Gå til innhold

Bergensere på forumet!


tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja det er nydelig. Bare en skam at jeg ikke har noe annet å gjøre på enn å sitte foran skjermen i været. :no:

6286952[/snapback]

Vært så chill vær i det siste ass. Var perfekt pilse vær i går.. Skal ut og øvelseskjøre nå i fin været, digg det

6287034[/snapback]

 

var kosevær i går ja :)

smakte med en kald pils ute i solen.

 

I dag derimot har jeg badet :!:

driiit kaldt i vannet :hrm:

Lenke til kommentar
Ja det er nydelig. Bare en skam at jeg ikke har noe annet å gjøre på enn å sitte foran skjermen i været. :no:

6286952[/snapback]

Vært så chill vær i det siste ass. Var perfekt pilse vær i går.. Skal ut og øvelseskjøre nå i fin været, digg det

6287034[/snapback]

 

var kosevær i går ja :)

smakte med en kald pils ute i solen.

 

I dag derimot har jeg badet :!:

driiit kaldt i vannet :hrm:

6287359[/snapback]

Var det så --> |-----| kaldt :p

Lenke til kommentar
Jada, det er ikke verdens beste rute, jeg la den opp bare for å vise hvor langt det var.

 

Hvorvidt noe er sentralt eller ikke går først og fremst på beliggenhet - selv om det går aldri så mange busser i timen er dette noe ekstra man må forholde seg til og betale for. I Bergen bor man ikke sentralt før man bor i sentrum, og når det er minst like lett å få seg kåk der som hos Sib, er det ingen grunn til å bruke dem. Sib kan også rett og slett være dyre i forhold til andre tilbud. Det er ikke uten grunn at de har blitt kåret til Månedens Hushai av Boligaksjonen.no.

6274929[/snapback]

 

tror i grunn meg å deg egentlig er ganske enige.. Sib er noe herk, var innom en av leilighetene der for en stund siden, og fy faen som det så ut.

Lenke til kommentar
Hmm husker faktisk å ha brukt google earth og at eg syns det var lite detaljert.

Bruker selv www.bergenskart.no som er helt genialt og som eg har brukt til å finne en lite sjøørret fiske paradis!  :w00t:

 

Har vifte klar til eg legger meg.

6296976[/snapback]

 

bergenskart.no er vel bare kart?

 

det med google earth var at det lille greiene på askøy var det knall gode satelittbilder på, mens for eksempel vågen like godt kunne vært dammen jeg og en kompis lekte i når vi var på hytten når vi var liten...

 

Tror google bommet litt med koordinatene her...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Blir 5 min ekstra for meg å gå til bybanen hvis jeg skal ta den fremfor buss, men hvis jeg kommer til byen raskere enn jeg gjør med buss er det jo ganske så greit.

 

Fikk forresten den tvilsomme æren av å sitte ved siden av Urinmannen på bussen i dag. De fleste bergensere som er en del i byen vet hvem jeg snakker om. Denne gamle karen med blå frakk. Var bare fra bysiden av Puddefjordsbroen til Busstasjonen, men det var ille nok.

Lenke til kommentar
Blir 5 min ekstra for meg å gå til bybanen hvis jeg skal ta den fremfor buss, men hvis jeg kommer til byen raskere enn jeg gjør med buss er det jo ganske så greit.

 

Fikk forresten den tvilsomme æren av å sitte ved siden av Urinmannen på bussen i dag. De fleste bergensere som er en del i byen vet hvem jeg snakker om. Denne gamle karen med blå frakk. Var bare fra bysiden av Puddefjordsbroen til Busstasjonen, men det var ille nok.

6370971[/snapback]

 

 

Uff, liker ikke helt hele den bybane-affæren jeg. Tvilsomt at jeg kommer til å bruke den, så bare pengesløseri for min del. men men, bra vi har politikere som bestemmer hva som er best for oss.

 

 

Men, urinmannen? aka steinmannen, går rundt med den krokryggen og plukker opp steiner/drit og har det oppi bag'en sin?

Lenke til kommentar
Blir 5 min ekstra for meg å gå til bybanen hvis jeg skal ta den fremfor buss, men hvis jeg kommer til byen raskere enn jeg gjør med buss er det jo ganske så greit.

 

Fikk forresten den tvilsomme æren av å sitte ved siden av Urinmannen på bussen i dag. De fleste bergensere som er en del i byen vet hvem jeg snakker om. Denne gamle karen med blå frakk. Var bare fra bysiden av Puddefjordsbroen til Busstasjonen, men det var ille nok.

6370971[/snapback]

 

 

Uff, liker ikke helt hele den bybane-affæren jeg. Tvilsomt at jeg kommer til å bruke den, så bare pengesløseri for min del. men men, bra vi har politikere som bestemmer hva som er best for oss.

 

 

Men, urinmannen? aka steinmannen, går rundt med den krokryggen og plukker opp steiner/drit og har det oppi bag'en sin?

6371054[/snapback]

Har han mye skjegg og hår ellers? Tror jeg vet hvem han er. Gav ham en tier til

"en kopp kaffe". :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...