SnowDOG_ Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Jaja har funnet ut at det ikke er vitsi å ta ha med til veterinær for om noen dager. Hvis han ikke viser tegn til smerte eller slapphet (han leker og alt er neste som før borsett fra mye gress spising som vist regulere dårlig mage) så skal han faste idag og bare få vann og muligens buljong suppe. imorgen er det ris og biola som hjelper magen å stabilisere seg. Det ordner seg nok Dakar vofsevofsen min. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) Fint vær. Fin himmel. Klokken 20 neste lørdag! edit: på torget Endret 30. mai 2004 av (jonas) Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Konsert på lørdag på torgallmenningen! Rockatansky spiller ca. klokken 20:00 Be there! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 vet noen hva den scenen på fisketorget er? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Den er til så diverse folk kan opptre som f.eks band og sånt. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Den eneste ulempen med at det er så mange bergensere på formet, er at vi ikke kan høre den flotte dialekten Lenke til kommentar
lodott Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Skal ikke A-ha ha konsert på fredag el. lørdag? Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Skal ikke A-ha ha konsert på fredag el. lørdag? SKASJE AHA HA KONSERT PÅ FREDAAG ELLAR LØRDAG DÅ? (Nok dialekt for all fremtid for meg). Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) KeRe gåR i då? E det noen som skal boRt til askøy konseRt gReiene deR spetakkel skal ræppe? Edit: i suck! Endret 3. juni 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 A-Ha konserten er på fredag. Det sa de på radioen iallefall i dag... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Å så glad jeg er for at jeg ikke er her da. Skal ut på Osterøy på et Turnstevne... (jippii :sad: ) Men skulle gjerne ha vært på Torgalmenningen på Lørdag. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Men skulle gjerne ha vært på Torgalmenningen på Lørdag. og eg som hadde tenkt å spørre deg om du gadd å være med. Typisk Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Å så glad jeg er for at jeg ikke er her da. Skal ut på Osterøy på et Turnstevne... (jippii :sad: ) Men skulle gjerne ha vært på Torgalmenningen på Lørdag. Hehe.. Osterøy... Der eg kommer fra... Kor du skal på osterøy, lonevåg?? Endret 4. juni 2004 av svalbard Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Bra kveld i bergensdistriktet. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Bra kveld i bergensdistriktet. Bra fin stemmnig i bergen sentrum idag men faens møkkavær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå