Skogli Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 I Di Derre - Børs Cafè synger de om en cafè, finnes denne i Bergen, og hvis den gjør det, hvor ligger den? Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Den ligger på Strandkaien, ved ene utgangen til Kløverhuset Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Jaha, jeg får ta meg en tur ned når jeg finner tid. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Jaha, jeg får ta meg en tur ned når jeg finner tid. 7821932[/snapback] Den er vel i overhengende fare for å bli lagt ned, så da må du henge i. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Jaha, jeg får ta meg en tur ned når jeg finner tid. 7821932[/snapback] Den er vel i overhengende fare for å bli lagt ned, så da må du henge i. 7822429[/snapback] He he. Såpass altså. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Den blir neppe lagt ned. Ain't gonna happen, deter tradisjon i et lite lokale. Hvis ikke bergen kommune griper inn gjør nok bergensere generelt det. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 He he. Hvilken type cafè er det da? Gammeldags, nymotens, kaffibar...? Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 He he. Hvilken type cafè er det da? Gammeldags, nymotens, kaffibar...? 7822548[/snapback] er vel helst en cafe for litt eldre med alkohol-problemer? jeg hadde iallefall aldri satte mine bein innenfor der Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Jeg trur jeg får ta meg en tur innom. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Det er et sånt typisk sted for folk som er litt eldre. Men det som er så bra med det er at når man er for full til å komme inn andre steder så kommer man inn her. Rubinen er også et slikt sted. Bare at damene der er eldre og mer "viril" om jeg kan få kalle det det. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 hehe ja på dagtid og. Jeg har aldri vært der. Bare hørt andre spøke med det. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 En ting vi ikke mangler er dørvakter som er voldsdømte:) Hver gang jeg er på byn så ser jeg vold fra dørvakter som er noe overdreven. Og jeg er så drittlei av å få høre at jeg er for full til å komme inn når mannen bak deg nesten ikke klarer å stå på beina, si sitt eget navn eller vise at han vet hvor han er, kommer inn... "ta en tur rundt kvartalet" er noe som oppstod i Bergen tror jeg. En kollega av meg skulle for noen år siden hente sin bror på scotsman, så han kjørte ned i gaten rett utenfor inngangen, parkerte, stillte seg i kø. FIkk så beskjed om at han var for full og at han måtte ta seg en tur rundt kvartalet.... Prøvde visst å forklare at han var sjåfør/edru men det hadde de ikke forståelse for. Så han satt seg inn i bilen rett foran dem, kjørte opp mot Nasjonale scene og rundt kvartalet, stoppet på samme sted foran inngangen til scotsman... hehe blir alltid i godt humør når jeg hører den historien. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 He he, hvordan er været i Bergen by for øgenblikket da? Her i Os er det sludd, men meget lite... Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 været er jævli kjedelig og grått som vanlig. Regner og alt er isete og vått Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Bergen er Bergen igjen. Suger litt, jeg må finne ut hvor i Norge man har mest markert vinter såvel som sommer. Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Nja, værtet er isete og uten snø. Noen folk fra Årstad her, btw? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Bergen er Bergen igjen. Suger litt, jeg må finne ut hvor i Norge man har mest markert vinter såvel som sommer. 7824788[/snapback] Det er en liten bygd, hvis man kan kalle det for det, i Sogn. Det er en dal med navnet Offerdal, sommeren kan det være kjempefint og om vinteren kan det komme mye, mye snø. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå