SnowDOG_ Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Holy CRAP! Er det noen som har fått med seg den sinnsyke nordlyset som er over bergen/vestlandet idag? Fy steike den var intens isted!! Rakk å ta 2-3 bilder før det dabbet av og batteriet døde. Holder på å lade nå og venter på at det kommer enda en "storm" av det vakre nordlyset. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Legg ut bildene etterpå da ! Så ingenting jeg Du får si ifra hvis det kommer igjen Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 (endret) Har vært deilig kaldt ute i dag, ja. Endelig. Endret 27. desember 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Leste forresten akkurat om nordlys.. For de som ikke vet det så er det egentlig partikler fra solen som kalles solvinden. Men jordens magnetfelt beskytter mot dette for det kan være farlig for jorden.. Men nær polene så er beskyttelsen mindre noe som gjør at den trenger gjennom atmosfæren og vi får sør og nordlys. Hah! Nå er jeg stolt. Og ja.. Det er dritkaldt og jeg synes det er bra for da får jeg ikke dårlig samvittighet når jeg sitter inne på dataen hele dagen. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Her er det første bildet eg tok. Rakk akkurat å ta bilde mens det forsatt var litt lys i. Var velding intens men eg leitet etter kamera og stativ men dabbet så fort ut at eg ikke rakk og ta flere med skikkelig inntillinger. Som dere ser er bildet overeksponert og greier. Jaja. Bildet er tatt i råvarden (fana) Edit: Sjekket temperatur isted og det var ca 7.5minus grader her ute nå. Blir meldt ca 9minus imorgen. Endret 28. desember 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Inc Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Her er det første bildet eg tok. Rakk akkurat å ta bilde mens det forsatt var litt lys i. Var velding intens men eg leitet etter kamera og stativ men dabbet så fort ut at eg ikke rakk og ta flere med skikkelig inntillinger. Som dere ser er bildet overeksponert og greier. Jaja. Bildet er tatt i råvarden (fana) Edit: Sjekket temperatur isted og det var ca 7.5minus grader her ute nå. Blir meldt ca 9minus imorgen. 5346613[/snapback] Kanontøft bilde .. er det mot lyderhorn du ser?? kaldt ja, fy faite,, skulle hive av noen pakker med gips fra bilen, tror du ikke krana hadde frøse fast.. lol, sto der med en million tonn med gipsplater..og wtf! liksom Endret 29. desember 2005 av regga Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Vi bygger på husether, og hadde glemt at en liten del av vannledningen inn til huset ligger i åpen luft (bare 20-30 cm). Så da jeg i dag morges skulle skru på kaldtvannet kom det bare en liten tynn og spinkel stråle ut. Heldigvis bra igjen nå. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Hyl! Trenger sitroner til tequilaen, hvor får man tak i det på nyttårsaften? Noen bensinstasjoner som har det? 7/11? Anyone? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 øøøhrg! tequila.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Er man skikkelig desp og i tillegg litt brisen så kan man alltids spørre naboen. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Tar jeg rett så var det her jeg bodde...=/ Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Mange fra Fyllingsdalen her btw? Lenke til kommentar
smene Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hei!Har litt lyst til å vite hvor mange det er som er fra Bergen her på forumet. Gjerne si hva dere gjør på, osv. Begynner jeg: Bor i Salhus i Åsane, går på Tanks VGS i Bergen, og henger litt her og der... Noen andre? 1975141[/snapback] Jeg bor i Arna rett utenfor bergen =) Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Var det nordlys den 28? Svarte at jeg ikke fikk det med meg da! Eller kanskje det ikke var noe her nord i Åsane... Var det noen som så noe i Åsane? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Var det nordlys den 28? Svarte at jeg ikke fikk det med meg da! Eller kanskje det ikke var noe her nord i Åsane... Var det noen som så noe i Åsane? 5367369[/snapback] Godt nyttår Tor Erik! Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Var flott med nordlys ja. men er det mange her som bor i fana? isåfall til dere som går på skole? hvor går dere? selv bor jeg på paradis og går på johnbauer gymnaset i by`n Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Jeg bor ikke så langt fra nesttun, går på Slåtthaug VGS.. Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 du kjører vel ikke tilfelgivis mh rx? går du mekanisk? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Totland her Slåtthaug...(skal egentlig på Hop, men care?) Man snyter systemet så lenge man lever Lenke til kommentar
spyro Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Jeg kommer fra Landås og har et halvt år igjen på bedritne Landås Skole. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå