Onkel Kompost Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Inside var også bra før de la ned, bortsett fra volumknappen som var konstant på 11. Har de lagt ned? Imponerende. Det var jo stappet der konstant. Svartmetallere og deres groupier liksom, pluss andre rockere. Hvor havner de nå hen? Lenke til kommentar
Seether Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Noen her som vet om Raptus-festivalen startet i dag? Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Startet i går dag. Åpningstider:Fredag: kl 15.00-20.00 Lørdag: Kl 11.00-20.00 Søndag: kl.11.00-18.00 Endret 8. september 2006 av PT Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 I dag er det fredag 8., PT Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Mener det var manglende skjenkebevilgning som gjorde at de måtte legge ned. Omsetningen var det nok ingenting i veien med, og en himmelsk burger hadde de også. Bilde følger: https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...e=post&id=29529 Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 I dag er det fredag 8., PT 6825190[/snapback] Hah, sannelig Har fri i dag, så det går litt i surr med dagene. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Har alltid gått på raptus, men i år dropper jeg det. Er så stort kjøpepress. Får lyst på så mye Sist gang sved jeg av i overkant av 800 kr på alle mulige ting. Forresten.. hvis du er interessert i en bikini av hjorteskinn så kan du gå ned på bryggen og kjøpe deg en. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Mener det var manglende skjenkebevilgning som gjorde at de måtte legge ned. Omsetningen var det nok ingenting i veien med, og en himmelsk burger hadde de også. Bilde følger: https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...e=post&id=29529 Sweet! Setter alltid pris på en burger som ser ut som den har godt med sylteagurk på. Og i dette tilfellet antar jeg at det faktisk var en hel syltet agurk som var på fatet. Hvordan kan man klare å tøyse til slike ting som skjenkebevigninger når man VET at man har en god omsetning? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Boleplass? Vet det var kjent som et sted der bygdeungdommene (Sotra, Askøy, Øygarden) pleide å trå rundt i klogger og tilsvarende klær. Hehe mange forskjellite oppfatninger av utestedene egentlig. Exodus har alltid hatt rykte (ifølge meg og bekjente) om stedet der strilene tok turen for å drikke seg dritings, skjekke damer og for å så bli slått ned av bergensrere som følte de trengte å representere. Trøkkeriet var en smule harry men det var der eg gikk mest faktik. Var det ikke brannen som tok kvelden på det utestedet? Kanskje den har kommet tilbake? Har ikke fulgt med. Edit: Ryktebørsen var lite men utrolig koselig sted. Var faktisk sjeldent bråk der også. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hehe mange forskjellite oppfatninger av utestedene egentlig. Exodus har alltid hatt rykte (ifølge meg og bekjente) om stedet der strilene tok turen for å drikke seg dritings, skjekke damer og for å så bli slått ned av bergensrere som følte de trengte å representere. Trøkkeriet var en smule harry men det var der eg gikk mest faktik. Var det ikke brannen som tok kvelden på det utestedet? Kanskje den har kommet tilbake? Har ikke fulgt med. Joda, du er vel gjerne litt mer innfødt enn meg du. Jeg er jo fra Sotra, så det jeg visste var at Exodus, der holdt alle fjortisene seg. Halvparten av de som var der, var i følge det jeg visste, under 18 år. Ovenpå var mer strileplassen, selv om music-puben også har et noe belastet rykte. Det er mulig at det er brannen som kverket trøkkeriet, men jeg tror det var lagt ned en gang før det igjen. Det het vel en stund downstairs eller noe? Jeg sluttet å gå der fordi jeg hadde noen tvilsomme kompiser som det kriblet konstant i pungen på. De skulle se på og sjekke opp damene. Jeg var mer en som hdde lyst å drikke å være sosial jeg. Kameratene mine begynte først å henge på Exodus, men da takket jeg for meg. Likte verken musikket og klientellet. Etter en stund endte det med at jeg bare var med dem ut om de lovte at vi ikke skulle innom Exodus. Dermed ble vi sittende i bunnen av Feil Pub, dvs rockedelen. Desverre for meg skulle de fremdeles se på og sjekke opp damer, slik at vi flyttet opp i første etasjen på Feil Pub. Så ble det ovenpå, og da ga jeg dem opp... Etter et år eller to så begynte de å gå lei Ovenpå, og da var jeg med ut igjen. Vi fant oss andre mer publignende steder. Helt til de flyttet til byen og hadde vorspiel. Da skulle damene danse, må vite, og dermed var det tilbake til plassene jeg fikk noia av. bah. Aner ikke hvorfor jeg forteller dere det, men jeg ble vel revet med. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Inside var også bra før de la ned, bortsett fra volumknappen som var konstant på 11. 6824879[/snapback] Inside måtte som noen nevnte tidligere legge ned grunnet uklarheter i sjenkebevilgningen, jeg tror det var noe med at han som sto oppført som eier av lokalene aldri hadde hatt noe med stedet å gjøre eller noe i den duren. Uansett: Stedet har aldri ment å stenge for godt. De har tatt telling, brukt litt av tiden på å pusse opp og resten til å få orden på papirene. Jeg har det fra ganske godt hold at de åpner igjen hvert øyeblikk, kanskje allerede til helgen. Er ikke helt enig i det du sier om lydnivå. Oppe er det jo selvsagt ikke mulig å høre seg selv tenke, men lydnivået nede pleier ikke å være verre enn at man kan føre en nesten uanstrengt samtale. Endret 8. september 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Inside er vel stedet på samme gate som BA bygget vel? Hvis ja så stemmer det at lyd nivået der inne var helt forjævlig. Bare vært der 3 ganger og samtlige ganger dro eg hjem med heftig øresuss. Trang og varmt som bare pokker var det og. JAja folkens da var bergensværet virkelig kommet for fullt. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Nei, Inside ligger/lå i smauet ved det nye BT-bygget.. like ved Hectors hybel og Bar Celona (eller hvordan de nå har skrevet det). Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Noen som har vært på Raptus? Jeg fikk med meg et fantastisk foredrag med Bryan Talbot. Han ga meg rett og slett en ny forståelse for tegneserier. I morgen klokka 12:00 skal han snakke om sitt kommende storverk. Anbefaler alle tegneserieinteresserte å møte opp. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Jeg var innom Raptus i dag fra kl.14 til kl.16 ca. Fikk med meg en som snakket om Donald og jeg fikk sett selveste Mads Eriksen Endret 9. september 2006 av Seether Lenke til kommentar
svamp Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 26 grader! Ikke mer å si. Fint om det holder seg gjennom helga. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Bare det er opphold er jeg fornøyd, jeg er klar for litt gufsent, kaldt høstvær nå Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Bare det er opphold er jeg fornøyd, jeg er klar for litt gufsent, kaldt høstvær nå 6863516[/snapback] Da vil du nok ikke være fornøyd så veldig lenge Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 I dag har det vært kanonvær. Utrolig deilig å kunne sitte ute og nyte solen når en er innstilt på den tiden er forbi. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Utrolig deilig å bruke skoledagen på fjelltur når det er slikt vær ute ja. Bontveit -> Dyrdalen -> Osavannet @ 4 timer Endret 14. september 2006 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå