Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Brann er noe jeg driter 20-0 i ass..

Vel må bare si at i år har vi vært heldig med sommeren :) lenge siden vi har hatt en sommer der været har vært såpass bra som det har vært her i år :)

6650838[/snapback]

What he said. Bryr meg ikke noe om norsk fotball eller fotball generelt lenger.

Digg sommer ja. Det er også digg at man kan sitte foran pc'n nå om natten uten å svette da.

Lenke til kommentar
Ka e det som skjer? Brann gjør det mye bedre enn de har vært på mangemange år? Og så sier dokkar at dokkar ikje bryr dokkar?

6650866[/snapback]

Har aldri brydd med om fotball, og kommer aldri til og gjøre det.. Brann er så oppskyrtt spør du meg, men ja de har spilt bra i år etter hva jeg ser på sporten og leser i vg...

Imo er de IKKE Bergens stolthet... Det må være damene :love:

Lenke til kommentar

Vel må bare si at i år har vi vært heldig med sommeren :) lenge siden vi har hatt en sommer der været har vært såpass bra som det har vært her i år :)

6650838[/snapback]

ca 100 år eller deromkring siden sist :!:

Endret av pwd3679
Lenke til kommentar

6650838[/snapback]

ca 100 år eller deromkring siden sist :!:

6652613[/snapback]

Leste at det ikke har vært så bra siden 1859 eller noe sånt... sykt...

Lenke til kommentar
Heisann folkens, it's been a while :)

Skjedde med å spille 3-3 mot dårlige Åtvidaberg? Greit at det var B-laget, men vi snakker om et lag fra Superettan her..!

Det som skjedde var at Brann gjør som Brann gjør best. Bæsjer elegant på leggen. Mest sannsynlig er det denne sorten fotballkamper de kommer til å fortsette med, og så snapper RBK gullet i siste runde.

Brann ser nemlig ikke ut til å takle suksess særlig bra. Så til neste år kan det hende det fortsetter på samme viset, og før Monsamjelden vet ordet av det står han utenfor Stadionporten med et støvelavtrykk på "buksebroki"

Lenke til kommentar
Det er også digg at man kan sitte foran pc'n nå om natten uten å svette da.

6650850[/snapback]

Hehe, jeg har jo for tiden forlatt Bergen og sitter i Singapore. skal være her et år nå. Gjett om jeg sitter på rommet og svetter da! Her er det ikke aircondition og det er rundt 30 grader ute på natten!!

:no:

Flytter inn i leilighet med aircondition om en ukes tid :D

Lenke til kommentar

6650838[/snapback]

What he said. Bryr meg ikke noe om norsk fotball eller fotball generelt lenger.

Digg sommer ja. Det er også digg at man kan sitte foran pc'n nå om natten uten å svette da.

6650850[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...