endrebjo Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 ka e lystfest for noe? :!: 5210813[/snapback] En kontrast til den mørke vinteren tror jeg. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 <3 5211136[/snapback] Håhå, den er rå! Så gutten live en gang på skolen, noen som vil ta på meg? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 SNØØØØØØØØØØØØØØØØ I freekin LOVE SNØ.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Ganske mye snø ute nå ja. Er i skrivende stund 2.6minus her i bergen og det snør såvidt akkurat nå. Blir koseligt imorgen på langtur på fjellet med vofsen, svogeren og ungene. Blir kakao og greier. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Deilig med masse snø ute. Bare det fortsetter å snø slik frem til nyåret. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Njah, det er da mest slaps utenfor nå, da. Iallefall i sentrum. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Snøen er litt "tung" her ute i fana ja men nå blir det minus inatt. Blir downhill fra torsdag av hvis værmelderne får rett. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 I morgen skal det visst nok begynne å regne, er vi "heldig" kommer det bare slush. Jeg som hadde håpet på to meter snø nå. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Heh, slipper i alle fall slushet her nede... Er konstant iskaldt, men lite snø egentlig. Men man blir lei av bare kaldt vær også, det å f.eks. måtte legge til 15 ekstra minutter for å tine opp bilen hver gang man skal ut, er ikke alltid like moro. Satser på hvit jul fra 20. des, da lander jeg på Flesland. Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Og der var all snøen vekke i Bergen by..litt deilig igrunn, men håper at det blir hvitt igjen om noen uker. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Mhm... ikke noe mer snø. Men kaldt er det nå, veldig kaldt. Håper selvfølgelig på en hvit jul Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Nå venter jeg hardt og intenst på snøen. Jeg hentet skiene mine på fredag, så nå må det bare bli hvitt ute, sånn at jeg får stått litt. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Her i Hønefoss er det snø. Hehe. Noen ganger er jeg glad jeg slipper alt regnet i Bergen. Men til nyttår tar jeg meg tur hjemover til kjente trakter. Da får dere lokke frem solen Lenke til kommentar
Inc Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Her i Hønefoss er det snø. Hehe. Noen ganger er jeg glad jeg slipper alt regnet i Bergen. Men til nyttår tar jeg meg tur hjemover til kjente trakter. Da får dere lokke frem solen 5251764[/snapback] Går bra der borte i "chickenfal", men type og greier? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 http://www.ba.no/nyheter/irix/article1854453.ece Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 http://www.ba.no/nyheter/irix/article1854453.ece 5252375[/snapback] – Det kommer ofte 16-åringer med lapp fra foreldre som ønsker tatovering. Mange blir veldig grinete når de blir avvist, og sier at det er mange i klassen deres som har tatovering, sier Jørgen Sørheim i Lets Buzz! Ungdommen i dag... Ler like mye hver gang jeg leser rapportene dine fra småungene som "har fått lov av pappa" til å ta piercing eller noe sånt, hvorpå pappaen viser seg å være en kamerat som ikke en gang har giddet å sette seg inn i noe så basic som fødselsdagen til "barnet sitt" Men hallo? Hvem i all verden er det som vil tatovere ungene sine på 12 år? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 psilocybe : haha, nice Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Hehe leste om det ja. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Klart at 12-åringer skal ha tatoveringer. Gjerne heldekkende. Endret 12. desember 2005 av tor_erik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå