sluffy Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Urinmannen er teit. Radio-Bjørn derimot, kulere alkoholikermann finnes ikke. Endret 24. juni 2006 av sluffy Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Jeg har ikke hørt kallenavnet "urinmannen" enda, men jeg tror jeg vet hvem dere mener. Så vidt meg bekjent var han postmann før, og ble kalt Smiley fordi han alltid flirte så fælt. Allerede da var han ikke direkte normal, men med tid og stunder rabla det fullstendig for ham. Hørte dette fra en som kjenner ham. Så til dere som tror det: Han er ikke narkis, bare klin gæærn. Vet ikke om han går på sosialen, det er mulig han tigger fordi han er for stolt. Radio-Bjørn er stilig. Artig, jeg trodde det bare var jeg og vennene mine som kalte ham det. Jeg tror han er en liten luring. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Skjegg, lut, blå lagerfrakk, eim av urin, spør etter røyk hele tiden: urinmannen. 6371596[/snapback] Da er nok steinmannen en annen person, men noe i samme gaten som urinmannen, Urinmannen er teit. Radio-Bjørn derimot, kulere alkoholikermann finnes ikke. 6372269[/snapback] haha, radio-bjørn ja, snakket endel med han da jeg var russ i fjor, ettersom han pleide å stå i nærheten av der vi parkerte bilen vår. tidig fyr. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Virkelig forvirret her jeg. Har sett en av dem. Han er veldig gammel, har masse rynker, har hår og skjegg og tigger rundt i torgallmenningen. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Urinmannen har aldri spurt meg om røyk så vidt jeg kan huske. Han pleier å si: "Kan du hjelpe meg med noen småpenger", ganske nøyaktig det samme hver gang. Er det forresten noen som kjenner til Navlemannen? Går rundt og spør damer om han kan få se navlen deres. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Steinmannen er en helt annen person, ja. Steinmannen og navlemannen er den samme personen så vidt jeg vet. Det er han som sier "kan jeg få se på navlen din" og ikke gir seg når du prøver å gå bort. Han driver også og plukker opp steiner. Bananmannen er forøvrig han som går med damebukser og ser ut som en banan fordi han er litt bøyd i ryggen. Han er ganske høy, tynn og går nesten alltid med lue. Han pleier ofte å sitte og nistirre deg på bussen. Ellers så har vi skrikemannen. Han pleier å henge sammen med bananmannen. Han driver og skriker til jenter. Noen ganger høres det ut som om noen har stukket en kniv i han og vridd om, andre ganger skal ha drepe deg. De to sistnevnte holder til på Laksevåg. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Urinmannen har aldri spurt meg om røyk så vidt jeg kan huske. Han pleier å si: "Kan du hjelpe meg med noen småpenger", ganske nøyaktig det samme hver gang. Er det forresten noen som kjenner til Navlemannen? Går rundt og spør damer om han kan få se navlen deres. 6372496[/snapback] Urinmannen pleier vel stort sett alltid å spørre etter røyk. Han har leilighet og alt, men liker å plage folk med å spørre dem etter røyk. Han pleier også gjerne å bli sint og jage folk hvis de ikke er villige til å gi han røyk. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Ok, da er kanskje ikke urinmannen den jeg trodde. Han jeg snakker om har fotsid blågrå frakk, lut rygg og langt nikotinfarget skjegg. Han er så vidt jeg kan huske skallet på toppen av hodet. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Jo, det er han. Han står (stod i hvert fall) som oftest i gaten mellom torgallmenningen og tinghuset. Samme gate som han tiggeren med strikkegenser som alltid spiser banan. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Urinmannen er Smiley, ja. Han bor vel på Møhlenpris, går forbi ham støtt og stadig her. Navlemannen frekventer dessverre gaten hvor jeg jobber, og plager duttebertene. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Han har spurt meg om røyk, men det er sjelden. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Her på bønes og tidvis i dalen har vi taumannen. Han elsker tau og alt som minner om tau. Han tok en gang hele rullen med sånn gavebånd på nærmeste butikk, også mistenker jeg han får å kutte ned lekene i skogen, da vi så en mann som gjorde det. Disse lekene er laget av tau:P Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Hvem av disse er han Otto-karen som går rundt i sentrum med sykkel og brannmannshjelm? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Han har jeg faktisk aldri sett. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Tob2k: Hvem er du? Har ikke Flaktveit fostret gangstere, så vet ikke jeg, men du vet vel kanskje ikke hvem Magne er. 6257055[/snapback] Torbjørn e meg har gått i klasse med lillesøsteren din i 7 år selvfølgelig vet eg kem magne e, har gått på skole med han har bare fortrengt han midlertidig skal se om eg kan rote opp en link til han edit: fant: http://go.sesam.no/sgo/category=results;po...ticle606338.ece en av flaktveits mindre begavede sønner. 6257090[/snapback] Hm, jeg gikk i klasse med denne karen i tre år på ungdomsskolen. Jeg begynner å ane hvorfor jeg ikke har sett ham siden vi gikk ut av 10. Banks trenger visst ikke være redd, han har plenty med arvtakere. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Han har jeg faktisk aldri sett. 6373182[/snapback] Driver og vandrer en del i sentrum. Eller, han gjorde i alle fall det for et par år siden. Lenge siden jeg har sett ham nå, kan ha strøket med for alt jeg vet. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Når vi er inne på raringer: Flere som har fått med seg det merkelige paret som tasser rundt i sentrum iført EKSTREMT fargerike klær og alltid er kjempeblide? Mener å huske de var mongloide, men jeg er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Regnbuedamen En farge for hver ukedag, og nå har hun klart å lure med seg en kar som blir offer for denne farge-terroriseringen Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Regnbuedamen En farge for hver ukedag, og nå har hun klart å lure med seg en kar som blir offer for denne farge-terroriseringen 6373843[/snapback] Hihi, artig å høre dette. Husker en gang når en venn av meg plaget hun regnbuedama og hun hadde en spade og slo til han. Lo som f***. Lenke til kommentar
magicus Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Regnbuedamen En farge for hver ukedag, og nå har hun klart å lure med seg en kar som blir offer for denne farge-terroriseringen 6373843[/snapback] Hihi, artig å høre dette. Husker en gang når en venn av meg plaget hun regnbuedama og hun hadde en spade og slo til han. Lo som f***. 6373911[/snapback] Høres ut som tjommien din fikk som fortjent. Skjønner ikke at de 2 ikke snart blir drittlei i å gå rundt i sentrum hele dagen i drittvær. regnbuedamen og kompanjong tigger ihvertfall ikke.. d skal de ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå