Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Jeg har på følelsen at dette blir en fin sommer

6000782[/snapback]

Har også på følelsen på at det blir en konge sommer! ;)

Tror eg skal begynne å tørke støv av flue utstyret og kanskje mekke noen fluer nå som sesongen for fluefiske er begynt. Har en del vann her i fana som må utforskes. :dribble:

6001284[/snapback]

Å huff.. Fluefiske forbinder jeg bare med masse fluer som sitter seg fast i tre og busker eller så fordufter de bare når jeg en heldig gang klarer å kast linene lengre fram enn jeg hiver bak :mad:

Jeg tror jeg gjøre noe feil. Lurer litt på om tømmet er for lett :hmm: , flue kommer max 3-4 meter og da er det stopp. Er det ikke noe sånt at tømmet skal stå i forholde til spenstheten "lol" til stanga??

@kebab. Eneste kebaben som jeg har spist og var god, var laget ved åsane senter. Den ligger først på høyre side i senteret når en kommer via rundkjøringen fra buss terminalen.

leif

Endret av regga
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
@kebab. Eneste kebaben som jeg har spist og var god, var laget ved åsane senter. Den ligger først på høyre side i senteret når en kommer via rundkjøringen fra buss terminalen.

6008012[/snapback]

Åsane Grill og Pizza, den eneste som slår Daniel kebab. :D De har forøvrig flyttet nå, og fått plass på andre siden av Arken, men lokaler folk kan sitte i. Menyen har også blitt kraftig utvidet.

Det er gøy å være russ. I går var det rebusløp og innvielsesfest, bortsett fra at noen duster som ikke var russ kjørte forbi oss på motorveien og kastet egg på oss, var det en fin kveld. Hvorfor har jeg følelsen av at "ikke-russ" er de som er verst i russetiden?

Lenke til kommentar
Bor på Landås. :)

6003800[/snapback]

Yey, en fellow landåsmann. digg, hvor på landås er du fra da?

Ang kebab pleier jeg å spise på ali baba med kinoen. aner ikke helt hvorfor, men blir bare til at meg og kompisene er innom der hver gang vi cruiser rundt i helgene. gammel vane antar jeg, og kebaben er helt ok for 60kr.

6005988[/snapback]

På Mannsverk. Gikk på Gimle ifjor.. Du da?

6008008[/snapback]

Bor oppi lægdene, med lærerhøyskolen. Gikk også på Gimle, men var ferdig der for 4 år siden.

Lenke til kommentar
Bor på Landås. :)

6003800[/snapback]

Ang kebab pleier jeg å spise på ali baba med kinoen. aner ikke helt hvorfor, men blir bare til at meg og kompisene er innom der hver gang vi cruiser rundt i helgene. gammel vane antar jeg, og kebaben er helt ok for 60kr.

6005988[/snapback]

Genialt. Jeg kjenner sønnen til han som eier Ali Baba. Sausen der er desidert den beste man får i hele byen. :)

Endret av sluffy
Lenke til kommentar

Når det endelig har kommet litt granskau på denne forblåste fjellknausen vest for bergen så kommer det noen og brenner alt ned :(

Jaja, nå vet jeg ikke om den er påsatt, men folk nå til dags fyrer jo opp alt for ett godt ord.. Yhåper branner her på sotra er snart slutt, det er varmt nok som det er :p

Lenke til kommentar

hmm vet ikke. Har du tenkt å fiske eller?

Var utrolig frustrende idag for vi dro ut for å finne et vann som ligger like ved flesland som eg har hørt rykter det skal være utrolig mye og fin ørret men når vi kommer fram ser vi at den ligger på militær område som er inngjerdete og vi kunne sikkert telle 20-25 vak i minuttet. :cry: Hadde bare lyst å hente tang og klippe dritten vekk for å ta storørret'n.

Forbanna greier altså. :hrm:

Ellers er det herligt å bo i bergen når vi har sånt vær. :love:

Lenke til kommentar

Ut og ha vannkrig med ungene :cool:

Sommer og sol er fantastisk i denne byen.

Paradoksalt nok blir vi så begeistret for solen når den først kommer, at vi er nødt til å skrive det på forumet :whistle:

Og ja, Brann vinner serien i år.

Var inne på Vadmyra skole idag for første gang på snart 15 år. Gikk der selv, og i dag hadde eldstesønnen førskoledag for å treffe klassen han skal gå i til høsten. Var morsomt, lite der som var byttet ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...