Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ta det med ro. Snøen i Bergen varer ikke lengre enn 2-3 timer.

Gode gamle moder jord har skrud over til regn igjen.  :thumbup:

8333931[/snapback]

Merker det ja. Bergen by vaskes jo nesten hver dag. Kanskje moder jord holder Bergen ekstra høyt siden byen rengjøres så ofte? ;)

Lenke til kommentar
Ta det med ro. Snøen i Bergen varer ikke lengre enn 2-3 timer.

Gode gamle moder jord har skrud over til regn igjen.  :thumbup:

8333931[/snapback]

Merker det ja. Bergen by vaskes jo nesten hver dag. Kanskje moder jord holder Bergen ekstra høyt siden byen rengjøres så ofte? ;)

8334262[/snapback]

En av de reneste byene i verden. Nesten ingen østlendinger og nordlendinger her. Nesten alle er vasket vekk. ;)

Trenger nesten ikke vaske bilen min heller. Bare spruter på litt såpe og kommer tilbake om noen timer helt skinnende ren. Mellom regnbyende får jeg akkurat tid til å polere litt. :thumbup:

Lenke til kommentar
Men det er litt deilig, sant SnorrE? ;)

8337462[/snapback]

Jeg digger regnvær jeg. Noen ville påstå at jeg er gal når jeg løper ut i t-skjorte i vårregnet og løfter armene mot himmelen som en annen galning. Men altså, regn kan være meget forfriskende til tider, til tross for store mengder svovelsyre og annen forurensning. Selvfølgelig kan det bli mye regn til tider, men da holder man seg mye inne.

Lenke til kommentar

Men Gud så glad vi blir når solen kommer.

Da plutselig røykere det fra alle grillene i nabolaget. Og butikkene er tomme for kjøtt. Om det er sommer eller ikke, det er ikke så viktig. Har allerede grillet 2 ganger i år. Satt i kortebuksen for ikke så mange dagene siden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Været i Bergen var akkurat likt i fjor også. Kanonvarmt i mars, så var det pissvær i april og mai.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...