Edmund Blackadder Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Det er jo egentlig fjortiser overalt, og ikke alle fjortiser er.. fjortisaktige. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Det er jo egentlig fjortiser overalt, og ikke alle fjortiser er.. fjortisaktige. 6256878[/snapback] jeg ser på meg selv som en sånn ikke-fjortiss Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Tob2k: Hvem er du? Har ikke Flaktveit fostret gangstere, så vet ikke jeg, men du vet vel kanskje ikke hvem Magne er. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Tob2k: Hvem er du? Har ikke Flaktveit fostret gangstere, så vet ikke jeg, men du vet vel kanskje ikke hvem Magne er. 6257055[/snapback] Torbjørn e meg har gått i klasse med lillesøsteren din i 7 år selvfølgelig vet eg kem magne e, har gått på skole med han har bare fortrengt han midlertidig skal se om eg kan rote opp en link til han edit: fant: http://go.sesam.no/sgo/category=results;po...ticle606338.ece en av flaktveits mindre begavede sønner. Endret 6. juni 2006 av Tob2k Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Noen som vet hva badetempen ligger på rundt om i Bergen? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Vel jeg er jo oppvokst issåfall på et veldig godt sted i Fyllinsdalen, nemlig Bjørge. Husker det var en gjeng der for 10-15 år siden, men i det siste er dette et veldig fint sted. Hvis jeg en sjelden gang drar meg bort til Oasen, så er det lett å komme på fjortiser ja. Vi ga iallefall dere Kniksen og Huseklepp (Hvis det er en prestasjon) 6256215[/snapback] Dalen er nok ikke så veldig gale, er bare noen få megatapere som trekker ned noe voldsomt. Fantastisk at de tror de er så tøffe når de samler seg i store gjenger for å ta 1 person. De tør ikke gå en-mot-en, men slik er det vel overalt. Endret 7. juni 2006 av stakan Lenke til kommentar
Inc Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Noen som vet hva badetempen ligger på rundt om i Bergen? 6259643[/snapback] Kaldt! godt under 20 grader jaffal :!: Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Er det liksom ikke varmt før det blir 20 grader? Pyse! Alt fra 14 grader duger. Lenke til kommentar
Toset Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Uavhengig av grader, alt fra april og utover duger! Lenke til kommentar
kjelke Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Pøsj. Laksevåg, Gyldenpris og Møhlenpris er bare boss. Triste industri-områder.. 1994930[/snapback] Sant, overnevnte er så og si byens slum. Plusser du på Sotra og Askøy har du byens harrytasser. Sandviken (varierer en del - støletorget er vankeplass for idioter), skansen og fjellveien er flotte sted. Det er også mange steder i Bergen _sentrum_ (Leiligheter på Nygårdshøyden/Ved den blå stenen/Marken osv.) samt kalfaret. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Sandviken (varierer en del - støletorget er vankeplass for idioter), skansen og fjellveien er flotte sted. Det er også mange steder i Bergen _sentrum_ (Leiligheter på Nygårdshøyden/Ved den blå stenen/Marken osv.) samt kalfaret. 6262178[/snapback] Jeg har bodd i leilighet på Nygårdshøyden, og flyttet nylig fra Marken og opp til Skansemyren. Jeg er altså the shit. Fint å høre. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Er Fantoft noe sted å bo for en student, eller er det mye bråk og tull der? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Du flytter ikke inn i Fantoft studentby. De eneste som bor på Fantoft er utlendinger som har blitt innkvartert der av studiekoordinatorene sine, og noen få misforståtte sjeler som tror at det er det beste stedet for en student siden det heter "studentby". Det er minst like lett å få seg kåk i sentrum. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Derfor det var så billig, da Hva med Fridalen? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Drit i Sib. Skaff deg bolig på egen hånd. Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Er Fantoft noe sted å bo for en student, eller er det mye bråk og tull der? 6264216[/snapback] Borsett fra at stedet ser helt jævli ut, brannalarmen går to ganger for dagen pga gasslekasjer og diverse annet drit jeg ikke kommer på, er det vel billig og sentralt. Skaff deg et eget sted å bo sammen med noen kamerater, så får dere det billig og bedre hvis dere spleiser på leien. Sib har mange gode tilbud, men ville ikke lagt meg ut på denne.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Borsett fra at stedet ser helt jævli ut, brannalarmen går to ganger for dagen pga gasslekasjer og diverse annet drit jeg ikke kommer på, er det vel billig og sentralt. 6274754[/snapback] Sentralt? Er du full? Her er en kjørerute med startsted Torgallmenningen og stoppsted Fantoft Kirke (som er like ved studentbyen): http://kart.gulesider.no/kart/index.c?star...d=a_10000023721 Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Borsett fra at stedet ser helt jævli ut, brannalarmen går to ganger for dagen pga gasslekasjer og diverse annet drit jeg ikke kommer på, er det vel billig og sentralt. 6274754[/snapback] Sentralt? Er du full? Her er en kjørerute med startsted Torgallmenningen og stoppsted Fantoft Kirke (som er like ved studentbyen): http://kart.gulesider.no/kart/index.c?star...d=a_10000023721 6274785[/snapback] Vel, bussene går hvert femte minutt, bybanen skal gå forbi der, man har alt man trenger fra treningsentre til blomsterbutikker. Fantoft er faktisk ganske sentralt ja, selvom det ligger et stykke fra byn. Tar jo bare 10 - 15 minutter til byen uansett med buss. Selv i rushet går det ganske fort. Det er jo egne bussfiler. Ville heller tatt den ruten din fra storetveit skole til kaigaten eller noe. Fantoft stavkirke blir vel litt feil å måle med. Her fra kaigaten til Fantoftveien: http://kart.gulesider.no/kart/index.c?star...topId=a_1094336 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Jada, det er ikke verdens beste rute, jeg la den opp bare for å vise hvor langt det var. Hvorvidt noe er sentralt eller ikke går først og fremst på beliggenhet - selv om det går aldri så mange busser i timen er dette noe ekstra man må forholde seg til og betale for. I Bergen bor man ikke sentralt før man bor i sentrum, og når det er minst like lett å få seg kåk der som hos Sib, er det ingen grunn til å bruke dem. Sib kan også rett og slett være dyre i forhold til andre tilbud. Det er ikke uten grunn at de har blitt kåret til Månedens Hushai av Boligaksjonen.no. Endret 9. juni 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Må bare påpeke det nyydelige været vi har hatt i helgen. Selv var jeg på tur over gullfjellet, det var sol absolutt hele helgen, og alle som var med ble godt brune. Nå er det ut i hagen og chille litt, best å nye været så lenge det varer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå