tor_erik Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Rally Bergen? Hvor var det? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Ble vel arrangert på samme sted som ifjor tror eg. Haukåsbanen og kjøring i osterøy. Er faktisk litt usikker på kor det var. Lenke til kommentar
LaserMannen Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Bergenser her og Fyllingsdalen btw.. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Ble vel arrangert på samme sted som ifjor tror eg. Haukåsbanen og kjøring i osterøy. Er faktisk litt usikker på kor det var. 6667465[/snapback] Damn, det var det som var i går altså... Var og så i fjor, rimelig gromt Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Faen ta! Jeg som hadde bestemt meg for å dra i år og se på, så fikk jeg det ikke med meg! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Er det noen som var på rally bergen greiene igår? 6666694[/snapback] Du/dere må skrike ut om sånt før det skjer!! Lenke til kommentar
Janti3000 Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 hei, fra Ytre Morvik jeg Hei nabo Salhus Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Psilocybe, var d du som spilte cs før og alltid sa rolf istedetfor rofl? Og kjenner du nisse? (disse spørsmålene høres vel ganske rare ut om d ikke er deg ) Edit: er fra bergen, bor på søreide dog fyllingsdalen er mitt sanne hjem Endret 15. august 2006 av Alex OK Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Huff, downs og trauma folkene er noen særinger De var spesielt sære når jeg gikk på Laksevåg, yrkesskoledelen, allmenfaglig påbygging. Tror dette må være for 5 år siden eller noe. Det å gå på toalettet var alltid forbundet med en viss følelse av uhygge. Man visste aldri om man skulle snuble borti noen av de "med spesielle behov" midt i noe som helst holdes privat, og innenfor soverommet. Klasserommet vårt var heldigvis på grunnplan, mens disse "spesielle" elevene holdt til å andre etasjen. Tror de var oftere der og gjorde sine ting... Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Ingen Bjørgvin VGS'ere her? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Psilocybe, var d du som spilte cs før og alltid sa rolf istedetfor rofl? Og kjenner du nisse?(disse spørsmålene høres vel ganske rare ut om d ikke er deg ) Edit: er fra bergen, bor på søreide dog fyllingsdalen er mitt sanne hjem 6678515[/snapback] Hehe, det stemmer. Spiller WoW med Nisse nå (og jobber med samboeren hans). Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Jeg flytter fra Bergen fredag morgen. Lenke til kommentar
Ev1BL Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Flytte fra Bergen sa du? Er det så lurt da? Lenke til kommentar
Con Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Flytte FRA Bergen? Det er fy fy!! Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 En ting jeg lurer på om de berømte mennene i Bergen. (Les: Tissemannen, Steinmannen osv). Alle som har gått litt i by'n vet hvem de er. Tenker spesielt på han (Aner ikke om han er Steinmannen eller Tissemannen eller -mannen) som går i frakk, er ganske gammel (Masse rynker), stort skjegg, røyker som regel, og tigger etter penger. Henger ofte der ved torgallmenningen. Hvorfor har ikkje Bergen Kommune eller noen myndigheter hjulpet dem? Det er jo ikke så mange uteliggere i Bergen i forhold til for eksempel Oslo (Hater den drittbyen), så hvorfor ikke hjelpe dem? Merkelig at man ikke har gjort noe selv om de er så "berømt". Kanskje de ikke vil ha hjelp eller er altfor psyko til å ta imot hjelpen? :S Lenke til kommentar
Con Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Han ene bomsen. "Ottoen" (han med kassettspilleren) Har faktisk leilighet som han bor i om vinteren, og massevis av penger på konto... Men han trives vist bare på gaten. Kjenner sikkert ikke til andre måter å leve på... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 den veerste av de tiggerne i bergen er han som står utenfor polet med en caps i hånden og ser rett ned i bakken... da en kompis ga ham en femmer puttet han den i lommen, sikkert slika t det ikke skulle se ut som om han hadde fått noe. må si skjeggmannen har bedre taktikk... står å plager alle som står ved 30/9/31 bustoppet litt kipt å komme ut fra seven eleven me 4 rosinboller og cola, og så spør han om penger Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hvorfor har ikkje Bergen Kommune eller noen myndigheter hjulpet dem? Det er jo ikke så mange uteliggere i Bergen i forhold til for eksempel Oslo (Hater den drittbyen), så hvorfor ikke hjelpe dem? Merkelig at man ikke har gjort noe selv om de er så "berømt". Kanskje de ikke vil ha hjelp eller er altfor psyko til å ta imot hjelpen? :S 6683498[/snapback] Du tenker på mannen i lagerfrakk med masse skjegg. Han kalles urinmannen eller Smiley blant venner, og er ikke uteligger, bare klin kokos. De lar ham vel få gå fritt siden han aldri har gjort noen skade. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) må si skjeggmannen har bedre taktikk... står å plager alle som står ved 30/9/31 bustoppet litt kipt å komme ut fra seven eleven me 4 rosinboller og cola, og så spør han om penger 6684106[/snapback] Ja. Veldig ofte der han står. Olav Kyrres gate.Han sier at han skal ha penger til kaffe, men en gang så jeg han gikk inn og betalte bussen med pengene han hadde fått. Fint vær i Bergen i dag forresten. Værgudene har nok fått med seg at skolen begynner i dag (for mange av oss). Endret 16. august 2006 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Mente ikke at han gjorde noen skade, men at ingen hadde hjulpet han hvis han var en uteligger.. Da fikk jeg det avklart Bare loco. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå