sluffy Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Og forhåpentligvis streik også Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Og forhåpentligvis streik også Jah, da slipper jeg gymprøve på fredag, og kanskje skolen min går i streik snart også? Og ingen eksamen? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 jeg så en sånn santoz-hund utenfor rimien på damsgård før i dag eg var borte med damsgår idag tidlig men uten hund. Idag har det vært virkelig fint vær men seff så har eg siden 10tiden hjulpet min søster og svogeren å flytte. Kom hjem for 1time siden og er helt utslitt. Anyways imorgen blir den sannsinligvis grilling eller noe. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 nå håper jeg på streik ass. ellers må jeg ha prøve i morgen, noe jeg ikke vil ha... btw: sol er no dritt. da maser foreldra mine på meg om at jeg må ut i det "fine været." jeg liker regn bedre jeg. mer pc... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 btw: sol er no dritt. da maser foreldra mine på meg om at jeg må ut i det "fine været." jeg liker regn bedre jeg. mer pc... Noe som sier mye om deg... Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 btw: sol er no dritt. da maser foreldra mine på meg om at jeg må ut i det "fine været." jeg liker regn bedre jeg. mer pc... Jesus. Den instillingen er lite bra. Vil du ikke bli brun, gutt? Herlig vær vil si grilling og båttur + 0,8‰. Gleder meg som en unge. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 btw: sol er no dritt. da maser foreldra mine på meg om at jeg må ut i det "fine været." jeg liker regn bedre jeg. mer pc... Jesus. Den instillingen er lite bra. Vil du ikke bli brun, gutt? Herlig vær vil si grilling og båttur + 0,8‰. Gleder meg som en unge. Word. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 føler meg snytt! Skulle liksom være fint vær ute. Er jo bare overskyet. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Tror det... sist eg så ut vinduet men.....hmm ser ut som om det letter faktisk. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 ser fint ut i vinduet mitt! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Hmm som sagt eg så ut på forsiden av byggningen og der var det overskyet men på baksiden ser at det begynner å bli opplett. Hunden er syk spydd og har diare. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Uffda. Vært hos dyrelegen? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Nei eg skal vente til imorgen og se om det går bedre. Han har vært dårlig før med spy of diare og det har gått fint. Mistenker at han spiste noe dritt igår når eg var ute med han. Edit: Nå spydde han rett etter at eg skrev ferdig her. Tror eg kanskje eg skal til dyrelege. Han har nå spydd 5ganger. aldri spydd så mye før. Endret 27. mai 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Du kan jo ringe og høre først med dyrelegen Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Dyrleger. Hvor i Bergen bor du da? Endret 27. mai 2004 av TheMasteR Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Bor i loddefjord (klasatjønn). Arrggh avogtil skulle eg hatt en punching bag med min mors sin stygge tryne på. Avogtil altså. møkka kjerring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå