Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere nyter været foran pcene :p? Synes det har kongevær i dag jeg, er ikke solfan så været vi har hatt i dag er det fineste som er. 5 grader varmere hadde vel kanskje vært det eneste, ble litt kaldt etter noen timer ute uten jakke :)

Lenke til kommentar

Jeg leser kun BT (Bergens Tidende) av aviser i papirutgave. Ellers hender det jeg titter innom Dagbladets nettsider for å titte på populærnyheter. Forøvrig skal det sies at det har blitt mindre av dette etter at de nettansvarlige hos dagbladet.no hodeløst sensuerte en av mine innlegg/kommentarer til en av deres artikler har det blitt et veldent sjelden besøk.

Bergens Tidende er en tålelig grei avis, med helt ok artikler. Liker filmanmeldelsene selv om deres faste anmelder kan være i overkant streng mot Hollywood-filmer. Kultur-delen av avisen er bra, og de har forholdsvis gode tegneserier spesielt om søndagene, selv om jeg savner Tommy og Tigern (Calvin and Hobbes).

Lenke til kommentar

BT er en ok avis ja :) liker ikke at de har stokket tegneseriene så langt inni avisen though >< men synes hon damen som melder filmer i BT er helt håpløs :dontgetit: 6 til alt som er norskt og 1 til alt som kommer ut fra hollywood : /

dagbladet er den beste avisen synes jeg :)

men er ikke helt avisfyren da :p Er en av de få som virkelig ikke bryr seg om hva som skjer overalt, ser aldri på nyheter noensteder. Men pleier vel å høre om viktige ting en uke eller så etter at det har skjedd ^^

Lenke til kommentar

Du trenger vel ikke gå på allkopi for den slags? DU kan skrive ut på transparenter i vanlig laser skriver. Men du må huske å velge at du skriver ut på transparent(kanskje det heter overhead) i skriverbildet istedet for A4 papir.

Hadde fremvisning for ikke så lenge siden jeg også, og jeg syns det er bedre å bruke powerpoint+projektor. Fikk låne det av skolen, kanskje du også kan det?

Lenke til kommentar

Det ble Datakjeden likevel. Jeg har aldri syklet til Laksevåg senter før, så jeg tenkte at det kunne bli en fin tur.

Jeg hadde egentlig ikke snøring på veien, bortsett fra at jeg skulle over Løvstakktunellen og utover Puddefjorden. Men jeg fant frem allikevel. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...