PT Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Og for de som ikke gidder å lete: Fjerner den rosa steinen. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 aah, gikk forbi akkurat da de var ferdig med å ta vekk duken, trodde det bare var rengjøring eller noe jeg Lenke til kommentar
akan Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Var det andre som var på Inflames konserten i går og hadde det konge ? Lenke til kommentar
Metalhead Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Var det andre som var på Inflames konserten i går og hadde det konge ? 8189356[/snapback] oh yeah. Var rått på In Flames. Jeg sto ikke langt foran, menmen, bra var det lel Lenke til kommentar
akan Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Stod bak i begynnelsen jeg og når avatar spilte, men når Inflames kom så gikk jeg fremover, var vel i midten fremme de siste 20 minuttene ^^ Ah, det var en bra konsert! så at den fikk 5 i BT Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Stod bak i begynnelsen jeg og når avatar spilte, men når Inflames kom så gikk jeg fremover, var vel i midten fremme de siste 20 minuttene ^^ Ah, det var en bra konsert! så at den fikk 5 i BT 8190300[/snapback] Var det du som døttet meg!! Lenke til kommentar
akan Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Alle dytter på konsert da da var nok ikke mer enn en håndfull mennesker der som ikke gjorde det ^^ Men min teknikk er bare å følge med strømmen bak en eller annen person som dytter. Første gang bak en svar fyr som brøytet seg vei igjennom og andre gang bak en 2 meter høy fyr Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Vært på koengen 2 ganger for å se noen band, begge gangene stod jeg langt fremme og det kom hele tiden noen som brøytet seg frem. De ble fort vist at de ikke var velkommen, knis. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 AAh, så sinnsykt digg at det er sol ute! alle blir så mye gladere. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Sier meg enig der. Satt på Zachen med en pils på onsdag i finværet, da var sommstemningen nesten der. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Eg som hadde sett frem til sol fra klar himmel idag! Kommer vel imorgen tenker jeg. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg har allerede vært ute og vasket to biler, så det er ikke dårlig vær for å si det sånn. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Neida, været er OK det. Men eg vil ha sol fra klar himmel! Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Da er det pålagt å ta deg gjennom et innvielsesrituale. Det lyder som følger: Du må møte opp naken på den blå stein i kveld kl23 med forhuden brettet over en tom dassrull og spørre alle damer du ser (gutter om du er homo) om de vil "rape deg i hakket". Dette må du gjøre til BT-klokken slår 2400h sharp! Vi har alle vært gjennom det, og det må du også. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Da er det pålagt å ta deg gjennom et innvielsesrituale.Det lyder som følger: Du må møte opp naken på den blå stein i kveld kl23 med forhuden brettet over en tom dassrull og spørre alle damer du ser (gutter om du er homo) om de vil "rape deg i hakket". Dette må du gjøre til BT-klokken slår 2400h sharp! Vi har alle vært gjennom det, og det må du også. 8225838[/snapback] Uff husker når det var min tur og gjøre det der ikke deilig... Hadde håpet det skulle være sol i dag også jeg men neida, den drømmen brast jo... Vel fornøyd med litt oppholdsvær uansett. Kan være ute uten og bli våt hvertfal.. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Yup, jeg skal ut å spille basket idag, for første gang siden oktober. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Deilig med litt fint vær, men det kan fint snø om en uke eller noe. Bergen, vi pleier nå å ha noe snø til påske igjen, iallefall en kraftig kuleperiode. Bææææææææærgen <3 *hutre* Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Begynner om ikke så altfor lang tid på mine ingeniør studier, og jeg skal lett søke meg til utenlandsstudier i LA eller Miami eller noe sånt. Herregud jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå