Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hele Østlandet går jo i stå no, med all snøen, mens her i Bergen har vi sol og fint :D Tenkte meg en tur til Eikedalen til helgen, om været holder seg. Vurderte å teste snowblades! Noen som har testet dete før? :p

5687894[/snapback]

Er det sånne appelsinskal med bindinger på?

Haha, eikedalen har jeg prøvd å komme meg opp til flere ganger nå, ingen som gidder ellr kan værra med, jeje. Får jobbe jeg da :cry:

Lenke til kommentar

Råvarden. Du da? ASL?

:tease:

Edit: OMFG! Gikk ut med vofsen før eg la meg og termometern viser 10.7minus nå. :S

Faen lenge siden sist det var så kaldt. Spent på ka "rekorden" er her ute i løpet av natten.

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar

Var ikke noe mindre kaldt i byn heller..brrr!

Noen andre som var på Busstasjonen? Hadde full feiring der. Surprise lørdag :p Fikk meg en gratis colaboks eg. Ellers var det mye annet som var gratis og som ble delt ut. Tilbud var det også en del av :love:

Endret av Seether
Lenke til kommentar
Faktisk er nå Sartor senter større enn lagunen storsenter. Det viste jeg ikke før for ett par dager siden :hmm:   Men senteret er ikke så pent...

5407024[/snapback]

Vestkanten er vel egentlig det peneste senteret, dog tapte det seg litt med den gyselige designen av vannkanten. Oasen og Sartor ser ut som lagerbygg.

5407089[/snapback]

Strengt tatt så var Sartor et et lagerbygg før de bygde det om til et senter ;) Og ja det noe av det styggeste jeg ser på... Hver fordømte morgen kjører jeg i rundkjøringen og ser på det lilla, gule whatever hvilken farge de har brukt på det ekle bygget...

Lenke til kommentar

Den tullingen av en pappa hadde greid å slå av alle varmekablene i huset før vi dro på ferie. Så da vi kom hjem fra en ukes skiferie i St. Anton (Østerrike) i går var det 3°C i hele huset. På termometeret som henger på kjøkkenet står det at det har vært en minimumstemperatur på 1.8°C her inne. Vannet hadde også frosset litt akkurat der hvor vi bygger på huset og røret ligger nesten i fri luft.

Med kun varmekabler som eneste varmekilde på rommet mitt her ble det en rimelig kald natt, og forkjølelsen min ble selvfølgelig ikke det kvekk bedre av det.

Da jeg fyrte opp PC'en i går kveld begynte lagrene i viftene å bråke noe infernalsk pga. kulden. Jeg trodde både prosessor- og brikkesettviften hadde tatt kvelden. :p

Nå er det vel kanskje 15°C i underetasjen og normal temperatur i overetasjen. Gjett hvem som har rom i kjelleren. :angry:

Men det er vel egentlig verdt det siden det var en skikkelig digg uke i St. Anton! :dribble:

Endret av endrebjorsvik
Lenke til kommentar
Den tullingen av en pappa hadde greid å slå av alle varmekablene i huset før vi dro på ferie. Så da vi kom hjem fra en ukes skiferie i St. Anton (Østerrike) i går var det 3°C i hele huset. På termometeret som henger på kjøkkenet står det at det har vært en minimumstemperatur på 1.8°C her inne. Vannet hadde også frosset litt akkurat der hvor vi bygger på huset og røret ligger nesten i fri luft.

Med kun varmekabler som eneste varmekilde på rommet mitt her ble det en rimelig kald natt, og forkjølelsen min ble selvfølgelig ikke det kvekk bedre av det.

Da jeg fyrte opp PC'en i går kveld begynte lagrene i viftene å bråke noe infernalsk pga. kulden. Jeg trodde både prosessor- og brikkesettviften hadde tatt kvelden. :p

Nå er det vel kanskje 15°C i underetasjen og normal temperatur i overetasjen. Gjett hvem som har rom i kjelleren. :angry:

Men det er vel egentlig verdt det siden det var en skikkelig digg uke i St. Anton! :dribble:

5704093[/snapback]

Trenger du viftene da nå som det er så kaldt? hehe. Sleng kabinettet ut vinduet du, så tenker eg vi ser nye benchmarks her snart :)

Lenke til kommentar

20 år elektriker som styrer med bobler... bor på landås.. har du blitt vekket av en rau shabby BRÅKETE boble noensinne e det meg :D

er forresten temmelig misunnelig på all snøen dere har i øst eg då..

Endret av VwDaniel
Lenke til kommentar
20 år elektriker som styrer med bobler...  bor på landås.. har du blitt vekket av en rau shabby BRÅKETE boble noensinne e det meg :D

er forresten temmelig misunnelig på all snøen dere har i øst eg då..

5705036[/snapback]

18 år og leiter etter lærling plass som elektriker :innocent: ?

Nåå det snør no ute no dåh :)

Endret av chills
Lenke til kommentar

5704093[/snapback]

Trenger du viftene da nå som det er så kaldt? hehe. Sleng kabinettet ut vinduet du, så tenker eg vi ser nye benchmarks her snart :)

5704767[/snapback]

Var så kaldt her at jeg ikke orket å sitte med PCen. Jeg satt meg heller opp i stuen med peisen og så på TV.

Er usikker på om LCD-skjermer liker kulde. :hmm:

Lenke til kommentar

Nå er det en ting jeg har lurt på hver éneste gang jeg har kjørt forbi Forum kino, er det fremdeles i drift? Det ser rimelig dødt ut, men så er spørsmålet: Hvorfor skifter de plakatene som reklamerer for aktuelle filmer på en kino som er lagt ned?! Det irriterer meg hver morgen - og ettermiddag når jeg sitter på bussen..

Lenke til kommentar
Råvarden. Du da? ASL?

:tease:

Edit: OMFG! Gikk ut med vofsen før eg la meg og termometern viser 10.7minus nå. :S

Faen lenge siden sist det var så kaldt. Spent på ka "rekorden" er her ute i løpet av natten.

5697473[/snapback]

STFU. Her var det -18 her om dagen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg ser på nyhetene at det snart er tomt for vann i Bergen. Tenkte jeg skulle komme med et tips til alle sammen: Sett en mugge (helst med lokk) med kaldt vann i kjøleskapet og bruk den hver gang du skal ta et glass saft eller vann. Da slipper du å la det renne ut flere liter vann for hver gang du venter på at vannet skal bli kaldt nok til å ha i et glass. Å tappe 3-4 liter for hver gang man trenger 2 desiliter er ganske sløs. Samtidig sparer du litt venting :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...