Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har aldri opplevd at noen som kommer fra olsvik/loddefjord området blir kalt for striler, men sotra folk er jo de som blir oftest sett på som striler.. Hadde mye med folket som bodde der før vil jeg nok tro.....

Lenke til kommentar
Haha, skal du kalle Olsvik strileland, må du nesten kalle Fyllingsdalen og Åsane også strileland :p

Mange her som er fra Olsvik forresten? Er fra Olsvikstallen selv :)

6248936[/snapback]

som sagt er fra olsvik, bor i olsvikåsen, rett opp bakken fra safari, på toppen av bakken...

Lenke til kommentar
Haha, skal du kalle Olsvik strileland, må du nesten kalle Fyllingsdalen og Åsane også strileland :p

Mange her som er fra Olsvik forresten? Er fra Olsvikstallen selv :)

6248936[/snapback]

som sagt er fra olsvik, bor i olsvikåsen, rett opp bakken fra safari, på toppen av bakken...

6249135[/snapback]

Bra å se det ihvertfall er noen fornuftige mennesker her :)

Lenke til kommentar
Bønes :thumbup:

Fyllingsdalen :thumbdown: 

:p

6248994[/snapback]

:dontgetit:

Hva er galt med Fyllingsdalen? Iallefall ingen kriminalitet her. Har ikke vært et eneste innbrudd på mange år.

Shame on you. :no:

6250878[/snapback]

Gettodalen :p Mange tvilsomme typer der nede. Masse skumle tøffinger.

Lenke til kommentar

Fyllingsdalen er ikke så gale lenger, heller ikke Loddefjord. Synes spesielt Loddefjord har kommet seg veldig i det siste, selv om det er mange ghetto-folk der nede rundt MacDonals etter de åpnet :p

Åsane, og da spesielt Flaktveit, er eneste skikkelige ghettoen i Bergen nå imo :p

Lenke til kommentar
Fyllingsdalen er ikke så gale lenger, heller ikke Loddefjord. Synes spesielt Loddefjord har kommet seg veldig i det siste, selv om det er mange ghetto-folk der nede rundt MacDonals etter de åpnet :p

Åsane, og da spesielt Flaktveit, er eneste skikkelige ghettoen i Bergen nå imo :p

6252598[/snapback]

Nå har jeg ikke vært på Flaktveit de to siste årene, men de to-tre årene jeg frekventerte ofte der, så jeg ikke noe særlig til ghetto-folk der. Flaktveitgjengen er jo stort sett i fengsel eller daue.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...