Gå til innhold

Bergensere på forumet!


tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting vi ikke mangler er dørvakter som er voldsdømte:) Hver gang jeg er på byn så ser jeg vold fra dørvakter som er noe overdreven. Og jeg er så drittlei av å få høre at jeg er for full til å komme inn når mannen bak deg nesten ikke klarer å stå på beina, si sitt eget navn eller vise at han vet hvor han er, kommer inn...

 

"ta en tur rundt kvartalet" er noe som oppstod i Bergen tror jeg.

En kollega av meg skulle for noen år siden hente sin bror på scotsman, så han kjørte ned i gaten rett utenfor inngangen, parkerte, stillte seg i kø.

FIkk så beskjed om at han var for full og at han måtte ta seg en tur rundt kvartalet.... Prøvde visst å forklare at han var sjåfør/edru men det hadde de ikke forståelse for.

Så han satt seg inn i bilen rett foran dem, kjørte opp mot Nasjonale scene og rundt kvartalet, stoppet på samme sted foran inngangen til scotsman... hehe blir alltid i godt humør når jeg hører den historien.

Lenke til kommentar
Bergen er Bergen igjen.

 

Suger litt, jeg må finne ut hvor i Norge man har mest markert vinter såvel som sommer.  :hmm:

7824788[/snapback]

Det er en liten bygd, hvis man kan kalle det for det, i Sogn.

Det er en dal med navnet Offerdal, sommeren kan det være kjempefint og om vinteren kan det komme mye, mye snø. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...