Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sykt digg vær denne helgen. Har vært hele helgen på Voss å stått i bakken...

7921562[/snapback]

Is is og atter is, var ikke mulig å satse skikkelig, ender bare med å tryne på ræven. Slettafjellet var vel så og si stappfull, nei, tror eg heller står i hverdagen eg.

Var der i dag btw

Lenke til kommentar

Er det noen som har fått med seg at vi har fått seg at vi har fått en splitter ny EB games butikk på Lagunen Storsenter?

Ville bare informere folk om det, siden det kom som et sjokk på meg når jeg så den, jeg hadde ikke hørt et ord om en ny spillbutikk.

De hadde faktisk mye bra der :thumbup:

Lenke til kommentar
Er det noen som har fått med seg at vi har fått seg at vi har fått en splitter ny EB games butikk på Lagunen Storsenter?

Ville bare informere folk om det, siden det kom som et sjokk på meg når jeg så den, jeg hadde ikke hørt et ord om en ny spillbutikk.

7937407[/snapback]

Hvor ligger den?

I selve senteret, eller i laguneparken?

Lenke til kommentar

7937407[/snapback]

Hvor ligger den?

I selve senteret, eller i laguneparken?

7937427[/snapback]

Hvis du står ved McDonalds i selve Lagunen og ser på Telehuset- butikken, ligger EB games på høyre side. Oppdaget den i lunsjen på McDonalds :)

Lenke til kommentar
Hvis du står ved McDonalds i selve Lagunen og ser på Telehuset- butikken, ligger EB games på høyre side. Oppdaget den i lunsjen på McDonalds :)

7937449[/snapback]

Der det var noe antikk eller noe glass-butikk før?

Jaja, finner den nok hvis jeg gidder. Skal faktisk der i morgen.. ;)

Lenke til kommentar
Fantes det egentlig en EB Games butikk i bergensområdet før denne, eller er denne butikken den første her?

7937478[/snapback]

Jeg har ihvertfall ikke sett den før.

Hvordan var prisene?

Får løpe bort i lunsjen, og fremkalle bildene på fotoknudsen i samme slengen..

Den er der vel fortsatt? :p

Lenke til kommentar

Prisene var mye de samme som andre steder, men de hadde litt sånn andre tilleggsting som guides og t-skjorter og lignende. De hadde også gode tilbud hvis du bytter inn noen gamle spill og/eller konsoll.

Det var faktisk en god del billige pc-spill i tillegg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...