diversity Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Digg vær her nå blåser som bare det ... Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 en smoking koster ca 3000 å leie dresser er vel ørlitegran billigere Tror det lønner seg å kjøpe en billig en (under 3000) eller låne en av en kamerat/familie 5430480[/snapback] Shit, det var ikke akkurat billig Får se om jeg finner noe familie som har en å låne vekk, ellers så kjøper jeg vel. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Noen her inne som har prøvd å sykle ned Birkelundsbakken eller hva den nå heter (fortsettelsen av Natlandsveien som ender nede med en brannstasjon)? Tok 50-bussen fra Haukeland i dag, og la merke til denne ufattelige bakken som må være himmelen for en som liker å sykle fort. Endret 15. januar 2006 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Seether Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Glad i byen vår..men begynner virkelig å bli lei av alt drittværet og kulden *hutre* Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Uff, i dag var det jammen kald her i byen vår. Frøs godt da jeg var ute med hunden isted ja. Lenke til kommentar
spyro Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Noen her inne som har prøvd å sykle ned Birkelundsbakken eller hva den nå heter (fortsettelsen av Natlandsveien som ender nede med en brannstasjon)?Tok 50-bussen fra Haukeland i dag, og la merke til denne ufattelige bakken som må være himmelen for en som liker å sykle fort. 5444885[/snapback] Jeg har! Det var schikkelig gøy! Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Det er like gøy å suse nedover totland for å si det sånt... og legge seg skikkelig i svingene.. weee Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Bor du på totland ? Dyngeland her... Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 nah, ikke så langt oppe, bor nede på fjellbirkeland.. Den store flaten, som jeg kaller det Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 nah, ikke så langt oppe, bor nede på fjellbirkeland.. Den store flaten, som jeg kaller det 5448022[/snapback] Det er så dritt med begrensa internett her oppe Men har 2mbit da(telenor) Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Noen her inne som har prøvd å sykle ned Birkelundsbakken eller hva den nå heter (fortsettelsen av Natlandsveien som ender nede med en brannstasjon)?Tok 50-bussen fra Haukeland i dag, og la merke til denne ufattelige bakken som må være himmelen for en som liker å sykle fort. 5444885[/snapback] Jeg har! Det var schikkelig gøy! 5447857[/snapback] Brukte du bremsene, eller lot du det bare stå til hele veien ned? Vær ærlig! Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Oppe ved nipedalen er det en fin, lang og bratt bakke. Der gikk det unna sist jeg syklet der Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Er det bar meg eller er det en jævlig kald vind som feiet over Bergen på denne dag? :/ Var ute å jogget (stolt) og fikk nesten ørebetennelse. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Er det bar meg eller er det en jævlig kald vind som feiet over Bergen på denne dag? :/ Var ute å jogget (stolt) og fikk nesten ørebetennelse. 5449124[/snapback] eehh. nei du, den kalde vinden var innom meg på vei til byn. fikk x antall blå tommeltåtter idag, fordi jeg ikke klart å holde spikeren skikklig Lenke til kommentar
Inc Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Men nuh! strake veien opp til eikedalen får å brekke lårhalsen God kveldskjøring alle sammen:p Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Men nuh! strake veien opp til eikedalen får å brekke lårhalsen God kveldskjøring alle sammen:p Syke mannen. Men det blir sikkert triiiiivelig det. Og om dere har brillefine mengder med vind så kan du kanskje satse på skiflyvning mens du først er der... Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Da skal jeg straks på skoleball. Blir nok gøyalt det Bare synd de har 18 års aldersgrense for å komme inn i attenårsavdelingen... EDIT: Jeg endte opp med å kjøpe dress forresten. Endret 19. januar 2006 av PT Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 PT: Det var da rart det med attenårsavdelingen. Hvor har dere ball forresten? Du leser nok neppe dette før du, en eller annen gang i morgen, klarer å balansere deg bort til datamaskinen, før du løper med lydens hastighet mot badet. Et par bilder av deg i dressen er uansett kult. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Men nuh! strake veien opp til eikedalen får å brekke lårhalsen God kveldskjøring alle sammen:p Syke mannen. Men det blir sikkert triiiiivelig det. Og om dere har brillefine mengder med vind så kan du kanskje satse på skiflyvning mens du først er der... 5465666[/snapback] HAHA!! Hadde meg ett par ufrivillige sveveturer, hvor jeg kjører skien ned i en snøfonn, vrengte den av og svalestuper ned i neste fonn .. Været var ålright i fem tiden, men blåste mer mot toppen og mot slutten på kvelden. Tenker det blåser mer oppi i nord @ PT, ja, ta bilder .hoho! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Er det BHG-ballet kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå