Billy Bob Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Snart en uke? Hvor bor du? Jobber i sentrum, sjekker gradene hver dag, og det har da vel bare vært plussgrader siden natt til søndag? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Kanskje det bare er termometeret mitt som er litt for påvirket av husvarmen ... Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Kanskje det bare er termometeret mitt som er litt for påvirket av husvarmen ... 7835619[/snapback] Jysla tøppisk der der., at temperaturen inne i stuen ikke direkte gjenspeiler temperaturen utenfor Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Haha, vittig Men neida, tror det har vært rundt 0 og gjerne et par grader mindre om nettene i det siste, dessuten snødde det jo litt senest på søndag, så tenker temperaturen er sånn akkurat. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Uansett så er det kjipt å ha det verste av to verdener. Is på veiene og konstant regn... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Vel, har jo ikke vært underkjølt regn ennå da, så vidt jeg vet Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Bergen ser/kan oppleves som litt "hellish" på denne årstiden. Nå satser vi på en knall sommer, skal over 3 uker til Spania om 14dager så jeg stresser ikke. Er typisk at det blir varmerekord her og regner der nede da. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 I dag skal jeg kjøre hjullaster i hele dag, blir et rent helvete hvis isen ligger på rett sted og rett og slett morro hvis isen ligger på gode plasser. *håper på sistnevnte* Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hehe ja, Syns han e morsom eg. Alltid metaforer med Himmel og Helvete. Han sier hele tiden at jeg drikker meg drita i timene fordi jeg sikkert ser så trøtt ut.Spør om det er sprit jeg har med meg. Gjør man noe feil også så får man en KATASTROFE i store røde bokstaver på oppgaven. Jøss. Jeg har fått meg et idol. Tror jeg skal bli en slik mattelærer (og ja, jeg studerer til å bli mattelærer as we speak. Muahahahahahost liksom) Lenke til kommentar
Ev1BL Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Ja men hva med blomsterdalen da? Eller nærmere bestemt Liland.. Noen som vet hvor det er? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Hvor Liland er? I nærheten av Flesland, Bergen Flyplass. Liland, kart fra Gule Sider Endret 1. februar 2007 av Billy Bob Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 klippet vekk Jeg kom for sent første dagen på skolen, så jeg måtte sitte helt bakerst. Det laget svært store problemer de første dagene. Jeg skjønte ikke et kvekk av hva han sa... Men nå som jeg har lært meg Niransk(norsk/iransk) så går det fint. Han har en tendens til å rope driithøyt etterhvert som timene går. Noen dager har vi 4 timer og skal han si noe som vi burde kunne for 3mnd siden så er det et ganske spesielt volum ute å går. Noe som er bra siden vi har et ganske langt klasserom og noen som sitter veldig langt vekke. Det hører til historien at han insisterer på å ha klasseromsdøren åpen hele tiden også så alle utenfor hører alt han sier:) Lenke til kommentar
akan Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 en gang med oss så begynte han å fortellle den tørreste vitsen mitt i en forklaring om et mattestykke. tok et minutt for folk forsto ka pokker han holdt på med :!: Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hehe ja, han tok en vits med oss om et esel eller noe som ingen enda har skjønt. Uken etter han fortalte den hengte han opp en tegning av et esel i klasserommet. Enda ingen som skjønner hvorfor. Kanskje fordi han mener de som gjør feil hele tiden kan sammenlignes med esel? who knowss? Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Hei, er fra bergen jeg også, nærmere bestemt landås. Noen som vet at kommunen planlegger å bygge barnehage på montanabanen? Sjekk ut http://montanamarken.com ! EDIT: leif var innom Endret 5. februar 2007 av Plexiglass Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Masse snø Skal ta bilder hvert øyeblikk, jeg ^^ Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Her i Os er det noe lunde fint vær og litt snø. Snøen er vel knappe 2 cm, men det er mye hvitt her. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Slaps.. Hurra. 7874863[/snapback] snø-slaps-is-regn-regn-regn-regn gøy virkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå