cErfik Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Er bergenser jeg oså, bor 1.5 mil fra sentrum da men spiller ingen roll, bor i olsvik(ja vet hva dere tenker ) Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Er bergenser jeg oså, bor 1.5 mil fra sentrum da men spiller ingen roll, bor i olsvik(ja vet hva dere tenker ) 6248687[/snapback] STRIL!! *peke på* Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Olsvikere er da ikke stril? Sotringer derimot.. Fysj. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Stril er litt feil sagt, definisjonen på en stril er vel de som bor nord for bergen(jeg bor vest ) og må ta båt om jeg ikke tar helt feil... mente mer til at olsvik er et dritt sted egentlig Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Vrøvl! Frode Øverli kommer jo derfra. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Har aldri opplevd at noen som kommer fra olsvik/loddefjord området blir kalt for striler, men sotra folk er jo de som blir oftest sett på som striler.. Hadde mye med folket som bodde der før vil jeg nok tro..... Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 får komme å formørke denne tråden med litt flaktveit-kraft Lenke til kommentar
Toset Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Haha, skal du kalle Olsvik strileland, må du nesten kalle Fyllingsdalen og Åsane også strileland Mange her som er fra Olsvik forresten? Er fra Olsvikstallen selv Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Haha, skal du kalle Olsvik strileland, må du nesten kalle Fyllingsdalen og Åsane også strileland Mange her som er fra Olsvik forresten? Er fra Olsvikstallen selv 6248936[/snapback] Olsvik Åsane Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Haha, skal du kalle Olsvik strileland, må du nesten kalle Fyllingsdalen og Åsane også strileland Mange her som er fra Olsvik forresten? Er fra Olsvikstallen selv 6248936[/snapback] som sagt er fra olsvik, bor i olsvikåsen, rett opp bakken fra safari, på toppen av bakken... Lenke til kommentar
Toset Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Haha, skal du kalle Olsvik strileland, må du nesten kalle Fyllingsdalen og Åsane også strileland Mange her som er fra Olsvik forresten? Er fra Olsvikstallen selv 6248936[/snapback] som sagt er fra olsvik, bor i olsvikåsen, rett opp bakken fra safari, på toppen av bakken... 6249135[/snapback] Bra å se det ihvertfall er noen fornuftige mennesker her Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Bønes Fyllingsdalen 6248994[/snapback] Hva er galt med Fyllingsdalen? Iallefall ingen kriminalitet her. Har ikke vært et eneste innbrudd på mange år. Shame on you. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Bønes Fyllingsdalen 6248994[/snapback] Hva er galt med Fyllingsdalen? Iallefall ingen kriminalitet her. Har ikke vært et eneste innbrudd på mange år. Shame on you. 6250878[/snapback] Gettodalen Mange tvilsomme typer der nede. Masse skumle tøffinger. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Er fyllingsdalen Bergens svar på Kvernevik i Stavanger, for de som kjenner det stedet? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Gettodalen = Bjørgedalen? Dessuten.. Kordan kan du snakke sånn om Fyllingsdalen uten å NEVNE Loddefjord. Endret 6. juni 2006 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
diversity Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Fyllingsdalen er og blir ghettosted.. men gangsta hengere (les fjortiser)på oasen og shit Lenke til kommentar
Toset Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Fyllingsdalen er ikke så gale lenger, heller ikke Loddefjord. Synes spesielt Loddefjord har kommet seg veldig i det siste, selv om det er mange ghetto-folk der nede rundt MacDonals etter de åpnet Åsane, og da spesielt Flaktveit, er eneste skikkelige ghettoen i Bergen nå imo Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Tja du har et poeng med Oasen, men det endrer ikke min mening om Loddefjord. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Fyllingsdalen er ikke så gale lenger, heller ikke Loddefjord. Synes spesielt Loddefjord har kommet seg veldig i det siste, selv om det er mange ghetto-folk der nede rundt MacDonals etter de åpnet Åsane, og da spesielt Flaktveit, er eneste skikkelige ghettoen i Bergen nå imo 6252598[/snapback] Nå har jeg ikke vært på Flaktveit de to siste årene, men de to-tre årene jeg frekventerte ofte der, så jeg ikke noe særlig til ghetto-folk der. Flaktveitgjengen er jo stort sett i fengsel eller daue. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå