Gå til innhold

Bergensere på forumet!


tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fyllingsdalen er ikke så gale lenger, heller ikke Loddefjord. Synes spesielt Loddefjord har kommet seg veldig i det siste, selv om det er mange ghetto-folk der nede rundt MacDonals etter de åpnet :p

 

Åsane, og da spesielt Flaktveit, er eneste skikkelige ghettoen i Bergen nå imo :p

6252598[/snapback]

 

Nå har jeg ikke vært på Flaktveit de to siste årene, men de to-tre årene jeg frekventerte ofte der, så jeg ikke noe særlig til ghetto-folk der. Flaktveitgjengen er jo stort sett i fengsel eller daue.

6252614[/snapback]

 

personlig bor jeg på flaktveit, og ja, mesteparten av flaktveitgjengen er nok død eller buret inn ja, men en ny generasjon "gangsters" vokser opp med dem som forbilder. trist... :no:

Endret av Tob2k
Lenke til kommentar
Fyllingsdalen er og forblir bergens HØL numero uno.  :tease:

 

Har ikke vært der på noen år men har aldri likt stedet. Loddefjord har tatt seg voldsomt opp og idag sliter bydelen med ryktet bare (nesten).

 

Angående gjenger og drit....noen som husker "anaconda gjengen"?  :whistle:

6254823[/snapback]

 

Loddefjord er ikke så ille som det var, de fleste som pleide og henge der før har jeg sånn viss peiling på hvem er og kjenner et par av dem.. Men fortsatt så tror folk loddefjord er så crazy og fullt av farlige folk.... De fleste som henger der nå er jo mere sånne 14is gangstere som tror de er kule for de stjeler fra butikkene osv osv..

Lenke til kommentar
De "gangsterene" som er idag, er bare leke-ghangsters, de er ikke noe hardcore som de var før :p

 

Nå er det bare kult å gå med svære, posete klær og henge på hjørnet og røyke, men de fleste sitter vel så mye foran xboxen/dataen tror eg  :!:

6254158[/snapback]

 

derfor jeg brukte hermetegn :)

De er nå litt søte når de står der å henger og ikke trekker ned røyken, og leker helt. :love:

men jeg kjenner en del som driver med litt mer "skitne" saker, som å selge diverse stuff og ett par som selger seg for å få penger til sånt :(

Lenke til kommentar
Fyllingsdalen er og forblir bergens HØL numero uno.  :tease:

 

Har ikke vært der på noen år men har aldri likt stedet. Loddefjord har tatt seg voldsomt opp og idag sliter bydelen med ryktet bare (nesten).

 

Angående gjenger og drit....noen som husker "anaconda gjengen"?  :whistle:

6254823[/snapback]

 

Selvfølgelig har jeg hørt om anacondagjengen ;) Du var vel ikke medlem der?

Lenke til kommentar
Fyllingsdalen er og forblir bergens HØL numero uno.  :tease:

 

Har ikke vært der på noen år men har aldri likt stedet. Loddefjord har tatt seg voldsomt opp og idag sliter bydelen med ryktet bare (nesten).

 

Angående gjenger og drit....noen som husker "anaconda gjengen"?  :whistle:

6254823[/snapback]

 

nei hvem er det?

nevah hørt om, og som tidligere nevnt "NICE" navn.

Lenke til kommentar

Vel jeg er jo oppvokst issåfall på et veldig godt sted i Fyllinsdalen, nemlig Bjørge. Husker det var en gjeng der for 10-15 år siden, men i det siste er dette et veldig fint sted. Hvis jeg en sjelden gang drar meg bort til Oasen, så er det lett å komme på fjortiser ja.

 

Vi ga iallefall dere Kniksen og Huseklepp (Hvis det er en prestasjon)

 

;)

Lenke til kommentar
Vel jeg er jo oppvokst issåfall på et veldig godt sted i Fyllinsdalen, nemlig Bjørge. Husker det var en gjeng der for 10-15 år siden, men i det siste er dette et veldig fint sted. Hvis jeg en sjelden gang drar meg bort til Oasen, så er det lett å komme på fjortiser ja.

 

Vi ga iallefall dere Kniksen og Huseklepp (Hvis det er en prestasjon)

 

;)

6256215[/snapback]

 

Huseklepp :nei:

Lenke til kommentar
Fyllingsdalen er og forblir bergens HØL numero uno.  :tease:

 

Har ikke vært der på noen år men har aldri likt stedet. Loddefjord har tatt seg voldsomt opp og idag sliter bydelen med ryktet bare (nesten).

 

Angående gjenger og drit....noen som husker "anaconda gjengen"?  :whistle:

6254823[/snapback]

 

Selvfølgelig har jeg hørt om anacondagjengen ;) Du var vel ikke medlem der?

6255781[/snapback]

Faen så mye piss man gjør når man er opprørsk og teit. :blush:

 

Fana bydel er faktisk ikke så "sossete" som folk skal ha det til.

Lenke til kommentar
Fyllingsdalen er og forblir bergens HØL numero uno.  :tease:

 

Har ikke vært der på noen år men har aldri likt stedet. Loddefjord har tatt seg voldsomt opp og idag sliter bydelen med ryktet bare (nesten).

 

Angående gjenger og drit....noen som husker "anaconda gjengen"?  :whistle:

6254823[/snapback]

 

Selvfølgelig har jeg hørt om anacondagjengen ;) Du var vel ikke medlem der?

6255781[/snapback]

Faen så mye piss man gjør når man er opprørsk og teit. :blush:

 

Fana bydel er faktisk ikke så "sossete" som folk skal ha det til.

6256611[/snapback]

 

ikke??

bevis?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...