Wazu Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 20 år elektriker som styrer med bobler... bor på landås.. har du blitt vekket av en rau shabby BRÅKETE boble noensinne e det meg er forresten temmelig misunnelig på all snøen dere har i øst eg då.. 5705036[/snapback] Tror jeg så en rød boble oppi her i dag da jeg tok en kjøretur. Hvor på landås bor du da? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Tomt for vann i Bergen? Hvordan kan det gå til? Kan noen fortelle meg mer, eller er det Simen1 som er en spøkefugl? Forresten: Nuh farar jag til Ryssland. Dette er, kan hende, min siste melding Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Kompost: Gjelder vel bare gullfjellet. Er nok i tyve dager. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) Kompost: Gjelder vel bare gullfjellet. Er nok i tyve dager. 5801478[/snapback] Ja, om 20 dager går vi tom for vann *ut å smelte litt snø* Men vi har fortsatt disse magasinen igjen. Jordalsvatnet, Svartediket, Kismul og Sædalen. Det er jo bare bare gullfjellet som begynner å minke:) Les BT Endret 23. mars 2006 av regga Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Noen som vet hvor vi fra paradis/hop får vann fra? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Noen som vet hvor vi fra paradis/hop får vann fra? 5813036[/snapback] Kan tenke meg espelandsvannet eller kismulen. Ta en titt på vannkartet Lenke til kommentar
PT Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Hm, nå har det vært stille her en stund.. Men nå har jo endelig solen kommet tilbake, så da er det ikke lenge til trampolinen taes i bruk Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Det har vært helt konge her i bergen de siste dagene. Idag var det pinadø 13grader i skyggen her vi bor og enda mer i solen. herlige greier. Litt pyy at vi bor så nærmt bondegårder og som sagt så er det perioden for gjødsling. :!: Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Var på teatersport/improvisasjonsteater (humor) igår på Ole Bull teater (Jepp de flyttet forestillingen over gaten. De lengste 10 meterne jeg har opplevd i hele mitt liv ). Idag var begge ylvis folka der. Anbefales. Jeg ler av meg ballene der jeg sitter. Bare så hysterisk. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Melder meg frivilig til å innrømme at jeg er bergenser. Bor på Skjold, hipp hurra. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Litt pyy at vi bor så nærmt bondegårder og som sagt så er det perioden for gjødsling. :!: 5979820[/snapback] Kjenner til den jah. Fy søren for en suuuur lukt. Får gå til innkjøp av neseklype elns Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Hehe her var det spesielt kjipt siden det var søravind og da fikk vi jo den rett i stuen nesten. Er faktisk litt (?) herlig med den lukten siden eg asosierer den med roadtrip og sommer. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 i dag måtte jeg faktisk gå til innkjøp av solfaktor Barberte hodet (ja, med høvel) i går, og vil ikke bli solbrent, uanz hvor svak solen er for tiden.. Tar ingen sjangser.. må være usannsynlig kjipt å være solbrent i hodet... Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 i dag måtte jeg faktisk gå til innkjøp av solfaktor Barberte hodet (ja, med høvel) i går, og vil ikke bli solbrent, uanz hvor svak solen er for tiden.. Tar ingen sjangser.. må være usannsynlig kjipt å være solbrent i hodet... 5981849[/snapback] :!: Lenke til kommentar
Seether Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Er faktisk litt (?) herlig med den lukten siden eg asosierer den med roadtrip og sommer. 5981670[/snapback] Enig. Nå er det sommer for meg Bare synd at drittværet kom til Bergen igjen i dag. Det fine været kommer ikke tilbake før fredag elns. Og da skal jeg sitte inne hele dagen og ha heldagsprøve i Engelsk. Endret 25. april 2006 av Seether Lenke til kommentar
jebus2 Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Bare synd at __drittbæret__ kom til Bergen igjen i dag. 5984242[/snapback] Hvor så du sånn nøyaktig dette drittbæret? Så snart skyene forsvinner og solen titter fram igjen skal jeg ned på bryggen å kjøpe meg is :!: Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Hvilken butikk har best utvalg av Pringles? Er på jakt etter den grønne Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Litt lang varsel, men om noen er interessert i en omvisningstur på KNM Narvik til sommeren så er det bare å stikke innom når vi legger til kai midt i byen. Blir vel i juni måned engang. Jeg har på følelsen at dette blir en fin sommer Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Litt lang varsel, men om noen er interessert i en omvisningstur på KNM Narvik til sommeren så er det bare å stikke innom når vi legger til kai midt i byen. Blir vel i juni måned engang. Jeg har på følelsen at dette blir en fin sommer 6000782[/snapback] Stikker innom til kaffe hvis jeg er i Bergen da, tar meg en tur på byen av og til.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå