Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Men nuh! strake veien opp til eikedalen får å brekke lårhalsen :D

God kveldskjøring alle sammen:p

Syke mannen. Men det blir sikkert triiiiivelig det. Og om dere har brillefine mengder med vind så kan du kanskje satse på skiflyvning mens du først er der...

5465666[/snapback]

HAHA!! Hadde meg ett par ufrivillige sveveturer, hvor jeg kjører skien ned i en snøfonn, vrengte den av og svalestuper ned i neste fonn :no: ..

Været var ålright i fem tiden, men blåste mer mot toppen og mot slutten på kvelden. Tenker det blåser mer oppi i nord :p

@ PT, ja, ta bilder .hoho!

5466854[/snapback]

Flaks at bindingene dine virket som de skulle da, så du ikke brakk beina.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men nuh! strake veien opp til eikedalen får å brekke lårhalsen :D

God kveldskjøring alle sammen:p

Syke mannen. Men det blir sikkert triiiiivelig det. Og om dere har brillefine mengder med vind så kan du kanskje satse på skiflyvning mens du først er der...

5465666[/snapback]

HAHA!! Hadde meg ett par ufrivillige sveveturer, hvor jeg kjører skien ned i en snøfonn, vrengte den av og svalestuper ned i neste fonn :no: ..

Været var ålright i fem tiden, men blåste mer mot toppen og mot slutten på kvelden. Tenker det blåser mer oppi i nord :p

@ PT, ja, ta bilder .hoho!

5466854[/snapback]

Flaks at bindingene dine virket som de skulle da, så du ikke brakk beina.

5466906[/snapback]

Det kommer jo litt an på. Jeg kunne godt tenkt meg en sykemld, tja for en ett par uker. F.eks for mild forstuing av liletåen.. :whistle:

Lenke til kommentar

HAHA!!  Hadde meg ett par ufrivillige sveveturer, hvor jeg kjører skien ned i en snøfonn, vrengte den av og svalestuper ned i neste fonn :no: ..

Været var ålright i fem tiden, men blåste mer mot toppen og mot slutten på kvelden.  Tenker det blåser mer oppi i nord :p

Nåh. Det var sikkert et elegant skue det, regga i fri flukt over vann i fast form, i motsetning til regga i fri flukt over vann i våt form, slik som i BA og sånn.

Men ja, det blåser litt her oppe i Narvik, men du vet, for hardbarka sotrastriler som meg er ikke DET noe problem.

Lenke til kommentar
PT: Det var da rart det med attenårsavdelingen. Hvor har dere ball forresten?  Du leser nok neppe dette før du, en eller annen gang i morgen, klarer å balansere deg bort til datamaskinen, før du løper med lydens hastighet mot badet. :green: Et par bilder av deg i dressen er uansett kult. :p

5466637[/snapback]

Jepp, dumme attenårsavdeling. Vi var på Venue, ganske greit sted i grunn. Det ble en anelse trangt siden det vel var en 700-800 elever som var der. Og formen er ikke dårlig grunnet fyll. Faktisk :p Skulle egentlig holde en presentasjon på skolen i dag, men jeg våknet opp og følte meg temmelig syk (type forkjølet + hodepine), så det ble droppet. Bilder av meg i dressen vil jeg tro det er dårlig med. Mulig jeg får noen når jeg får snakket med mine medelever :)

Er det BHG-ballet kanskje? :dontgetit:

Jepp, og vi var sammen med Katten.

Lenke til kommentar

Hadde en utrolig sær opplevelse på torsdag kveld. Jeg var på jobb på møllenpris og la merke til at det var en hel haug med politibiler, ambulanser og annet på gyldenpris siden. Jeg har aldri sett så mange på et sted før. Ambulanser kjørte frem og tilbake og lyderhornstunnelen var stengt. Jeg og de jeg jobben med begynte å se i bt.no/ba.no og andre media men det ble ikke nevnt noe. Det så jo ut som en kjempeulykke. Så kom dagen etterpå og jeg fant fremdeles ikke et ord om dette noe sted. Det var jo kraftig kødannelse og alt så folk må jo ha lagt merke til det? Selv om det hadde vært en øvelse skulle det jo vært nevnt noe.

Noen som lå merke til dette eller vet noe om det?

Lenke til kommentar

Var en tur oppom Voss fjellheisar i dag, dvs. en liten tur var det ikke akkurat. Fikk prøvd ut de nye skiene mine, på et helt greit føre, uten at alt for mange mennesker var i veien i løypene. Jeg fant også ut at telemark kanskje ikke er for meg. Knærne hadde det ikke alt for godt, men jeg vil likevel gi det et par sjangser til, før jeg spytter ut masse penger for nye bindinger og sko. Pappa mente at jeg kanskje skulle ta et kurs, for å lære riktig teknikk. Gøy var det uansett, og jeg er helt utkjørt.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Jepp, dumme attenårsavdeling. Vi var på Venue, ganske greit sted i grunn. Det ble en anelse trangt siden det vel var en 700-800 elever som var der. Og formen er ikke dårlig grunnet fyll. Faktisk :p Skulle egentlig holde en presentasjon på skolen i dag, men jeg våknet opp og følte meg temmelig syk (type forkjølet + hodepine), så det ble droppet. Bilder av meg i dressen vil jeg tro det er dårlig med. Mulig jeg får noen når jeg får snakket med mine medelever :)
Er det BHG-ballet kanskje? :dontgetit:

Jepp, og vi var sammen med Katten.

5469863[/snapback]

Hyggelig at jeg brukte 150 kroner på billetten til ballet, men aldri fikk brukt den. :hrm: Var innom i 10 minutter tror jeg. Neste ting jeg husker var morgenen dagen derpå.

Hvem er du PT? Hvilken klasse går du i på BHG?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...