pgdx Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) die(Denne tråden dør aldri...) Endret 9. juni 2004 av Toolshed Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 @toolshed Den dør nok pretty soon, ja. (Eller, vi kan begynne med det samme som Babe-threaden, da lever den nok en stund til). Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 La oss poste bergenske babes! We dont die... we multiply (bergensere) Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Endret 10. juni 2004 av (jonas) Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Har vi ikke mer enn Sissel å by på, kan vi vel bare pakke sammen... Nei, får ta meg en tur ut på Nordnes når det blir finavær igjen og knipse noen bikinibabes Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Ikke helt vær for Nordnes i dag nei. Jeg vokste forresten opp på Nordnes.. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Ikke helt vær for Nordnes i dag nei. Jeg vokste forresten opp på Nordnes.. Fin utsikt? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Jeg vokste forresten opp på Nordnes.. Født der, og bodde der i tre år, elns... Natalie Nordnes for alle penga, bergens jazzhåp. Tone Anette fra fjorårets idol? Var vel hun som var for ung? Litt for stort bilde til at jeg gadd poste det herEphemera, Laksevåg? Endret 25. april 2012 av TSP ** Fjernet del av innlegget etter forespørsel ** Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Nordnes gutt her også. (emigrert til loddefjord ) Anyways skal du stå der med buskene med digi cam og ta bilde av de toppløse på nordnes bad? Forresten når eg bodde der (i en av de gamle hvite husene ved havfoskingsinstituttet) så pleide eg gå turer om natten med hunden på nordnes parken og fikk med meg mye rart. Har ikke fingrer å telle på kor mange ganger eg så folk pule i parken. Og nå snakker eg kun om folk som koser seg og ikke prostituerte. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Forresten når eg bodde der (i en av de gamle hvite husene ved havfoskingsinstituttet) så pleide eg gå turer om natten med hunden på nordnes parken og fikk med meg mye rart. Har ikke fingrer å telle på kor mange ganger eg så folk pule i parken. Og nå snakker eg kun om folk som koser seg og ikke prostituerte. ! Skal stille meg i en busk til natten, jeg... ............ Endret 10. juni 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Kanskje feil å si at jeg vokste opp der men jeg levde mine første år i skottegaten. Men jeg flyttet til Landås når jeg var 7 eller noe sånt. Og deretter på "landet" i Åsane. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Ahhh, jeg snakket med en kamerat i dag, og hvis jeg klarer å få meg en brukbar jobb, flytter vi muligens ut til høsten Da blir det egen, nybygget leilighet til 4000,- i måneden (men så var det det med penger da) Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Ahhh, jeg snakket med en kamerat i dag, og hvis jeg klarer å få meg en brukbar jobb, flytter vi muligens ut til høsten Da blir det egen, nybygget leilighet til 4000,- i måneden (men så var det det med penger da) Du vil nok ikke angre på det. Dumt å kaste penger rett ut av vinduet på leie når man kan eie.. Så lenge ikke prisene går ned da.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Det blir leing da, kanskje jeg formulerte meg litt dårlig... Men leiligheten står ikke ferdig før i løpet av sommeren. Har faktisk veldig lyst å flytte nå. Bortsett fra at skolen jeg går på er i Åsane, og leiligheten tror jeg ligger på Nesttun eller noe sånnt... Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 hvilken skole går du på da? Jeg gikk på åsane gymnas for sånn ca 100 år siden.. (føles det som i alle fall) Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Jeg går på Åsane Gymnas nå, og det er sikkert ikke pusset opp noe som helst siden du gikk her/der. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Jeg går på Åsane Gymnas nå, og det er sikkert ikke pusset opp noe som helst siden du gikk her/der. Hehe helt sikkert ikke. Men vi hadde det sinnsykt bra der vi. Tok helt av i russetiden. Husker vi hadde rekorden for "lånte skilt" da vi hadde plassert noen og førti skilt rundt på skoleplassen bl.a. hengte vi ett Sandviken sykehus skilt over inngangspartiet.. Tipper de husker det kullet enda.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Akkurat hvor ble det skiltet hengt opp, det skal gjentaes når jeg er russ (om litt under 2 år) Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Akkurat hvor ble det skiltet hengt opp, det skal gjentaes når jeg er russ (om litt under 2 år) Vanskelig å forklare men rett før du går inn hovedinngangen kommer du inn under tak ikke sant? Det hang ned der slik at det var godt synlig fra plassen og for de som skulle inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå