L.. Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Ta det med ro. Snøen i Bergen varer ikke lengre enn 2-3 timer. Gode gamle moder jord har skrud over til regn igjen. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg har bestilt elendig vær i Bergen siden jeg ikke er der i ferien. *mohohahahahhaha* Jeg bor på Totland. For de som ikke vet hvor det er ligger det noen kilometer fra Nesttun. De av dere som ikke vet hvor Nesttun er burde seriøst ta seg en tur bort fra pcen. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Ta det med ro. Snøen i Bergen varer ikke lengre enn 2-3 timer. Gode gamle moder jord har skrud over til regn igjen. 8333931[/snapback] Merker det ja. Bergen by vaskes jo nesten hver dag. Kanskje moder jord holder Bergen ekstra høyt siden byen rengjøres så ofte? Lenke til kommentar
magio Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Ja, det er lov å være optimistisk Lenke til kommentar
L.. Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Ta det med ro. Snøen i Bergen varer ikke lengre enn 2-3 timer. Gode gamle moder jord har skrud over til regn igjen. 8333931[/snapback] Merker det ja. Bergen by vaskes jo nesten hver dag. Kanskje moder jord holder Bergen ekstra høyt siden byen rengjøres så ofte? 8334262[/snapback] En av de reneste byene i verden. Nesten ingen østlendinger og nordlendinger her. Nesten alle er vasket vekk. Trenger nesten ikke vaske bilen min heller. Bare spruter på litt såpe og kommer tilbake om noen timer helt skinnende ren. Mellom regnbyende får jeg akkurat tid til å polere litt. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg var østlending mine fire første år. Etter det bar det til Bergen, stygt vær og de syv fjell. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Men det er litt deilig, sant SnorrE? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Vi bergensere vet å sette pris på godværet. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Men det er litt deilig, sant SnorrE? 8337462[/snapback] Jeg digger regnvær jeg. Noen ville påstå at jeg er gal når jeg løper ut i t-skjorte i vårregnet og løfter armene mot himmelen som en annen galning. Men altså, regn kan være meget forfriskende til tider, til tross for store mengder svovelsyre og annen forurensning. Selvfølgelig kan det bli mye regn til tider, men da holder man seg mye inne. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Syntes det er komisk når det pøser ned, og helt greit/ likegyldig når det regner litt. Er så vandt med det at jeg tenker lite over at det regner ute. Kler meg ikke noe annerledes uansett Lenke til kommentar
L.. Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Men Gud så glad vi blir når solen kommer. Da plutselig røykere det fra alle grillene i nabolaget. Og butikkene er tomme for kjøtt. Om det er sommer eller ikke, det er ikke så viktig. Har allerede grillet 2 ganger i år. Satt i kortebuksen for ikke så mange dagene siden. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Var vel ikke mer enn ca en uke siden det var full sommerstemning. Badet en gang, solte meg, handlet inn pils og planla kosehenging ved vannet. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Det luktet annerledes ikveld, når det ikke regnet. Lukten av regn? Eller tilfeldig junk her og der? Who knows. Jeg merket forkjell Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hvor går man hvis man vil feste en annen dag enn torsdag, fredag eller lørdag? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hvor går man hvis man vil feste en annen dag enn torsdag, fredag eller lørdag? 8338966[/snapback] Musicen eller fotballen Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Det er 2 for 1 på Metro på onsdager. Husk bare å ta til høyre når du kommer ned trappen, for til venstre er det fælt. Lenke til kommentar
hsds Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Eller bare ta en 360 før selve inngangen, for det er fælt uansett hvilken vei du snur deg når du kommer i enden av den trappen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Været i Bergen var akkurat likt i fjor også. Kanonvarmt i mars, så var det pissvær i april og mai. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Eller bare ta en 360 før selve inngangen, for det er fælt uansett hvilken vei du snur deg når du kommer i enden av den trappen! 8340691[/snapback] 360° = rett frem180° = tilbake/ut igjen Lenke til kommentar
hsds Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jaggu har du rett haha Tror jeg må roe ned på hostesaften.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå