Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Jeg har på følelsen at dette blir en fin sommer

6000782[/snapback]

Har også på følelsen på at det blir en konge sommer! ;)

Tror eg skal begynne å tørke støv av flue utstyret og kanskje mekke noen fluer nå som sesongen for fluefiske er begynt. Har en del vann her i fana som må utforskes. :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal til Oslo hele sommeren, har sommerjobb der :( Så eg håper egentlig på drittvær her ;) Hehe, neida. Får vel være grei å ønske dokker en fin sommer med flott vær. Håper no ihvertfall at det er fint og sommer når eg kommer hjem i helgene.

MMMmmMMMmmm is og pils på Bryggen!

Lenke til kommentar
Fikk lyst på kebab etter å ha sett Stavanger kebab tråden. Er det noen kebab i by'n som egentlig overgår Daniels rullekebab?

6003388[/snapback]

Du får overbevise kapteinen på KNM Narvik om å ta en svipptur innom Trondheim og kjøpe kebab neste gang dere passerer midtnorge :p

Det står en del kebab/nattmat-tips i denne tråden også er det nok fritt frem å spørre her. ;)

Lenke til kommentar

Usj, moderator som refererer til trønderkebab og Trondheimstråden i Bergenstråden. Kan det bli værre :p

Dessverre ser det ikke ut til at jeg får oppleve Trondheim med KNM Narvik, litt synd da vi stort sett har besøkt/besøker alle de andre byene.

Kebab i marken? Jaja, ikke helt heldig navnekombinasjon men får vel prøve den ut neste gang jeg raver rundt i Bergen sentrum.

Lenke til kommentar
Bor på Landås. :)

6003800[/snapback]

Yey, en fellow landåsmann. digg, hvor på landås er du fra da?

Ang kebab pleier jeg å spise på ali baba med kinoen. aner ikke helt hvorfor, men blir bare til at meg og kompisene er innom der hver gang vi cruiser rundt i helgene. gammel vane antar jeg, og kebaben er helt ok for 60kr.

Lenke til kommentar

Når kebaben allerede er oppe: Står det alltid 4-5 utlendinger utenfor Bergen Kebab (bak/på siden av teateret)? Hver eneste bidige gang jeg er i byn og skal ha meg en lynrask matbit (må alltid skyndte meg til bussen av en eller annen grunn) står det en gjeng med utlendinger utenfor der og venter, og jeg må selvfølgelig gå sulten videre.

Endret av endrebjorsvik
Lenke til kommentar
Noen som vet om noen som tilbyr fallskjerm hopping fra fly i bergensområdet? Har alltid hatt lyst.. Men hvordan er prisen? Må eg forresten ha noe opplæring eller?

6003610[/snapback]

Du kan ringe Bergen Fallskjermklubb eller Voss Fallskjerm Klubb. Valget består egentlig av tandemhopp(ca. 3500kr.), eller kurs. Jeg har tatt AFF kurset, men har ikke fullført det. Tok 4 hopp, men klarte å tryne litt landingen så jeg forstuet foten. Følte egentlig jeg fikk nok da...selv om det bare var ekstremt uflaks. Så ikke la det skremme deg.

Uansett så er det det kuleste jeg har gjort noensinne. Anbefales!. Kurs koster ca. 10000kr..men er en opplevelse for livet.

Lenke til kommentar
Bor på Landås. :)

6003800[/snapback]

Yey, en fellow landåsmann. digg, hvor på landås er du fra da?

Ang kebab pleier jeg å spise på ali baba med kinoen. aner ikke helt hvorfor, men blir bare til at meg og kompisene er innom der hver gang vi cruiser rundt i helgene. gammel vane antar jeg, og kebaben er helt ok for 60kr.

6005988[/snapback]

På Mannsverk. Gikk på Gimle ifjor.. Du da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...