Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det ser ut til at moder natur ønsket buekorpsene velkommen ved å åpne himmelens sluser. Håper trommene deres slo seg skjeve i fukten.

8123055[/snapback]

Ja, faen, de gikk rett forbi vinduet mitt. Et voldsomt bråk, trodde det var 1940 all over again med ze germans på frammarsj.

Lenke til kommentar

Ja, det sto en gjeng idioter ved den blå steinen og betraktet nazi-aspirantene i striregnet. Pøblene har åpenbart ingen menneskelige trekk, for de holdt det gående i flere timer til tross for klimaet.

EDIT: Fyrverkeri? Wtf?

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
Hvordan er været i Bergen for tiden? Når jeg reiste i går så haglet det katter og hunder og lynet slod ned ett par hundre meter fra meg.

8120998[/snapback]

Lynet var vel som et tegn om å komme deg til Helv.... vekk. hehehehe

Nei det er meldt regn i Bergen til ca mai. Da har jeg bestillt varme og sol. Sånn at jeg kan kose meg med båten min. :thumbup:

Lenke til kommentar

Buekorps er MYE bedre enn dritta fulle studenter.

Bue korpsene gir seg rundt 17 mai.

Det gjor ikke dritta fulle studenter. De feirer hver torsdag, fredag, lørdag og ofte søndagen også for å være sikker. Hele året rundt. Untatt om sommeren, da er de hjemme hos foreldrene sine å snylter.

Lenke til kommentar

Dette kan under tvil regnes som support, men etter som dette er brennaktuelt for alle oss bergensere tillater jeg meg selv å reklamere litt for forumtreffet i Bergen. Et nytt forumtreff i Bergen er under plannlegging og jeg har startet en tråd for dette her. Sjekk det ut. Vi bergensere er veldig inkluderende og alle kan derfor komme, stril, østlending, ja alle sammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...