tor_erik Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Han ene bomsen. "Ottoen" (han med kassettspilleren)Har faktisk leilighet som han bor i om vinteren, og massevis av penger på konto... Men han trives vist bare på gaten. Kjenner sikkert ikke til andre måter å leve på... 6683542[/snapback] Blander du ikke med Radio-Bjørn nå da? Han som alltid står ved Godt Brød på Nedre Korskirkeallmenningen på natta i helgene. Veldig hyggelig kar, står alltid og prater litt med ham når vi er på byn. Gir ham en slant eller to, ølpenger som vi kaller det... Rimelig sikker på at han har bra med penger ja, sist helg dro han opp en flaske Absolut fra bagen og fortalte at i morra blei det fest BTW, reiser fra Bergen jeg også i morgen, men bare for et års tid. Skal hjem i ferier og lignende, så mister heldigvis ikke helt fokus Uansett, sørlandet kaller! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 den veerste av de tiggerne i bergen er han som står utenfor polet med en caps i hånden og ser rett ned i bakken... da en kompis ga ham en femmer puttet han den i lommen, sikkert slika t det ikke skulle se ut som om han hadde fått noe. må si skjeggmannen har bedre taktikk... står å plager alle som står ved 30/9/31 bustoppet litt kipt å komme ut fra seven eleven me 4 rosinboller og cola, og så spør han om penger 6684106[/snapback] Han er jo ikke verst, han plager jo ingen Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hvem er det som styrer den bergen-lagring.net? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Er vel en stund siden den var operativ? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Er vel drange_net eller hva han heter nå for tida som dreiv den... Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Går du inn på lagring.net, kommer du til Vevskokeriet, som "drange" har en finger med i spillet på. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Samma, den er nede uansett Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Noen som var på standupshow på Kvarteret i kveld? Jeg må si jeg ble meget positivt overrasket, har ikke ledd så godt på lenge. Da Jon Schau fortalte om hvordan det var å opptre for døve og blinde ble det for mye for meg, ølet sprutet og tårene trillet. Storartet kveld. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Bah, skjedde med at jeg ikke fikk med meg det heller? Var det studentopplegg ell? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Nei, det var åpent for alle, men jeg tror nok det var flest ferske studenter der. Neste torsdag kommer Per Inge Torkelsen, tror nok jeg skal få med meg ham også. Sjekk ut http://standupbergen.no/ for mer info. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg reiser fra Bergen idag.. 1 år i Bardufoss FTW Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg kommer hjem til Bergen lørdag, etter 2 harde måneder i Oslo! Får bare håpe jeg finner meg en jobb, ellers bærer det tilbake til oslo igjen, har et stående jobbtilbud her. Men jeg satser på at jeg finner meg noe i Bergen, er jo der jeg hører hjemme Lenke til kommentar
svamp Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg reiser fra Bergen idag.. 1 år i Bardufoss FTW 6690811[/snapback] Ta en tur innom Sørreisa mens du er der.. Og skrem de i vakta der litt Lenke til kommentar
Con Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Og nå er byen vår fylt opp av studenter igjenn Lenke til kommentar
svamp Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg er en av dem ... Men jeg teller ikke fordi jeg var her med jevne mellomrom likevel Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Ja der er mye liv i byn for tiden. Som alltid i forbindelse med semesterstart. Får meg til å savne tiden på høyden. Fadder-uken er jo skikkelig artig. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Når er det bruktboksalg på Torgalmenningen? Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Når er det bruktboksalg på Torgalmenningen? 6692933[/snapback] I dag? Er vel noe i morgen å tenker jeg... Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Var vel stort sett i dag, men de som gikk i 3. klasse i fjor kommer visst i morgen. Var nesten ingen 3. klasse-bøker i dag... Lenke til kommentar
Janti3000 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 den e go, fant ingenting idag eg Tar turen inn imorgen kl? Når begynner det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå