magicus Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 irriterer meg når innflyttere(les: østlandsfolk) kaller meg stril som kommer fra fyllingsdalen?!? For disse folkene er striler alle som kommer utenfor sentrum. det er FEIL. Makan. Forresten os er så stril så du kommer. Godeste søviknes er jo sjefsstrilen. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 irriterer meg når innflyttere(les: østlandsfolk) kaller meg stril som kommer fra fyllingsdalen?!? For disse folkene er striler alle som kommer utenfor sentrum. det er FEIL. Makan. Forresten os er så stril så du kommer. Godeste søviknes er jo sjefsstrilen. 6905550[/snapback] Da er jeg enda mer stril da, som kommer fra Bønes:P Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Øygarden folk er striler. Og om du har lyst å provosere dem skikkelig kan du kalle dem gnalinger. Da kan du få problemer. Men, på den andre siden, et godt gammelt strileord for byfolk er ryler, så det er jo og et godt tips om dere trenger nye begrep i hverdagen... Og ja, jeg er selv stril, slostril faktisk, og egentlig ganske stolt av det. Litt av en forkleinelse for de "ekte" bergenserne at når jeg befinner meg andre steder i Noriigs riige, så mener folk at det grautamålet jeg nytter meg av faktisk er bergensk. Så de kaller meg bergenser... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 irriterer meg når innflyttere(les: østlandsfolk) kaller meg stril som kommer fra fyllingsdalen?!? For disse folkene er striler alle som kommer utenfor sentrum. det er FEIL. Makan. Forresten os er så stril så du kommer. Godeste søviknes er jo sjefsstrilen. 6905550[/snapback] Os er ikke så stril som du skal ha det til. Det er bare noen osinger som prater skikkelig osing, og de vil jeg definere som striler. Det er bare dialekten som gjør det da. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Noen som skal til Odda (Lurer på hvorfor han valgte det stedet av alle plasser) og gå på Steve Harley konserten? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Nei, men jeg var på den i Bergen. Ganske kult, selv om det ikke er helt min smak. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Bergen konserten var digg da. Har liksom vokst opp med han fordi en av brødrene mine er en av verdens største steve harley fan (var iallefall) Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Jeg er på utkikk etter en helt streit, ufarget og nøytral innspilling av Bergens nasjonalsang, Nystemten (Udsigter fra Ulriken). Noen som vet om en god versjon? EDIT: Jævla Tromsø. Endret 24. september 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Vet ikke om dette har vært nevnt alt: Er det noen andre enn meg som hadde et middels lidenskapelig forhold til vaflene på Sundt? Jeg var idag oppom 4. etasjen for første gang etter at den ble gjenåpenet etter ombyggingen. Kafeen er borte vekk, hele etasjen er blitt enda flere klesbutikker. Istedet for kafeen er det kommet en ørliten standard fastfood-disk. Og vaflene er borte for alltid. Geir Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Vært der oppe og spirt vafler før ja men kan ikke huske om de var så gode? Har ikke vært der på hvertfall 2-3år faktisk. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Noen her som var på Black Debbath i går? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Vært der oppe og spirt vafler før ja men kan ikke huske om de var så gode? Har ikke vært der på hvertfall 2-3år faktisk. 6971661[/snapback] Vel nå kan jeg i hvert fall påstå de var perfekte, siden ingen kan gå dit og etterprøve påstanden... Geir Endret 30. september 2006 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Noen her som var på Black Debbath i går? Øyh! Jeg skulle visst ikke ha vært på ByLAN i går, nei. Finnes det noe nettsted med oversikt over forskjellige events i Bergen, siden folk ser ut til å ha oversikt over sånt hele tida? Geir: Passer ikke alltid med den smileyen etter innleggene dine, ødela hele den triste stemninga i det forrige innlegget ditt, jo! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Noen her som var på Black Debbath i går? Øyh! Jeg skulle visst ikke ha vært på ByLAN i går, nei. Finnes det noe nettsted med oversikt over forskjellige events i Bergen, siden folk ser ut til å ha oversikt over sånt hele tida? Geir: Passer ikke alltid med den smileyen etter innleggene dine, ødela hele den triste stemninga i det forrige innlegget ditt, jo! 6972317[/snapback] Her. Hvis du går til midten av siden kan du søke på f.eks konserter. Veldig greit. Lenke til kommentar
YBD Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Noen her som var på Black Debbath i går? 6971676[/snapback] JEG var på Black Debbath på fredag. Flott konsert. Endret 1. oktober 2006 av YBD Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Synes ikke du også at det var jævlig lavt lydnivå? Lenke til kommentar
YBD Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Synes ikke du også at det var jævlig lavt lydnivå? 6979835[/snapback] Nja, ikke sånn at jeg tenkte over det ihvertfall, sto ganske nærmt ene høyttaleren og syns absolutt det var nok lyd Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Kanskje det bare er jeg som endelig har blitt døv. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Da er det klart: Inside åpner igjen etter alt for langt fravær på fredag! Da blir det Inside-burger til middag, og Inside-grisefylla til kvelds. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Storetveitåsen;) driver med alt for lite på fritiden :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå