på Spelhaugen (rett før grusveien i Kanadaskogen begynner). Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Er det en egen paintballbane i Kanadaskogen?Jeg tror nok de bare løper rundt inni den fine skogen og gjemmer seg bak busker, trær og hauger. Tror det er egen bane. Måtte bestille tid og greier på "banen" som de kalte det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå