Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stod bak i begynnelsen jeg og når avatar spilte, men når Inflames kom så gikk jeg fremover, var vel i midten fremme de siste 20 minuttene ^^ Ah, det var en bra konsert! så at den fikk 5 i BT ;)

8190300[/snapback]

Var det du som døttet meg!! :mad:

Lenke til kommentar

Alle dytter på konsert da :p da var nok ikke mer enn en håndfull mennesker der som ikke gjorde det ^^ Men min teknikk er bare å følge med strømmen bak en eller annen person som dytter. Første gang bak en svar fyr som brøytet seg vei igjennom og andre gang bak en 2 meter høy fyr :p

Lenke til kommentar

Da er det pålagt å ta deg gjennom et innvielsesrituale.

Det lyder som følger:

Du må møte opp naken på den blå stein i kveld kl23 med forhuden brettet over en tom dassrull og spørre alle damer du ser (gutter om du er homo) om de vil "rape deg i hakket". Dette må du gjøre til BT-klokken slår 2400h sharp!

Vi har alle vært gjennom det, og det må du også.

Lenke til kommentar
Da er det pålagt å ta deg gjennom et innvielsesrituale.

Det lyder som følger:

Du må møte opp naken på den blå stein i kveld kl23 med forhuden brettet over en tom dassrull og spørre alle damer du ser (gutter om du er homo) om de vil "rape deg i hakket". Dette må du gjøre til BT-klokken slår 2400h sharp!

Vi har alle vært gjennom det, og det må du også.

8225838[/snapback]

Uff husker når det var min tur og gjøre det der :dontgetit: ikke deilig...

Hadde håpet det skulle være sol i dag også jeg men neida, den drømmen brast jo... Vel fornøyd med litt oppholdsvær uansett. Kan være ute uten og bli våt hvertfal..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...