darkness| Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Men nuh! strake veien opp til eikedalen får å brekke lårhalsen God kveldskjøring alle sammen:p Syke mannen. Men det blir sikkert triiiiivelig det. Og om dere har brillefine mengder med vind så kan du kanskje satse på skiflyvning mens du først er der... 5465666[/snapback] HAHA!! Hadde meg ett par ufrivillige sveveturer, hvor jeg kjører skien ned i en snøfonn, vrengte den av og svalestuper ned i neste fonn .. Været var ålright i fem tiden, men blåste mer mot toppen og mot slutten på kvelden. Tenker det blåser mer oppi i nord @ PT, ja, ta bilder .hoho! 5466854[/snapback] Flaks at bindingene dine virket som de skulle da, så du ikke brakk beina. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Men nuh! strake veien opp til eikedalen får å brekke lårhalsen God kveldskjøring alle sammen:p Syke mannen. Men det blir sikkert triiiiivelig det. Og om dere har brillefine mengder med vind så kan du kanskje satse på skiflyvning mens du først er der... 5465666[/snapback] HAHA!! Hadde meg ett par ufrivillige sveveturer, hvor jeg kjører skien ned i en snøfonn, vrengte den av og svalestuper ned i neste fonn .. Været var ålright i fem tiden, men blåste mer mot toppen og mot slutten på kvelden. Tenker det blåser mer oppi i nord @ PT, ja, ta bilder .hoho! 5466854[/snapback] Flaks at bindingene dine virket som de skulle da, så du ikke brakk beina. 5466906[/snapback] Det kommer jo litt an på. Jeg kunne godt tenkt meg en sykemld, tja for en ett par uker. F.eks for mild forstuing av liletåen.. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 HAHA!! Hadde meg ett par ufrivillige sveveturer, hvor jeg kjører skien ned i en snøfonn, vrengte den av og svalestuper ned i neste fonn .. Været var ålright i fem tiden, men blåste mer mot toppen og mot slutten på kvelden. Tenker det blåser mer oppi i nord Nåh. Det var sikkert et elegant skue det, regga i fri flukt over vann i fast form, i motsetning til regga i fri flukt over vann i våt form, slik som i BA og sånn. Men ja, det blåser litt her oppe i Narvik, men du vet, for hardbarka sotrastriler som meg er ikke DET noe problem. Lenke til kommentar
PT Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 PT: Det var da rart det med attenårsavdelingen. Hvor har dere ball forresten? Du leser nok neppe dette før du, en eller annen gang i morgen, klarer å balansere deg bort til datamaskinen, før du løper med lydens hastighet mot badet. Et par bilder av deg i dressen er uansett kult. 5466637[/snapback] Jepp, dumme attenårsavdeling. Vi var på Venue, ganske greit sted i grunn. Det ble en anelse trangt siden det vel var en 700-800 elever som var der. Og formen er ikke dårlig grunnet fyll. Faktisk Skulle egentlig holde en presentasjon på skolen i dag, men jeg våknet opp og følte meg temmelig syk (type forkjølet + hodepine), så det ble droppet. Bilder av meg i dressen vil jeg tro det er dårlig med. Mulig jeg får noen når jeg får snakket med mine medelever Er det BHG-ballet kanskje? Jepp, og vi var sammen med Katten. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Hadde en utrolig sær opplevelse på torsdag kveld. Jeg var på jobb på møllenpris og la merke til at det var en hel haug med politibiler, ambulanser og annet på gyldenpris siden. Jeg har aldri sett så mange på et sted før. Ambulanser kjørte frem og tilbake og lyderhornstunnelen var stengt. Jeg og de jeg jobben med begynte å se i bt.no/ba.no og andre media men det ble ikke nevnt noe. Det så jo ut som en kjempeulykke. Så kom dagen etterpå og jeg fant fremdeles ikke et ord om dette noe sted. Det var jo kraftig kødannelse og alt så folk må jo ha lagt merke til det? Selv om det hadde vært en øvelse skulle det jo vært nevnt noe. Noen som lå merke til dette eller vet noe om det? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Carnifex: Det var nok dette du så. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Carnifex: Det var nok dette du så. 5474611[/snapback] Ah.. tusen takk. Har virkelig lurt på dette.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Var en tur oppom Voss fjellheisar i dag, dvs. en liten tur var det ikke akkurat. Fikk prøvd ut de nye skiene mine, på et helt greit føre, uten at alt for mange mennesker var i veien i løypene. Jeg fant også ut at telemark kanskje ikke er for meg. Knærne hadde det ikke alt for godt, men jeg vil likevel gi det et par sjangser til, før jeg spytter ut masse penger for nye bindinger og sko. Pappa mente at jeg kanskje skulle ta et kurs, for å lære riktig teknikk. Gøy var det uansett, og jeg er helt utkjørt. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 Da var jeg nok en gang i Bergen, denne gangen for en uke. Noe fett som skjer i byn de neste dagene eller? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Jepp, dumme attenårsavdeling. Vi var på Venue, ganske greit sted i grunn. Det ble en anelse trangt siden det vel var en 700-800 elever som var der. Og formen er ikke dårlig grunnet fyll. Faktisk Skulle egentlig holde en presentasjon på skolen i dag, men jeg våknet opp og følte meg temmelig syk (type forkjølet + hodepine), så det ble droppet. Bilder av meg i dressen vil jeg tro det er dårlig med. Mulig jeg får noen når jeg får snakket med mine medelever Er det BHG-ballet kanskje? Jepp, og vi var sammen med Katten. 5469863[/snapback] Hyggelig at jeg brukte 150 kroner på billetten til ballet, men aldri fikk brukt den. Var innom i 10 minutter tror jeg. Neste ting jeg husker var morgenen dagen derpå. Hvem er du PT? Hvilken klasse går du i på BHG? Lenke til kommentar
PT Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Hvem er du PT? Hvilken klasse går du i på BHG?5670848[/snapback] Marius i 2B. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Ahh, da hadde jeg søkt på folkehøyskole, og kommet inn (regner jeg med). Så til neste år bor jeg i Danmark, og er elev ved Gymnastikhøjskolen i Ollerup, jeg gleder meg allerede. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Fram med balltre gutter, her er penger å hente ! Først juling og dusør etterpå. http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1236848.ece Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Fram med balltre gutter, her er penger å hente ! Først juling og dusør etterpå. http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1236848.ece 5677898[/snapback] Mer lyst å gi de juling enn å få dusør Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 I hvilken del av bergen skjedde disse drapene da? Syke syke folk! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 Ahh, da hadde jeg søkt på folkehøyskole, og kommet inn (regner jeg med). Så til neste år bor jeg i Danmark, og er elev ved Gymnastikhøjskolen i Ollerup, jeg gleder meg allerede. 5671117[/snapback] Bare å gratulere! Folkehøgskole er toppers etter mange slitne år på skole! Lenke til kommentar
mkon Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Da er du kul gitt da en går på forsvarsløse katter.....slike folk sku fått et part slag mot pung og sekk med en kjæpp! Lenke til kommentar
Seether Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Litt mindre digg med Bergenser tråd når alle de andre by trådene får leve.. Anyways, Bergen suger litt for tiden. All snøen ødelegger for våren som skulle ha vært her. Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Anyways, Bergen suger litt for tiden. All snøen ødelegger for våren som skulle ha vært her.Sant.. Var utrolig digg vær de to dagene før snøen kom Lenke til kommentar
Seether Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Jepp, sol og varmt ute! ..men da satt jeg inne i et klasserom og hadde prøve etter prøve. Helt utrolig kor fort værgudene skjønner at det e ferie på gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå