Haraldson Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Denne tråden er den eneste tråden jeg har sett her hele tiden mens jeg har vært registrert. Dere bergensere liker å snakke ja. Webkafeen jollegutten: Tror det er slutt på det for i år. Så et oppslag et eller annet sted om at det bare var til uti september en gang. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Ha! Synd det bergensere Lenke til kommentar
akarno Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Ha! Synd det bergensere 7128695[/snapback] Du må dø. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Ser ut som vi må fortsette å skryte over seriegullet i 1963 Lenke til kommentar
Inc Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 dæven, liv i denne tråden enda.. Men blir det treff vil jeg være med!! Send SOS hvis det skjer noe da. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 dæven, liv i denne tråden enda.. Men blir det treff vil jeg være med!!Send SOS hvis det skjer noe da. 7128830[/snapback] Se denne tråden du: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=650583 Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Satan meg, jævla trøndere. Skuddpremie på trøndere fra idag, et kyss fra meg i belønning for hver trønder. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 At gullet røk er i grunnen ikke så bittert, slik Brann har holdt på den siste tiden fortjener de det rett og slett ikke. Det er mer irriterende at gullet bare var borte fra Lerkendal i et år, og tanken på at 100000 bartebefengte midtlendinger er mer tilfredse enn de burde være er direkte gyselig. Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Synd som faen at gullet røk, spesielt at det var trønderne som nok en gang vant. Men med formen til brann i det siste var det vel heller forventet.. Men det som irriterer meg og overrasker meg litt, er det utroolige hatet mot bergensere man ser i diverse blogger på f.eks dagbladet.no osv. Greit har innsett at bergensere ikke er norges mest populære men ting som blir skrevet der e jo nesten sjokkerende. Kan ikke tenke meg voksne mennesker som skriver sånt uansett, så det er vel en gjeng med fjortiser som har fri dag i dag... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Å forvente noen som helst kvalitet på dagbladet-diskusjonene fører bare til irritasjon og hjerteproblemer. Drit i de forpulte idiotene. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Å lese på innleggene fra folk på vg og dagbladet er omtrent like givende som å stikke seg selv i øyet med en gaffel. Det er bare patetiske idioter som slenger dritt der, 95% av kommentarene er fullstendig usakelig drittslenging. Bare hold deg helt unna, og les heller på litt mer skikkelige forum som her på diskusjon.no Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Det er da langt mer behagelig å stikke seg i øyet med gaffel ... Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Det er da langt mer behagelig å stikke seg i øyet med gaffel ... 7135503[/snapback] eventuelt annen manns penis i rektum... Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Brann har nå alltid hatt en tendens til å klovne seg hinsides med en gang en eller annen form for vinnerlykke henger i luften. Klart jeg ble forbannet, men jeg hadde egentlig (hvor forferdelig det enn kan høres ut) ikke ventet noe annet. En gang klovn, alltid klovn. Men gullølet og gullkakene så nice ut Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Det er masse digg is på Slåtthaug nå! Men er det noen som vet om de fremdeles herper hockeyskøytene med lengdeløp-slip der? Brodern sa at de visstnok hadde fått en ny maskin, men jeg har fremdeles mine tvil. Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Det er masse digg is på Slåtthaug nå!Men er det noen som vet om de fremdeles herper hockeyskøytene med lengdeløp-slip der? Brodern sa at de visstnok hadde fått en ny maskin, men jeg har fremdeles mine tvil. 7258152[/snapback] Har de fått isen i midten nå? Sist jeg skjekket var det bare is rundt... Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 For en kamp! Gøy med en revansje mot Rosenborg enn så mye mindre denne kampen betydde. Det jeg digget mest var at Vidar Riseth fikk kortet! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Har de fått isen i midten nå? 7258183[/snapback] Jepp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå