Moonshine Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Var ikke møkkavær igår Jeg gikk i skjorte all night. Idag er jeg ikke redusert en dråpe... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Å så glad jeg er for at jeg ikke er her da. Skal ut på Osterøy på et Turnstevne... (jippii :sad: ) Men skulle gjerne ha vært på Torgalmenningen på Lørdag. Hehe.. Osterøy... Der eg kommer fra... Kor du skal på osterøy, lonevåg?? Jepp, sov på Lonevår barneskule eller hva det no er den heter. Og så var greiene i den hallen som de sa at var relativt ny Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jepp, sov på Lonevår barneskule eller hva det no er den heter. Og så var greiene i den hallen som de sa at var relativt ny Såg du det store bygget ved siden av fotballbanen som ligner på et gammelt industribygg?? Det er Osterøy ungdomsskole... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Vet, var inne der og dusjet en del ganger Spilte også am-fotball på den lille kunstgressbanen utenfor der. Og så var vi på den kro-tingen i "lonevåg-sentrum" og spiste pizza. Den pizzaen bestod forresten av alt for masse løk og ost, og så var det så lite kjøtt på den at den nesten var på grensen til vegetar. BTW: Flytter du fra Svalbard til sommeren eller? Bare lurer fordi en jeg går i klasse med nå skal flytte opp der til sommeren, så skal han gå VK1 der oppe. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) BTW: Flytter du fra Svalbard til sommeren eller? Bare lurer fordi en jeg går i klasse med nå skal flytte opp der til sommeren, så skal han gå VK1 der oppe. Planen var å flytte ned for å gå idrett i Åsane...(hvist eg kommer inn ) Kan egentlig anbefale å flytte til Svalbard hvis du er kreativ og driver med mye rart. Ellers kan det bli litt kjedelig i lengden. Er lite å gjøre på, men nå har vi fått selvstyrt ungdomshus av et selskap her oppe (fikk sånn 4mill til å lage det ) Liker han å feste er det som å være i paradis (nei, ikke paradis i bergen området. ) Alt av alkohol og røyk/snus er BILLIG. Koster vell rundt 15kr for en 20pack. Endret 6. juni 2004 av svalbard Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Jeg går på Åsane Gym, så då går vi på skoler ikke så alt for langt fra hverandre hehe Jeg kjenner også en del på u.pihl Endret 6. juni 2004 av sluffy Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg går på Åsane Gym, så då går vi på skoler ikke så alt for langt fra hverandre hehe Jeg kjenner også en del på u.pihl Er så glad for at jeg går på Tanks VGS i byn, det skjer så mye mer der enn i Åsane... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg hadde tenkt å søke meg over til Tanks til høsten, men så lot jeg være fordi jeg hra blitt så glad i klassen min Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Sluffy: Korleis er miljøet i åsane?? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg syns det er helt greit, spør egentlig hvor du bor/er. Flaktveit er i ferd med å bli et hasjhøl, mens enkelte deler av tertnes er sossete som pokker. så det er liksom veldige forskjeller. Vet egentlig ikke hva jeg skal svare på et sånnt spørsmål... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Flaktveit er i ferd med å bli et hasjhøl Flaktveit har ALLTID vært et hasjhøl. Samme som i loddefjord. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Jeg hadde tenkt å søke meg over til Tanks til høsten, men så lot jeg være fordi jeg hra blitt så glad i klassen min You will regret that! Sjelden har jeg sett et bedre skolemiljø enn Tanks, særlig det på tvers av klasser! Flaktveit er i ferd med å bli et hasjhøl Vært i Salhus i det siste? Endret 6. juni 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Har ikke vært i salhus på en god stund nå, men tipper på at hele åsane snart er oversvømt i gress... Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 *Notere seg bak øret å ikke kjøpe leilighet i Åsane de neste 10-20 årene....* Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Noen som begynner på Bergen Tekniske Fagskole til høsten? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 *Notere seg bak øret å ikke kjøpe leilighet i Åsane de neste 10-20 årene....* Landås er et flott sted å ha leilighet Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 *Notere seg bak øret å ikke kjøpe leilighet i Åsane de neste 10-20 årene....* Hmm.. jeg har kjøpt leilighet i Åsane. Den er på tertnes da, men jeg syns det er helt greit. Har ikke sett noe til hasjhøl tendenser i alle fall.. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 *Notere seg bak øret å ikke kjøpe leilighet i Åsane de neste 10-20 årene....* Hmm.. jeg har kjøpt leilighet i Åsane. Den er på tertnes da, men jeg syns det er helt greit. Har ikke sett noe til hasjhøl tendenser i alle fall.. Tetnes er vel et litt penere strøk i Åsane. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Don't die threaddie! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå