Con Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Synest det bare er det alle steder jeg... Ikke sjøboden da.. Der er det kønntri og rock. Men er jo bare gamle sjørøvere og allkiser som henger der! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Nærmere 1.5år siden eg var på byn sist faktisk. Likte meg best på roof garden då siden de spilte mye hiphop/r&b. Anyways tar eg ikke feil så er AGORA som ligger mellom burger king og BA huset det stedet som spiller mest trance/house/club osv. Lenke til kommentar
Con Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Er det ikke kommet ett nytt sted der nå da? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Noen som vet hvorfor BVC stengte ned?!=! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 SnowDOG_: Agora finnes ikke lenger, den er blitt erstattet av rølpeklubben C49, som selger svake drinker til spottpris. BVC stengte vel fordi det ikke gikk rundt? Tviler på det var marked for to store videoutleiere i samme gate. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 BVC stengte vel fordi det ikke gikk rundt? Tviler på det var marked for to store videoutleiere i samme gate. 6755445[/snapback] Tja, var da kunder der hele tiden. Og wtf, så åpner de en butikk hvor de BARE selger trommer og trommeutstyr? :--S Lenke til kommentar
undefeated Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 hei :!: eg e fra bergen hehe ja no får vi se kor mange bergensere det e her kommer opprinnelig fra byn, men bor no langt ute i gokk! har bodd der i 2år... et sted som heter odland hehe... eg har jobbet litt i barnehage og sånn, men no går eg på restaurant og matfag på årstad=) Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Hei hei! Odland har eg ikke hørt om engang Må være langt ute. Men sålenge det er innenfor kommunegrensene er det vel greit Lenke til kommentar
svamp Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 no går eg på restaurant og matfag på årstad=) 6756774[/snapback] Er du en av de som står utenfor skolen halve dagen og forpester fortauet med røyk? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 OK, er det en vanlig bergenser-greie å stå og prate høyt i telefonen om at man har "pushet G" eller noe sånt. Fyren sto nede på Rema 1000 ved Haukeland og trengte visst hjelp til å ordne opp... Hva er forresten G? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 OK, er det en vanlig bergenser-greie å stå og prate høyt i telefonen om at man har "pushet G" eller noe sånt. Fyren sto nede på Rema 1000 ved Haukeland og trengte visst hjelp til å ordne opp... 6785138[/snapback] Jeg snakker alltid høylytt i telefonen, men aldri om sånne ting. Hva er forresten G? En eller annen form for dop. Fysj og fy! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg tror G er helt vanlig tjall. Var det flere som manglet strøm i dag? Lurer på om det kom av at Stones skrudde på anlegget sitt ... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 En liten «pike» på strømnettet som forårsaket at datamaskinen skrudde seg av, samt at lyden fra receiveren ble borte, noe som resulterte i en reboot. Endre: Så klart, bergensere er høylytte, det er et vedtatt faktum. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hvor selges kule gensere/jakker i byn? "håkki-kule" noen som var på stones i går? Lenke til kommentar
Con Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg tror G er helt vanlig tjall.Var det flere som manglet strøm i dag? Lurer på om det kom av at Stones skrudde på anlegget sitt ... 6785960[/snapback] G er helt vanlig hasj/tjall/fjodde...osv... Manglet ikke noe strøm på Landås. Men FY-F1 det var SYKT mye folk i byn i går! i det fiiiine været . Jeg kjørte hjem en ekte norsk B-Kjendis Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Håkki er vel det første stedet du burde sjekke. Ellers tror jeg markedet er dårlig for den typen klær. Ikke noe stones på meg, nei. Jeg ble irritert på mengden mennesker i sentrum, om det gjelder. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hvor selges kule gensere/jakker i byn? "håkki-kule" 6789188[/snapback] Det er da Håkki-butikk i Vaskerelven, eller er den lagt ned? Jeg har ikke sett så nøye der i det siste. Tror de kan ha noe av det du er ute etter i området rundt Skostredet, f.eks. på Tillsammans. Con: Wow, hvem var det da? Fikk du autografen? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Håkki er vel det første stedet du burde sjekke. Ellers tror jeg markedet er dårlig for den typen klær. Ikke noe stones på meg, nei. Jeg ble irritert på mengden mennesker i sentrum, om det gjelder. 6789346[/snapback] Hmm, selger de gensre der? Isbilen: Tillsammans, ja - jeg går jo på skole rett over gaten :-p Noen som har sett den nye butikken der den blå katt - eller hva den tecaféen het - ser ut som en klesbutikk. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg tror G er helt vanlig tjall.Var det flere som manglet strøm i dag? Lurer på om det kom av at Stones skrudde på anlegget sitt ... 6785960[/snapback] G er helt vanlig hasj/tjall/fjodde...osv... Manglet ikke noe strøm på Landås. Men FY-F1 det var SYKT mye folk i byn i går! i det fiiiine været . Jeg kjørte hjem en ekte norsk B-Kjendis 6789283[/snapback] Vet du vil noen skal spørre om dette: Hvem var kjendisen? Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Håkki er vel det første stedet du burde sjekke. Ellers tror jeg markedet er dårlig for den typen klær. Ikke noe stones på meg, nei. Jeg ble irritert på mengden mennesker i sentrum, om det gjelder. 6789346[/snapback] Ja var helt sinnsykt med folk der, skulle hente noen i byn og leke taxi. Folk gikk jo og virret ut i gaten nede med bryggen og det området der. Tuta og ga litt mye gass foran dem så flyttet de seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå