Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å så glad jeg er for at jeg ikke er her da. Skal ut på Osterøy på et Turnstevne... (jippii :sad: )

Men skulle gjerne ha vært på Torgalmenningen på Lørdag.

Hehe.. Osterøy... Der eg kommer fra... Kor du skal på osterøy, lonevåg??

Jepp, sov på Lonevår barneskule eller hva det no er den heter. Og så var greiene i den hallen som de sa at var relativt ny ;)

Lenke til kommentar
Jepp, sov på Lonevår barneskule eller hva det no er den heter. Og så var greiene i den hallen som de sa at var relativt ny ;)

Såg du det store bygget ved siden av fotballbanen som ligner på et gammelt industribygg?? Det er Osterøy ungdomsskole... :D

Lenke til kommentar

Vet, var inne der og dusjet en del ganger ;)

Spilte også am-fotball på den lille kunstgressbanen utenfor der. Og så var vi på den kro-tingen i "lonevåg-sentrum" og spiste pizza. Den pizzaen bestod forresten av alt for masse løk og ost, og så var det så lite kjøtt på den at den nesten var på grensen til vegetar.

BTW: Flytter du fra Svalbard til sommeren eller? Bare lurer fordi en jeg går i klasse med nå skal flytte opp der til sommeren, så skal han gå VK1 der oppe. ;)

Lenke til kommentar
BTW: Flytter du fra Svalbard til sommeren eller? Bare lurer fordi en jeg går i klasse med nå skal flytte opp der til sommeren, så skal han gå VK1 der oppe. ;)

Planen var å flytte ned for å gå idrett i Åsane...(hvist eg kommer inn ;) )

Kan egentlig anbefale å flytte til Svalbard hvis du er kreativ og driver med mye rart. Ellers kan det bli litt kjedelig i lengden. Er lite å gjøre på, men nå har vi fått selvstyrt ungdomshus av et selskap her oppe (fikk sånn 4mill til å lage det :D )

Liker han å feste er det som å være i paradis (nei, ikke paradis i bergen området. )

Alt av alkohol og røyk/snus er BILLIG. Koster vell rundt 15kr for en 20pack.

Endret av svalbard
Lenke til kommentar

Jeg syns det er helt greit, spør egentlig hvor du bor/er. Flaktveit er i ferd med å bli et hasjhøl, mens enkelte deler av tertnes er sossete som pokker. så det er liksom veldige forskjeller. Vet egentlig ikke hva jeg skal svare på et sånnt spørsmål...

Lenke til kommentar
Jeg hadde tenkt å søke meg over til Tanks til høsten, men så lot jeg være fordi jeg hra blitt så glad i klassen min :D:love:

You will regret that! ;)

Sjelden har jeg sett et bedre skolemiljø enn Tanks, særlig det på tvers av klasser! :thumbup:

Flaktveit er i ferd med å bli et hasjhøl

Vært i Salhus i det siste? :wee:

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
*Notere seg bak øret å ikke kjøpe leilighet i Åsane de neste 10-20 årene....*

Hmm.. jeg har kjøpt leilighet i Åsane. Den er på tertnes da, men jeg syns det er helt greit. Har ikke sett noe til hasjhøl tendenser i alle fall.. :p

Tetnes er vel et litt penere strøk i Åsane.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...