Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei..

Jeg er meget lite kjent i Bergen (bodd her et par mnd), og så kommer foreldrene mine på tur neste helg (2-4.mars)

Lurte på om det var noe her som hadde noen gode råd, for aktiviteter den helga?

Takker på forhånd  :D

7998351[/snapback]

Hvis det er fint vær er det ikke noe å gruble på - bunkre opp med kvikklunsj, appelsiner og andre tur-remedier og vend nesen mot Fløiens topp. :thumbup: Hvis ikke er det veldig mye annet å velge i, men obligatorisk for foreldrebesøk er jo gratis middag. Stikk på en fin restaurant, min foreldremiddagfavoritt er Louisiana ved fisketorget. Spareribsen der er fantastisk.

Lenke til kommentar
Hei..

Jeg er meget lite kjent i Bergen (bodd her et par mnd), og så kommer foreldrene mine på tur neste helg (2-4.mars)

Lurte på om det var noe her som hadde noen gode råd, for aktiviteter den helga?

Takker på forhånd  :D

7998351[/snapback]

Akvariet FTW! :love:

Eller ikke.. :ermm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Akvariet er ingen dum ide nei. Faktisk er akvariet ganske artig, enn om litt dyrt. De har jo mye å se der enn bare fisk. De har jo en hel avdeling med øgler, slanger og tropiske dyr. Pingvinene og selene er jo også ganske artige å se på. Det er absolutt verdt det.

Lenke til kommentar

La oss si at du kjører bil, fra enten Danmarksplass eller Nygårdstunnelen mot krysset ved Bystasjonen og Pastasantralen/Bergen Maritime skole. Der er det nå kommet opp nye skilt og lys. Disse trenger kabler og strøm.

Å jobbe i Bergen om natten med åpen himmel og kuling på slutten, det er herlig det. Iallfall når det meste går mer tungvindt enn det burde og klokken raser fortere enn noensinne.

Lenke til kommentar
Hvordan er været i Bergen for tiden? Når jeg reiste i går så haglet det katter og hunder og lynet slod ned ett par hundre meter fra meg.

8120998[/snapback]

Her hos meg, i hjertet av olsvik bytter det på og regne litt haggling og overskyet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...