PlatinumFlyer Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Nå er det snart tid for ny bergenstur for meg, tenkte å bo på hotellet på bryggen som sist. Tror det var et Radisson-hotell, om jeg ikke husker helt galt. Ellers forslag til andre gode, sentralt beliggende hoteller? Skal bare ha en overnatting før jeg flyr ned igjen, men jeg bor helst ikke på ungdomsherberg. Ellers noe spennende "nytt"(siden i april i fjor eller noe) jeg kan spandere et par timer på i Bergen? Shoppingmulighetene er vel fortsatt ikke de helt store? Lenke til kommentar
akarno Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Hm...noe eg har gått glipp av her Blåmerker? 5395020[/snapback] Slo seg sikkert når han skule opp bakken i bekmørket vettu... 5401855[/snapback] Mm Uansett, dokkar skulle sett knærne mine. Fy søren! helt blå begge to og så var det masse blod som lissom lå_under_huden. Det knirker nesten litt enno Synd eg ikke fikk tatt bilde 5402277[/snapback] Ja bilder av sår og skader er kos Skal det først være vinter og kaldt skal det være snøøø! Argh *vil ha snø * Endret 8. januar 2006 av Icluz Lenke til kommentar
Seether Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Uff nei! no e julen over, ka søren skal man med snø då? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Vi tok vekk julepynten idag. Varte ikke julen til påske allikevel? Nissen finnes jo. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Nå er det snart tid for ny bergenstur for meg, tenkte å bo på hotellet på bryggen som sist. Tror det var et Radisson-hotell, om jeg ikke husker helt galt. Ellers forslag til andre gode, sentralt beliggende hoteller? Skal bare ha en overnatting før jeg flyr ned igjen, men jeg bor helst ikke på ungdomsherberg. Ellers noe spennende "nytt"(siden i april i fjor eller noe) jeg kan spandere et par timer på i Bergen? Shoppingmulighetene er vel fortsatt ikke de helt store? 5402393[/snapback] Radisson, jepp. Hotell Norge ligger jo midt på torgallmenningen, men det er etter min mening ikke SÅ pent at det gjør noe. Men det anses vel for å være et fint hotell da. Kommer vel an på hva type rom du bestiller. Jeg så at Galleriet (shoppingsenter) var blitt pusset opp nå. Det er vel verdt å ta en kikk på. Personlig så mener jeg at Oslo er oppskrytt når det gjelder shopping. Bergen fungerte fint nok for meg. Det er mange sentre: Sundt, Kløverhuset, Galleriet, Bergen Storsenter i nærheten av hverandre. Galleriet er vel størst av de overnevnte. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Gamle posthuset er jo blitt til shoppingsenter også (husker ikke når den ble åpnet). Men skal man shoppe burde man også ha bil og dra rundt på storsenterne Lagunen, Vestkanten, Sartor m.m. Men det blir kanskje litt vel tiltak. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Ja, jeg glemte seff å nevne xhibition og telegrafen Lenke til kommentar
jornln Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Jørn. Studerer. Bor rett bak kinoen i sentrum. Er sinnsykt fyllesyk - etter en mindre vellykket tur på byn i natt. Ble faktisk kastet ut fra Kamelon av alle steder (nytt lavmål) Lenke til kommentar
Inc Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Faktisk er nå Sartor senter større enn lagunen storsenter. Det viste jeg ikke før for ett par dager siden Men senteret er ikke så pent... Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Voss er bedre en Bergen MoheyyY Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Faktisk er nå Sartor senter større enn lagunen storsenter. Det viste jeg ikke før for ett par dager siden Men senteret er ikke så pent... 5407024[/snapback] Vestkanten er vel egentlig det peneste senteret, dog tapte det seg litt med den gyselige designen av vannkanten. Oasen og Sartor ser ut som lagerbygg. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Nja, guttene førsteklasse består av 80% (wannabe)pappagutter, noe som førte til at Daniel som skulle holde juletalen til rektor, valgte å holde sin egen tale. Der han slengte masse drit til pappaguttene, om at de burde flyttes bort til BHG osv Sykt tidi ;D 5373407[/snapback] Haheahahahehea! Grisetøft! 80% pappagutter sier du, er vel fordi gode gamle Tanks har blitt såkalt "eliteskole" nå. Likte det bedre når vanlige folk som deg og meg vandret korridorene, jeg... JoachimR: Når det gjelder shopping, er det ikke helt bak mål å sette seg på en buss med retning Åsane, nord for Bergen. Eller muligens en taxi i ditt tilfelle da... Uansett, Åsane er bra på shopping. Der finnes to store sentre, pluss en haug andre butikker rundt omkring. Og det beste av alt, prisnivået ligger ofte lavere enn i sentrum! Dette er pga den store konkurransen i Åsane. Lykke til! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Faktisk er nå Sartor senter større enn lagunen storsenter. Det viste jeg ikke før for ett par dager siden Men senteret er ikke så pent... 5407024[/snapback] Vestkanten er vel egentlig det peneste senteret, dog tapte det seg litt med den gyselige designen av vannkanten. Oasen og Sartor ser ut som lagerbygg. 5407089[/snapback] Er det ikke noe som heter iskanten som kommer der og? inni fjellet.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Faktisk er nå Sartor senter større enn lagunen storsenter. Det viste jeg ikke før for ett par dager siden Men senteret er ikke så pent... 5407024[/snapback] Vestkanten er vel egentlig det peneste senteret, dog tapte det seg litt med den gyselige designen av vannkanten. Oasen og Sartor ser ut som lagerbygg. 5407089[/snapback] Er det ikke noe som heter iskanten som kommer der og? inni fjellet.. 5412299[/snapback] Yup. Sist eg var i nærheten drev de og sprengte som bare det. Syns lagunen er finest av alle sentere faktisk. Anyways fy flate kor det blåser da!! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Anyways fy flate kor det blåser da!! 5412365[/snapback] Var det ikke meldt storm da? Det snødde tidligere i dag også. Endret 9. januar 2006 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Oioi, kjære medbergensere, jeg trenger hjelp Jeg blir dratt med på skoleball, og trenger da å få tak i en dress/smoking. Antar at jeg kommer til å leie da den sikkert ikke blir brukt noe særlig. Noen som har sånn ca peiling på hvor man får leid selskapsklær eller hva det nå kan kalles? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Dressmann har vel dresser til 1500 spenn. Endret 12. januar 2006 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Men jeg gidder ikke legge ut 1500 spenn for noe jeg kommer til å bruke en gang. Kommer selvsagt ann på leiepriser, men jeg kan da ikke tenke meg at det skal være så forferdelig dyrt. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 Er vel helst smokinger man leier, ikke dresser. Folk flest har dress selv. Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 en smoking koster ca 3000 å leie dresser er vel ørlitegran billigere Tror det lønner seg å kjøpe en billig en (under 3000) eller låne en av en kamerat/familie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå