Haraldson Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Se edit i forrige innlegg, da. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jævlig digg at det skal bare bli 1 sone (med buss) i hele Bergen. 23 kroner uansett hvor man skal. For håpe de holder det de lover. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Frem til 2010 holder jeg meg til ungdomskortet. 330 kr for fri kollektivtransport i hele Hordaland en hel måned. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Sykt digg vær denne helgen. Har vært hele helgen på Voss å stått i bakken... Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Sykt digg vær denne helgen. Har vært hele helgen på Voss å stått i bakken... 7921562[/snapback] Is is og atter is, var ikke mulig å satse skikkelig, ender bare med å tryne på ræven. Slettafjellet var vel så og si stappfull, nei, tror eg heller står i hverdagen eg. Var der i dag btw Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 På onsdag sitter jeg på flyet til Spania Hmm 1.5 år med spansk og jeg kan si "Hola", og det er stortsett det jeg kan si. Kaos med å pakke og å kjøpe dritt i morgen og på tirsdag. Klær for 22 dager, jaaaaadda, for det har jeg. <3 ^^ Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Sykt digg vær denne helgen. Har vært hele helgen på Voss å stått i bakken... 7921562[/snapback] Æsj. Hater Voss. Lenke til kommentar
akan Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 tenkte jeg skulle innom spania i sommer en tur, mens jeg er på interrail så på okseløpene i gatene som skal være på den tiden Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 tenkte jeg skulle innom spania i sommer en tur, mens jeg er på interrail så på okseløpene i gatene som skal være på den tiden 7921794[/snapback] Okseløp er faen meg helt sykopatisk. Finnes det fortsatt? Lenke til kommentar
akan Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 ja stor festival i spania 7-14 juli mener jeg nord på grensen til frankrike.. Palermo mener jeg byen heter. tror det er en del folk som har strøket med der ja Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Nah, er vel Pamplona som er kjent for det. Lenke til kommentar
akan Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 pamplona var det ja palermo er et annet sted vi har tenkt å stoppe på interrail turen nemlig, var derfor jeg blinkset en av europa's største rockefestivaler der. Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Er det noen som har fått med seg at vi har fått seg at vi har fått en splitter ny EB games butikk på Lagunen Storsenter? Ville bare informere folk om det, siden det kom som et sjokk på meg når jeg så den, jeg hadde ikke hørt et ord om en ny spillbutikk. De hadde faktisk mye bra der Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Er det noen som har fått med seg at vi har fått seg at vi har fått en splitter ny EB games butikk på Lagunen Storsenter?Ville bare informere folk om det, siden det kom som et sjokk på meg når jeg så den, jeg hadde ikke hørt et ord om en ny spillbutikk. De hadde faktisk mye bra der 7937407[/snapback] Hvor ligger den? I selve senteret, eller i laguneparken? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Inn på senteret, til venstre ved hovedinngangen rett over McDonalds. Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Er det noen som har fått med seg at vi har fått seg at vi har fått en splitter ny EB games butikk på Lagunen Storsenter?Ville bare informere folk om det, siden det kom som et sjokk på meg når jeg så den, jeg hadde ikke hørt et ord om en ny spillbutikk. De hadde faktisk mye bra der 7937407[/snapback] Hvor ligger den? I selve senteret, eller i laguneparken? 7937427[/snapback] Hvis du står ved McDonalds i selve Lagunen og ser på Telehuset- butikken, ligger EB games på høyre side. Oppdaget den i lunsjen på McDonalds Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hvis du står ved McDonalds i selve Lagunen og ser på Telehuset- butikken, ligger EB games på høyre side. Oppdaget den i lunsjen på McDonalds 7937449[/snapback] Der det var noe antikk eller noe glass-butikk før? Jaja, finner den nok hvis jeg gidder. Skal faktisk der i morgen.. Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Fantes det egentlig en EB Games butikk i bergensområdet før denne, eller er denne butikken den første her? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Fantes det egentlig en EB Games butikk i bergensområdet før denne, eller er denne butikken den første her? 7937478[/snapback] Jeg har ihvertfall ikke sett den før. Hvordan var prisene? Får løpe bort i lunsjen, og fremkalle bildene på fotoknudsen i samme slengen.. Den er der vel fortsatt? Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Prisene var mye de samme som andre steder, men de hadde litt sånn andre tilleggsting som guides og t-skjorter og lignende. De hadde også gode tilbud hvis du bytter inn noen gamle spill og/eller konsoll. Det var faktisk en god del billige pc-spill i tillegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå