McBitch Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Her kan du se. Kan også søke så mange dager fremover du vil osv. Lenke til kommentar
Xeniobus Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Takk skal du ha. Midt i blinken Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Tror faktisk hon der var naboen (eller close to) Billy Bob. Riktig bob? 7999182[/snapback] Næh.. Er hun fra Askøy? Aldri sett henne før. Sett en som ligner på Askøy, men.. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hmm, hun bodde på haugland lenge. Men er ikke derfra. Trodde det var florvåg hun var fra. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hei.. Jeg er meget lite kjent i Bergen (bodd her et par mnd), og så kommer foreldrene mine på tur neste helg (2-4.mars) Lurte på om det var noe her som hadde noen gode råd, for aktiviteter den helga? Takker på forhånd 7998351[/snapback] Hvis det er fint vær er det ikke noe å gruble på - bunkre opp med kvikklunsj, appelsiner og andre tur-remedier og vend nesen mot Fløiens topp. Hvis ikke er det veldig mye annet å velge i, men obligatorisk for foreldrebesøk er jo gratis middag. Stikk på en fin restaurant, min foreldremiddagfavoritt er Louisiana ved fisketorget. Spareribsen der er fantastisk. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 jeg drar til Sevilla i morgen, er det noe jeg "må" se der? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Hei.. Jeg er meget lite kjent i Bergen (bodd her et par mnd), og så kommer foreldrene mine på tur neste helg (2-4.mars) Lurte på om det var noe her som hadde noen gode råd, for aktiviteter den helga? Takker på forhånd 7998351[/snapback] Akvariet FTW! Eller ikke.. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Akvariet FTW! Eller ikke.. 8009539[/snapback] Akvariet er jo knall! Fisssssssssk! Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Akvariet FTW! Eller ikke.. 8009539[/snapback] Akvariet er jo knall! Fisssssssssk! 8009628[/snapback] Selv om akvariet kan være _litt_ barnslig til tider så eier det! Det er tross alt mye kult der, de har til og med verdens eldste pingvin Lenke til kommentar
Inc Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 For å ikke glemme den store bubben (Snått) Min lille guttunge la fra seg inne med krokofantene, der i kjelleren... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Akvariet ruler jo! Har søkt sommerjobb der ^^ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Akvariet er ingen dum ide nei. Faktisk er akvariet ganske artig, enn om litt dyrt. De har jo mye å se der enn bare fisk. De har jo en hel avdeling med øgler, slanger og tropiske dyr. Pingvinene og selene er jo også ganske artige å se på. Det er absolutt verdt det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Akvariet rocker sokkene mine ^^ Hoho. ^___^ Men uansett, akvariet er sinnsykt verdt et besøk, tross prisen Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 La oss si at du kjører bil, fra enten Danmarksplass eller Nygårdstunnelen mot krysset ved Bystasjonen og Pastasantralen/Bergen Maritime skole. Der er det nå kommet opp nye skilt og lys. Disse trenger kabler og strøm. Å jobbe i Bergen om natten med åpen himmel og kuling på slutten, det er herlig det. Iallfall når det meste går mer tungvindt enn det burde og klokken raser fortere enn noensinne. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Hvordan er været i Bergen for tiden? Når jeg reiste i går så haglet det katter og hunder og lynet slod ned ett par hundre meter fra meg. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Overskyet, opphold/'opplett' for øyeblikket. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Black Debbath spiller på NHH i dag. Noen som vet hvor jeg kan få tak i billetter? *edit* De selger på Apollon. 150 kr. Endret 10. mars 2007 av ersa Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Hvordan er været i Bergen for tiden? Når jeg reiste i går så haglet det katter og hunder og lynet slod ned ett par hundre meter fra meg. 8120998[/snapback] Her hos meg, i hjertet av olsvik bytter det på og regne litt haggling og overskyet. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Hehe, det var skikkelig ille en liten stund sør for bergen sentrum fredag ettermiddag. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 På og av med striregn i hele dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå