Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Woho! På onsdag skal jeg til Laksevåg Videregående Skole! Noen her som går/har gått der?

:p

6655760[/snapback]

Du får hilse til søsteren min. Du skal tilfeldigvis ikke på danselinjen, vel? :p

6657725[/snapback]

Er vel på fyllingsdalen de har musikk dans og drama vel.

Er noen år siden jeg gikk på Laksevåg no(yrkesskole delen) beste jeg husker derfra var den gode pizzaen de hadde i kantinen ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Woho! På onsdag skal jeg til Laksevåg Videregående Skole! Noen her som går/har gått der?

:p

6655760[/snapback]

Du får hilse til søsteren min. Du skal tilfeldigvis ikke på danselinjen, vel? :p

6657725[/snapback]

Er vel på fyllingsdalen de har musikk dans og drama vel.

Er noen år siden jeg gikk på Laksevåg no(yrkesskole delen) beste jeg husker derfra var den gode pizzaen de hadde i kantinen ^^

6658696[/snapback]

Huff, downs og trauma folkene er noen særinger :p

Lenke til kommentar

Merkelig. Gledet meg lenge til å bli ferdig med skolen, men nå savner jeg den litt:S Gikk nettopp ut av Fylligen vgs, kommer til å savne den beste klassen jeg har gått i, nå er det bare fremtiden igjen:P Når jeg gikk på skole var det hvertfall ingen grunn til å grue seg over hva man skal finne på, men nå som jeg ikke har noe å gjøre lurer jeg fælt på hva jeg tar meg til, hva jeg skal utdanne meg til. Ditta sug.

Noen som gikk/går/skal gå på Fyllingen?

Endret av stakan
Lenke til kommentar
Hei!

Har litt lyst til å vite hvor mange det er som er fra Bergen her på forumet. Gjerne si hva dere gjør på, osv. Begynner jeg:

Bor i Salhus i Åsane, går på Tanks VGS i Bergen, og henger litt her og der...  :thumbs:

Noen andre?

1975141[/snapback]

:O TANKS VGS! rart navn på ein skule spør du meg...

Lenke til kommentar
Hei!

Har litt lyst til å vite hvor mange det er som er fra Bergen her på forumet. Gjerne si hva dere gjør på, osv. Begynner jeg:

Bor i Salhus i Åsane, går på Tanks VGS i Bergen, og henger litt her og der...  :thumbs:

Noen andre?

1975141[/snapback]

:O TANKS VGS! rart navn på ein skule spør du meg...

6659158[/snapback]

To år gamle quotes på g ell?

Tanks VGS er forresten en strålende skole, i alle fall var den det den gangen jeg gikk der. I disse dager hører jeg at den har blitt en eliteskole, noe jeg synes er veldig synd. Tanks' sterkeste side var miljøet, som muligens var det beste blant alle sentrumskolene. Det som gjorde miljøet så bra, var at det var elever fra alle karakternivå, bydeler og økonomiske bakgrunner på skolen, og at alle likevel gikk godt overens. Jeg frykter at dette dessverre er på vei til å forsvinne pga fritt skolevalg. I tillegg flytter Tanks ut av sine erverdige lokaler om noen år, noe som jeg mener markerer skolens død, i alle fall slik vi gamle elever kjenner den. Synd.

Lenke til kommentar

Uten at jeg noen gang har vært inne på Tanks, så er visst hele bygget ganske så forfallent, og skolen legges ned med god grunn. Kjenner flere som går der, og ingen av de er vel egentlig noe særlig fornøyd med selve bygget.

Ellers er jeg veldig fornøyd med miljøet på BHG der jeg går. BHG er ikke lenger bare en sosseskole heller, så elevene er faktisk litt varierte også :p

Lenke til kommentar

Det er ikke kvaliteten på bygget som gjør det så spesielt, det er sjelen i det. Vil Tanks bli den samme skolen uten trappen som har stått der siden skolen ble bygget? Den trappen Edvard Grieg, Arnulf Øverland, og flere gamle storheter har trampet opp og ned på vei til og fra klasserom? Vil Tanks bli den samme skolen uten de skjeve gulvene, som får blyanten til å rulle ned på gulvet dersom man legger den i feil retning på pulten? Nei, Tanks vil absolutt ikke bli den samme. Sjelen vil rase sammen under de sammenraste byggmassene.

PT, du forstår meg ikke, men jeg er helt sikker på at det finnes flere Tanksianere i denne tråden som vet hva jeg mener...

Lenke til kommentar

Da sjekker jeg ut herfra for siste gang før jeg konverterer til danske. Flyet mitt går klokken 10:05 i morgen, og jeg gruer meg litt. Pakking er også et problem, baggen er for liten, og alt for tung til å ha med på et fly. Jeg har altså et lite problem. :)

Endret av sluffy
Lenke til kommentar
Har hørt at man må holde seg fast i pultene på datarommet på Tanks for at datastolene ikke skal rulle bakover. Er det sant? :p

6662105[/snapback]

Vel. Så ille er det vel ikke, men rommet er ikke i vater heller :)

Sigve: Lykke til, kos deg i Danmark! Sikker på at du får et kjempeår!

Lenke til kommentar

Da var jeg kommet til skolen, og fått installert meg delvis. Skolen begynner egentlig ikke før i morgen, så det er ikke så mange elever her. Til nå har jeg snakket med to japanere, en brasilianer og to finner. Det skal visst nok være kommet en til nordmann, men jeg har ikke dultet borti han enda. Skolen er stor, og en god blanding av gammelt og nytt. Turnhallen er helt genial. Nå er det snart middag, så jeg hopper ut herfra igjen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...