Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Nja, værtet er isete og uten snø.

Noen folk fra Årstad her, btw?

7825680[/snapback]

Om du ser på noen av veiene så ser du at det er is over alt der bilene har kjørt. Hele nabolaget mitt er slikt og alt rundt huset mitt. Sant helvete å komme seg til buss-stoppet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe, kul lærer han :D en av de få som faktisk er virkelig dyktig. hadde han før eksamen i vinter.

Matten er ikke så veldig pes for vår del egentlig :hmm: i høst var det mye grunnleggende med vektorregning, derivasjon og integrasjon. videregående stoff. Dette semesteret er det sannsynlighet som så langt har vært enkelt nok og matriser som jeg aldri har hatt før men som med litt jobbing ikke skulle gå så gale. Materiallære og kjemi er mye vanskligere og det slipper vel du ^^

men trodde det var data som hadde så lett matte jeg :p oppgavene på eksamen til datalinjen var mye enklere enn alle andres, men det kan jo selvfølgelig være at matten deres blir vanskligere etterhvert.

Men pass deg for humoren til han læreren for han liker og spøke med folk og si tørre vitser som ingen forstår :p

Lenke til kommentar

Hehe ja, Syns han e morsom eg. Alltid metaforer med Himmel og Helvete.

Han sier hele tiden at jeg drikker meg drita i timene fordi jeg sikkert ser så trøtt ut.Spør om det er sprit jeg har med meg.

Gjør man noe feil også så får man en KATASTROFE i store røde bokstaver på oppgaven.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...