Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nordnes gutt her også. (emigrert til loddefjord :( )

Anyways skal du stå der med buskene med digi cam og ta bilde av de toppløse på nordnes bad? :laugh:

Forresten når eg bodde der (i en av de gamle hvite husene ved havfoskingsinstituttet) så pleide eg gå turer om natten med hunden på nordnes parken og fikk med meg mye rart. Har ikke fingrer å telle på kor mange ganger eg så folk pule i parken. Og nå snakker eg kun om folk som koser seg og ikke prostituerte.

Lenke til kommentar
Forresten når eg bodde der (i en av de gamle hvite husene ved havfoskingsinstituttet) så pleide eg gå turer om natten med hunden på nordnes parken og fikk med meg mye rart. Har ikke fingrer å telle på kor mange ganger eg så folk pule i parken. Og nå snakker eg kun om folk som koser seg og ikke prostituerte.

:lol:!

Skal stille meg i en busk til natten, jeg... :dribble:

.....:nei:.......

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
Ahhh, jeg snakket med en kamerat i dag, og hvis jeg klarer å få meg en brukbar jobb, flytter vi muligens ut til høsten :D

Da blir det egen, nybygget leilighet til 4000,- i måneden ;) (men så var det det med penger da)

Du vil nok ikke angre på det. Dumt å kaste penger rett ut av vinduet på leie når man kan eie.. Så lenge ikke prisene går ned da.. :hmm:

Lenke til kommentar

Det blir leing da, kanskje jeg formulerte meg litt dårlig...

Men leiligheten står ikke ferdig før i løpet av sommeren. Har faktisk veldig lyst å flytte nå. Bortsett fra at skolen jeg går på er i Åsane, og leiligheten tror jeg ligger på Nesttun eller noe sånnt...

Lenke til kommentar
Jeg går på Åsane Gymnas nå, og det er sikkert ikke pusset opp noe som helst siden du gikk her/der.

Hehe helt sikkert ikke. Men vi hadde det sinnsykt bra der vi. Tok helt av i russetiden. Husker vi hadde rekorden for "lånte skilt" da vi hadde plassert noen og førti skilt rundt på skoleplassen bl.a. hengte vi ett Sandviken sykehus skilt over inngangspartiet.. Tipper de husker det kullet enda..

Lenke til kommentar
Akkurat hvor ble det skiltet hengt opp, det skal gjentaes når jeg er russ (om litt under 2 år)

Vanskelig å forklare men rett før du går inn hovedinngangen kommer du inn under tak ikke sant? Det hang ned der slik at det var godt synlig fra plassen og for de som skulle inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...