Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

At gullet røk er i grunnen ikke så bittert, slik Brann har holdt på den siste tiden fortjener de det rett og slett ikke. Det er mer irriterende at gullet bare var borte fra Lerkendal i et år, og tanken på at 100000 bartebefengte midtlendinger er mer tilfredse enn de burde være er direkte gyselig.

Lenke til kommentar

Synd som faen at gullet røk, spesielt at det var trønderne som nok en gang vant. Men med formen til brann i det siste var det vel heller forventet.. Men det som irriterer meg og overrasker meg litt, er det utroolige hatet mot bergensere man ser i diverse blogger på f.eks dagbladet.no osv. Greit har innsett at bergensere ikke er norges mest populære men ting som blir skrevet der e jo nesten sjokkerende. Kan ikke tenke meg voksne mennesker som skriver sånt uansett, så det er vel en gjeng med fjortiser som har fri dag i dag...

Lenke til kommentar

Å lese på innleggene fra folk på vg og dagbladet er omtrent like givende som å stikke seg selv i øyet med en gaffel. Det er bare patetiske idioter som slenger dritt der, 95% av kommentarene er fullstendig usakelig drittslenging. Bare hold deg helt unna, og les heller på litt mer skikkelige forum som her på diskusjon.no :p

Lenke til kommentar

Brann har nå alltid hatt en tendens til å klovne seg hinsides med en gang en eller annen form for vinnerlykke henger i luften. Klart jeg ble forbannet, men jeg hadde egentlig (hvor forferdelig det enn kan høres ut) ikke ventet noe annet.

En gang klovn, alltid klovn.

Men gullølet og gullkakene så nice ut ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Det er masse digg is på Slåtthaug nå!

Men er det noen som vet om de fremdeles herper hockeyskøytene med lengdeløp-slip der? Brodern sa at de visstnok hadde fått en ny maskin, men jeg har fremdeles mine tvil.

7258152[/snapback]

Har de fått isen i midten nå? Sist jeg skjekket var det bare is rundt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...