Edmund Blackadder Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Noen som satt og stirret i taket lenge og lurte på hvorfor Start hadde så jævlig flaks? Charlie Miller! Gogogo! Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Noen som satt og stirret i taket lenge og lurte på hvorfor Start hadde så jævlig flaks? Charlie Miller! Gogogo! Ja han hadde forbannet med uflaks på siste kamp mellom start og brann. Men så hadde også disse sørlendingene en keeper som var i det umulige hjørnet også. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Brann er noe jeg driter 20-0 i ass.. Vel må bare si at i år har vi vært heldig med sommeren lenge siden vi har hatt en sommer der været har vært såpass bra som det har vært her i år Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Brann er noe jeg driter 20-0 i ass.. Vel må bare si at i år har vi vært heldig med sommeren lenge siden vi har hatt en sommer der været har vært såpass bra som det har vært her i år 6650838[/snapback] What he said. Bryr meg ikke noe om norsk fotball eller fotball generelt lenger. Digg sommer ja. Det er også digg at man kan sitte foran pc'n nå om natten uten å svette da. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Ka e det som skjer? Brann gjør det mye bedre enn de har vært på mangemange år? Og så sier dokkar at dokkar ikje bryr dokkar? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 Heisann folkens, it's been a while Skjedde med å spille 3-3 mot dårlige Åtvidaberg? Greit at det var B-laget, men vi snakker om et lag fra Superettan her..! Lenke til kommentar
Metalhead Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Er fra Bergen, bor på Bønes. Jobber som tømmrerlærling, men er nå sykemeldt. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Ka e det som skjer? Brann gjør det mye bedre enn de har vært på mangemange år? Og så sier dokkar at dokkar ikje bryr dokkar? 6650866[/snapback] Har aldri brydd med om fotball, og kommer aldri til og gjøre det.. Brann er så oppskyrtt spør du meg, men ja de har spilt bra i år etter hva jeg ser på sporten og leser i vg... Imo er de IKKE Bergens stolthet... Det må være damene Lenke til kommentar
magicus Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Vi skal slukke brann vi skall slukke brann. Noen som husker den musikkvideoen rosenborg lagde? Eg elsker den videoen og er født og fastboende i BErgen!! Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Brann er noe jeg driter 20-0 i ass.. Vel må bare si at i år har vi vært heldig med sommeren lenge siden vi har hatt en sommer der været har vært såpass bra som det har vært her i år 6650838[/snapback] ca 100 år eller deromkring siden sist :!: Endret 11. august 2006 av pwd3679 Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Brann er noe jeg driter 20-0 i ass.. Vel må bare si at i år har vi vært heldig med sommeren lenge siden vi har hatt en sommer der været har vært såpass bra som det har vært her i år 6650838[/snapback] ca 100 år eller deromkring siden sist :!: 6652613[/snapback] Leste at det ikke har vært så bra siden 1859 eller noe sånt... sykt... Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Heisann folkens, it's been a while Skjedde med å spille 3-3 mot dårlige Åtvidaberg? Greit at det var B-laget, men vi snakker om et lag fra Superettan her..! Det som skjedde var at Brann gjør som Brann gjør best. Bæsjer elegant på leggen. Mest sannsynlig er det denne sorten fotballkamper de kommer til å fortsette med, og så snapper RBK gullet i siste runde. Brann ser nemlig ikke ut til å takle suksess særlig bra. Så til neste år kan det hende det fortsetter på samme viset, og før Monsamjelden vet ordet av det står han utenfor Stadionporten med et støvelavtrykk på "buksebroki" Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Noen utesteder her i Bergen by hvor det spilles tekno/træns og ikke det "ar ænd bi" tullet? Endret 11. august 2006 av stakan Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Det er også digg at man kan sitte foran pc'n nå om natten uten å svette da. 6650850[/snapback] Hehe, jeg har jo for tiden forlatt Bergen og sitter i Singapore. skal være her et år nå. Gjett om jeg sitter på rommet og svetter da! Her er det ikke aircondition og det er rundt 30 grader ute på natten!! Flytter inn i leilighet med aircondition om en ukes tid Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Brann er noe jeg driter 20-0 i ass.. Vel må bare si at i år har vi vært heldig med sommeren lenge siden vi har hatt en sommer der været har vært såpass bra som det har vært her i år 6650838[/snapback] What he said. Bryr meg ikke noe om norsk fotball eller fotball generelt lenger. Digg sommer ja. Det er også digg at man kan sitte foran pc'n nå om natten uten å svette da. 6650850[/snapback] Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Woho! På onsdag skal jeg til Laksevåg Videregående Skole! Noen her som går/har gått der? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Woho! På onsdag skal jeg til Laksevåg Videregående Skole! Noen her som går/har gått der? 6655760[/snapback] Jeg har en venn som er vaktmesterassistent der :!: iallfall nå i sommer.. *proud* Lenke til kommentar
Seether Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Woho! På onsdag skal jeg til Laksevåg Videregående Skole! Noen her som går/har gått der? 6655760[/snapback] Du kan sjekke med chills. Tror han gikk der Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Woho! På onsdag skal jeg til Laksevåg Videregående Skole! Noen her som går/har gått der? 6655760[/snapback] Du får hilse til søsteren min. Du skal tilfeldigvis ikke på danselinjen, vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå