Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
en smoking koster ca 3000 å leie

dresser er vel ørlitegran billigere

Tror det lønner seg å kjøpe en billig en (under 3000) eller låne en av en kamerat/familie

5430480[/snapback]

Shit, det var ikke akkurat billig :dontgetit:

Får se om jeg finner noe familie som har en å låne vekk, ellers så kjøper jeg vel.

Lenke til kommentar

Noen her inne som har prøvd å sykle ned Birkelundsbakken eller hva den nå heter (fortsettelsen av Natlandsveien som ender nede med en brannstasjon)?

Tok 50-bussen fra Haukeland i dag, og la merke til denne ufattelige bakken som må være himmelen for en som liker å sykle fort. :dribble:

Endret av endrebjorsvik89
Lenke til kommentar
Noen her inne som har prøvd å sykle ned Birkelundsbakken eller hva den nå heter (fortsettelsen av Natlandsveien som ender nede med en brannstasjon)?

Tok 50-bussen fra Haukeland i dag, og la merke til denne ufattelige bakken som må være himmelen for en som liker å sykle fort. :dribble:

5444885[/snapback]

Jeg har! Det var schikkelig gøy!

Lenke til kommentar

5444885[/snapback]

Jeg har! Det var schikkelig gøy!

5447857[/snapback]

Brukte du bremsene, eller lot du det bare stå til hele veien ned? Vær ærlig! :D
Lenke til kommentar
Er det bar meg eller er det en jævlig kald vind som feiet over Bergen på denne dag? :/ Var ute å jogget (stolt) og fikk nesten ørebetennelse.

5449124[/snapback]

eehh. nei du, den kalde vinden var innom meg på vei til byn. fikk x antall blå tommeltåtter idag, fordi jeg ikke klart å holde spikeren skikklig :blush:

Lenke til kommentar

Da skal jeg straks på skoleball. Blir nok gøyalt det :fun:

Bare synd de har 18 års aldersgrense for å komme inn i attenårsavdelingen...

EDIT: Jeg endte opp med å kjøpe dress forresten.

Endret av PT
Lenke til kommentar

PT: Det var da rart det med attenårsavdelingen. Hvor har dere ball forresten? Du leser nok neppe dette før du, en eller annen gang i morgen, klarer å balansere deg bort til datamaskinen, før du løper med lydens hastighet mot badet. :green: Et par bilder av deg i dressen er uansett kult. :p

Lenke til kommentar
Men nuh! strake veien opp til eikedalen får å brekke lårhalsen :D

God kveldskjøring alle sammen:p

Syke mannen. Men det blir sikkert triiiiivelig det. Og om dere har brillefine mengder med vind så kan du kanskje satse på skiflyvning mens du først er der...

5465666[/snapback]

HAHA!! Hadde meg ett par ufrivillige sveveturer, hvor jeg kjører skien ned i en snøfonn, vrengte den av og svalestuper ned i neste fonn :no: ..

Været var ålright i fem tiden, men blåste mer mot toppen og mot slutten på kvelden. Tenker det blåser mer oppi i nord :p

@ PT, ja, ta bilder .hoho!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...