Killer_DT Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Nja, værtet er isete og uten snø. Noen folk fra Årstad her, btw? 7825680[/snapback] Om du ser på noen av veiene så ser du at det er is over alt der bilene har kjørt. Hele nabolaget mitt er slikt og alt rundt huset mitt. Sant helvete å komme seg til buss-stoppet. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Tja, bor vel på Årstad, jeg. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Holdte på å tryne ann 200 ganger i dag. Hater sånt drittvær som det er noe. Jeg er lei! Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Begynner å bli riiiiiimelig lei av dette været jeg og. Er fra ASkøy, går på Hib, forkurs. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Er det realfagskurset? I så fall, er det veldig vanskelig? :-) Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Realfagkurset er 2mx/3mx og 2fy over 6mnd. Forkurset er såvidt jeg har forstått 1mx/2mx/3mx, 2fy/3fy, 8 timer med meningsløs norsk, 2kj, 3 timer samfunnsfag og 4 timer engelsk. Forkurset er et år. Lenke til kommentar
gulfarge Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 er fra fyllingen... er en skattebetaler Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 I hvilket embed er du i som du betaler skatt fra? Lenke til kommentar
akan Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Går på Hib og første året på Energiteknologi Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Har rom på loftet jeg, praktisk å være i høyden. *KosePåNaboensTrådløseNett* Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Har rom på loftet jeg, praktisk å være i høyden. *KosePåNaboensTrådløseNett* 7831354[/snapback] Så det er DU som stjeler båndbredden vår! Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Det er ikke så mye og stjele lol. Bare snuste litt, får en en del nett faktisk. Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Tja, bor vel på Årstad, jeg. 7829079[/snapback] Fett! Jeg bor nærmere bestemt på Landås! Går på Gimle ungdomsskole Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg bor og på Årstad. Sletten. Adolph Bergs vei. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Askøy forever. Jobber dog i by'n, downtown. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Går på Hib og første året på Energiteknologi 7831208[/snapback] Hvordan er matematikken der? Jeg skal gå data over sommeren og min semi-psyko iranske mattelærer sier det er en av de hardeste linjene med hensyn på matematikk. Lenke til kommentar
akan Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 hehe, kul lærer han en av de få som faktisk er virkelig dyktig. hadde han før eksamen i vinter. Matten er ikke så veldig pes for vår del egentlig i høst var det mye grunnleggende med vektorregning, derivasjon og integrasjon. videregående stoff. Dette semesteret er det sannsynlighet som så langt har vært enkelt nok og matriser som jeg aldri har hatt før men som med litt jobbing ikke skulle gå så gale. Materiallære og kjemi er mye vanskligere og det slipper vel du ^^ men trodde det var data som hadde så lett matte jeg oppgavene på eksamen til datalinjen var mye enklere enn alle andres, men det kan jo selvfølgelig være at matten deres blir vanskligere etterhvert. Men pass deg for humoren til han læreren for han liker og spøke med folk og si tørre vitser som ingen forstår Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Hehe ja, Syns han e morsom eg. Alltid metaforer med Himmel og Helvete. Han sier hele tiden at jeg drikker meg drita i timene fordi jeg sikkert ser så trøtt ut.Spør om det er sprit jeg har med meg. Gjør man noe feil også så får man en KATASTROFE i store røde bokstaver på oppgaven. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Nå er jeg noe så inn i svarteste gamperektum lei av denne gjenstridige isen som aldri smelter! Det har jo vært plussgrader i snart en uke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå