Skogli Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Her ute i Os har vært nydelig denne uken. For første gang i år kan jeg ha vinduet åpent over en lengre periode! Lenke til kommentar
akan Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Dere nyter været foran pcene ? Synes det har kongevær i dag jeg, er ikke solfan så været vi har hatt i dag er det fineste som er. 5 grader varmere hadde vel kanskje vært det eneste, ble litt kaldt etter noen timer ute uten jakke Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Mange som leser bergensavisen her? Den eier. Lenke til kommentar
akan Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 BA altså ? liker ikke BA, synes det er en direkte dårlig avis. På linje med VG Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg leser kun BT (Bergens Tidende) av aviser i papirutgave. Ellers hender det jeg titter innom Dagbladets nettsider for å titte på populærnyheter. Forøvrig skal det sies at det har blitt mindre av dette etter at de nettansvarlige hos dagbladet.no hodeløst sensuerte en av mine innlegg/kommentarer til en av deres artikler har det blitt et veldent sjelden besøk. Bergens Tidende er en tålelig grei avis, med helt ok artikler. Liker filmanmeldelsene selv om deres faste anmelder kan være i overkant streng mot Hollywood-filmer. Kultur-delen av avisen er bra, og de har forholdsvis gode tegneserier spesielt om søndagene, selv om jeg savner Tommy og Tigern (Calvin and Hobbes). Lenke til kommentar
akan Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 BT er en ok avis ja liker ikke at de har stokket tegneseriene så langt inni avisen though >< men synes hon damen som melder filmer i BT er helt håpløs 6 til alt som er norskt og 1 til alt som kommer ut fra hollywood : / dagbladet er den beste avisen synes jeg men er ikke helt avisfyren da Er en av de få som virkelig ikke bryr seg om hva som skjer overalt, ser aldri på nyheter noensteder. Men pleier vel å høre om viktige ting en uke eller så etter at det har skjedd ^^ Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Bor ikke selv i Bergen. Men selger BA til folk som bor i Bergen og områdene rundt over telefon. Bare lurte hvordan avislesningen sto til her inne egentlig Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Hei, jeg skal fremføre særemne om noen uker, så tenkte jeg at jeg skulle få printet ut noen fine bilder etc. på overhead. Så lurer jeg på om AllKopi el. gjør slikt? Trenger 10 overheads, noen som vet hva det vil koste? :-) Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Du trenger vel ikke gå på allkopi for den slags? DU kan skrive ut på transparenter i vanlig laser skriver. Men du må huske å velge at du skriver ut på transparent(kanskje det heter overhead) i skriverbildet istedet for A4 papir. Hadde fremvisning for ikke så lenge siden jeg også, og jeg syns det er bedre å bruke powerpoint+projektor. Fikk låne det av skolen, kanskje du også kan det? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Jada, selvfølgelig bedre med powerpoint, men har ikke laptop for øyeblikket. ;| Og jeg vil ha fotoutskrifter, og ikke laser. ;-) Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Er vel ikke verre enn å bare stikke innom allkopi og spørre, eller å ringe de,. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Finnes det noen andre plasser i Bergen enn Datakjeden hvor man kan få kjøpt kjølepasta (til prosessor) over disk? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg vil tippe at Express i Rådal har det, og sikkert den nyåpna datasjappa i nærheten av (i?) kong Oscars gate også. Lenke til kommentar
RefleXio Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Removed Yarr Harr Endret 29. mars 2007 av RefleXio Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Hvilke sjappe er det som har åpnet i kong oscars gate? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Den er litt merkelig synes jeg. Den er vis a vis der Jukebox lå før. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Det ble Datakjeden likevel. Jeg har aldri syklet til Laksevåg senter før, så jeg tenkte at det kunne bli en fin tur. Jeg hadde egentlig ikke snøring på veien, bortsett fra at jeg skulle over Løvstakktunellen og utover Puddefjorden. Men jeg fant frem allikevel. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Noen som vet hvordan føret er på Voss? Lurte på å stikke opp dit i morgen, men virket som om det var litt dårlig vær. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 SKal vist være veldig bra der nå! Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Er vinter ute enda jo! *grøss* Kanskje det kommer enda et snøfall haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå