Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Evil Twins eller Witchy Bitcy muligens. Spørs hvilken type du tenker på. Og i tillegg, hva i heiteste helvette skal du med det?

Edit: Hvis det er slike belter med små pyramidenagler på så får du det overalt, til og med på H&M.

6797111[/snapback]

Ja, er bare sånn med pyramidenagler. Men de på H&M, er det noe god kvalitet?

Lenke til kommentar
Evil Twins eller Witchy Bitcy muligens. Spørs hvilken type du tenker på. Og i tillegg, hva i heiteste helvette skal du med det?

Edit: Hvis det er slike belter med små pyramidenagler på så får du det overalt, til og med på H&M.

6797111[/snapback]

Ja, er bare sånn med pyramidenagler. Men de på H&M, er det noe god kvalitet?

6797326[/snapback]

Nja, billig er de, og blir ikke ødelagt før etter en god stund, så er like greit å kjøpe der. Var et sekund redd for at du skal ha skikkelig naglebelte, og er det noe vi ikke trenger her i Bergen er det flere av den typen.

Edit: Æ kjæm fra mathopen.

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar

Ovenpå sliter med å kvitte seg med rykte som boleplass, og prøver å tiltrekke seg et yngre klientell. Det er ikke vanvittig kult der, men det er et helt greit generisk 18årssted, med den fordelen at det er billig øl, og det er vel det viktigste ...

Exodus har jeg aldri vært på, men å dømme etter strømmen av dritings og livredde fjortiser som ligger strødd i påfallende nærhet av stedet rundt "vårslepp"-tider, tviler jeg på at det er noe sted for meg (eller noen andre vettuge mennesker for den saks skyld).

Om det er 18-årsgrense på Hulen lenger vet jeg sannelig ikke (de typiske studentstedene har hatt det med å sette aldersgrensen til 20/student i det siste), men i så fall bør du jo sjekke ut stedet, som virkelig er legendarisk. Hulen er Nord-Europas (om ikke hele Europas) eldste rockeklubb (38 år), og ligger spesielt til i et gammelt tilfluktsrom i skråningen ned mot Møhlenpris.

For å sette det litt i perspektiv: CBGB, en av verdens mest kjente klubber hvor flere av tidenes størsteband tro sine barndomssko, er 5 år yngre.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
Ovenpå sliter med å kvitte seg med rykte som boleplass, og prøver å tiltrekke seg et yngre klientell. Det er ikke vanvittig kult der, men det er et helt greit generisk 18årssted, med den fordelen at det er billig øl, og det er vel det viktigste ...

Boleplass? Vet det var kjent som et sted der bygdeungdommene (Sotra, Askøy, Øygarden) pleide å trå rundt i klogger og tilsvarende klær. Nå er det jo åtte år siden sist jeg var på ovenpå, så det kan jo ha forandret meg. Skandale at de la ned Trøkkeriet og Feil Pub. Likte de plassene. Var sikkert passe blodharry, men helt fint for meg. Når jeg er tilbake i mine gamle trakter så ender vi som regel på Finnegans eller Hectors Hybel. Går jeg alene, så kan jeg likegodt luske meg til Frille. Men det var en digresjon.

Lenke til kommentar

Altså, jeg var ikke seriøs når jeg snakket om Ovenpå, bare sånn at det er sagt. Jeg går ut en gang i skuddåret, og da er det Kvarteret og Finnegans jeg blir dratt med på. Hulen bor jeg 3-400 meter unna, men det er mørkt og vått og egentlig ikke noe særlig kult sted.

Inside var også bra før de la ned, bortsett fra volumknappen som var konstant på 11.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...