Isbilen Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 De spilte vel ikke Child in Time? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Poncho, men den jeg fikk var i fancy plastikk, og bare tenkt til bruk én eneste gang. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 De spilte vel ikke Child in Time? 6376397[/snapback] Nei. En kompis sa de ikke spiller den fordi han ikke kommer like høyt lenger. Vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg elsker bergensere ... koseligere folk finnes ikke :!: Jeg skal forresten nedover til bergen den 4. juli (om 9 dager), so LOCK UP YOUR DAUGHTERS! Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Det første jeg fant ut når jeg våknet i morges, var at jeg knapt hadde stemmebånd igjen. Kosli Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Hvem av disse er han Otto-karen som går rundt i sentrum med sykkel og brannmannshjelm? 6373124[/snapback] Han er ingen av de, men han er den selv bygdeungdommen fra Sotra kjenner til. Han og regnbuedamen. Det er også en veldig hyggelig tigger som pleier å sitte borte i en trapp med trekroneren, og han har med seg en kassettspiller som vræler gjennom byens gater. Jeg har ikke vært nært nok til å lukte på fyren, og har heller ikke lagt merke til utseendet, men han er en av de få tiggerne som gjør meg i godt humør. Her i Narvik (skolegang) er det også et par originaler, men de er ikke så koselige. Vi har Tante Tiggi. Hun fylte akkurat 90 år, farger håret sitt ildrødt, går rundt i byens gater med gåstolen sin og kun kledd i hullete klær. Hun spør som regel etter penger, men av og til forsøker hun også å bomme røyk. Da har det hendt flere ganger at om man ikke har noe røyk til henne, så spytter hun deg i fjeset. Dette er en av grunnen til at jeg går en lang bue utenom henne. Jeg røyker ikke, og dermed faller det seg ganske naturlig at jeg ikke har røyk, og om hun hadde spyttet meg i fjeset er det stor fare for at jeg hadde endt som drapsmann. OG det er ikke det jeg har mest lyst til liksom. Det er også en kar som jeg kaller julenissen. Han pleier å henge med Tante Tiggi, der de sitter og drikker øl utenfor ARilds grillbar. Det sies at Tante Tiggi egentlig er svært rik, men at alle pengene ligger under madressen hennes på aldershjemmet der hun bor. En annen artig kar er Mose, som er av typen lukter vondt, og med en hygiene som bare i beste fall kan beskrives som tvilsom. Mose kjører rundt i en gammel bil, og om man ser inni denne bilen så ser man egentlig en mobil søppelhaug. Etter det en kamerat forteller meg så pleier han å komme innom Statoil hver morgen, for å kjøpe seg røyk og en pølse i papir. Men det er klart, det er mange flere slike personligheter i en by som bergen, som tross alt er mye større enn Narvik. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Faen så mange idioter som absolutt skulle presse seg frem på konserten. Jeg stod omtrenlig helt fremme, og det kommer folk og hinter til at de vil stå foran meg! Wtf! Kom tidligere hvis du vil ha bedre plasser. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hvor langt er det rundt store lungårdsvann? Lenke til kommentar
PT Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Tror det er rundt 3 km. Jogget rundt når jeg hadde egentrening i vår.. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Taumannen, Urinmannen, Skrikemannen, Bananmannen, Steinmannen, Navlemannen og Stefangutten. Er det fremdeles trygt å bo i Bergen? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Lurer på hva jeg kommer til å bli hetende når det omsider rabler for meg ... Lenke til kommentar
PT Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Lurer på hva jeg kommer til å bli hetende når det omsider rabler for meg ... 6411196[/snapback] Nåh, det har da rablet for deg allerede, din gulosting Så du blir sikkert hetende Gulostingen. Eller kanskje Ismannen. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Taumannen, Urinmannen, Skrikemannen, Bananmannen, Steinmannen, Navlemannen og Stefangutten. Er det fremdeles trygt å bo i Bergen? 6411179[/snapback] jauda Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Regnbuedamen En farge for hver ukedag, og nå har hun klart å lure med seg en kar som blir offer for denne farge-terroriseringen 6373843[/snapback] Hihi, artig å høre dette. Husker en gang når en venn av meg plaget hun regnbuedama og hun hadde en spade og slo til han. Lo som f***. 6373911[/snapback] Høres ut som tjommien din fikk som fortjent. Skjønner ikke at de 2 ikke snart blir drittlei i å gå rundt i sentrum hele dagen i drittvær. regnbuedamen og kompanjong tigger ihvertfall ikke.. d skal de ha. 6374045[/snapback] Selvfølgelig tigger de ikke. Kan ikke sammenlignes med tiggere. Veldig hyggelig dame. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Noen som vet hvor man får kjøpt en sånn fuleskremsel-"propell" til båt i Bergen? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/07/20/471851.html Noen som vet hvem dette er? En lokal gærning? Navlemannen? Vedkommende høres jo ikke helt god ut ... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Haha. "Dette er en personlig tragedie. Min klient har vedtatt dommen, han vil ta straffen sin og legge dette bak seg, sier mannens forsvarer Beate Hamre." Ja, vi ser det når han gjentar det to ganger. Nei, tror ikke dette er navlemannen. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Nei, men kanskje noe i samme gate? Rumpemannen, en mann foreløpig uten ansikt? Eller kanskje: Upskirtman! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Han her virker jo mye mer utspekulert enn de andre da. Tror ikke han passer helt inn i samme kategori. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg hadde en gang en utorlig deilig treningsshorts fra Frank Shorter. Det var størrelse M, men det så mye stretch i den at det faktisk var plass til to gutter i den. Men for en stund siden forsvant den på mystisk vis (sammen med en fin, grønn Fotball-VM 2006 t-skjorte fra Tyskland) og siden har jeg måttet trene i langbukse. Nå er jeg lei av å trene i langbukse. Er det noen som vet hvilke butikker i Bergen som har Frank Shorter-klær? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå