SnowDOG_ Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Ahh. Ok it makes sense! Lenke til kommentar
-jH Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 ,18/11-2005 : 10:14]Ah! Visste det! Går her jeg og. VK1 MK da... 5171157[/snapback] Hey, det er jo godeste herr Johan! Marius her Du holder til på Akademiet med Even, Camilla og Karina om jeg ikke har hørt helt feil? 5175151[/snapback] Nei, jusses, ante ikke at du hengte her! Lenge siden jeg har sett deg... Jepp, stemmer det med resten av gjengen. Går i klasse med Karina, mens Even og Camilla går allmen. Forresten, hvor er det du holder til? Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Begynte på BHG nede i byen i år, og studerte som privatist i fjor. Hvordan står det til med resten av gjengen egentlig? Er ikke mange fra Minde jeg har truffet på etter at vi gikk hver vår vei.. Lenke til kommentar
-jH Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Joda, de jeg fortsatt holder kontakt med er i full vigør (for å si det sånn). Prater mye med folket på skolen, mens andre ser jeg ikke for mye til. Støtter ofte på Fredrik og Marius, men det blir ikke så mye mer enn et "heisann" og et nikk Men jeg er heller nysgjerrig på åssen den jordomseilingen deres gikk...? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 WHAT.... Eg bor på minde.... ikke langt fra det krysse med en frisør, hopemat, og sånn mix lignendde kjappe.. . sak.... Folk her fra minde... artig.. så gøy :!: Lenke til kommentar
Inc Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 WHAT.... Eg bor på minde.... ikke langt fra det krysse med en frisør, hopemat, og sånn mix lignendde kjappe.. . sak.... Folk her fra minde... artig.. så gøy :!: 5178053[/snapback] Når vi liksom er inne på det... Noen fra Sotra her?? eller Arna? Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) Men jeg er heller nysgjerrig på åssen den jordomseilingen deres gikk...?Mulig andre begynner å bli litt irritert på dette privatsnakket, men det får så være just nuh Joda, seilturen gikk den. Om det var bra er jo en helt annen sak. Jeg ville heller holdt meg hjemme, og kjedet ræven av meg store deler av turen. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har fått høre at "det er sunt å kjede seg". Jeg har mine tvil. Jeg myttererte tidlig i april en gang for å ta eksamener, så jeg var vel en 8-9 måneder på tur. Jeg likte ikke akkurat seiling før turen, og jeg kan si ganske så sikkert at det skal litt mer enn fire elefanter og 21 ville hester for å få meg med på en ny tur Endret 19. november 2005 av PT Lenke til kommentar
-jH Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Når vi liksom er inne på det... Noen fra Sotra her?? eller Arna? 5178089[/snapback] Hehe, har et par folk på skolen min fra Arna. Vi spøker med det hele tiden Lenke til kommentar
Inc Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Når vi liksom er inne på det... Noen fra Sotra her?? eller Arna? 5178089[/snapback] Hehe, har et par folk på skolen min fra Arna. Vi spøker med det hele tiden 5178118[/snapback] Hvis du er 9 år yngre, du kjenner ikke en Helle fra arna. tror hu går på dans eller kunst linjen?? Lenke til kommentar
-jH Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Mulig andre begynner å bli litt irritert på dette privatsnakket, men det får så være just nuh Jah, får gi oss nå Hvis du er 9 år yngre, du kjenner ikke en Helle fra arna. tror hu går på dans eller kunst linjen?? 5178240[/snapback] Kan ikke si jeg har hatt gleden, nei... Lenke til kommentar
akarno Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Når vi liksom er inne på det... Noen fra Sotra her?? eller Arna? 5178089[/snapback] Hehe, har et par folk på skolen min fra Arna. Vi spøker med det hele tiden 5178118[/snapback] Yeah, vi har Arna og Arna 2 i klassen vår Ooook, slutte med det interne Lenke til kommentar
Inc Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 ,19/11-2005 : 20:40]Når vi liksom er inne på det... Noen fra Sotra her?? eller Arna? 5178089[/snapback] Hehe, har et par folk på skolen min fra Arna. Vi spøker med det hele tiden 5178118[/snapback] Yeah, vi har Arna og Arna 2 i klassen vår Ooook, slutte med det interne 5179636[/snapback] Arna2? hvor er de fra da? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Når vi liksom er inne på det... Noen fra Sotra her?? eller Arna? Tja. Jeg er jo teoretisk sett fra Sotra da (har bodd der i 22 år liksom), men bor for tiden i Narvik, SÆLVE Narvik, blant pappkaniner og bensin-rein. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Når vi liksom er inne på det... Noen fra Sotra her?? eller Arna? Tja. Jeg er jo teoretisk sett fra Sotra da (har bodd der i 22 år liksom), men bor for tiden i Narvik, SÆLVE Narvik, blant pappkaniner og bensin-rein. 5179944[/snapback] stemmer det, men er du ikke litt på avveier, siden du havnet helt derrrrrr oppe? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 stemmer det, men er du ikke litt på avveier, siden du havnet helt derrrrrr oppe? Heh. Tja. Jeg reiste nå opp her for å studere romteknologi, noe som ikke var så spennende. Samtidig hater jeg å flytte på meg, slik at når jeg tross alt har vurdert lærergjerningen og det kom tilbud om lærerutdanning der oppe, så kan jeg holde meg her liksom. Etter jeg er ferdig med den utdannelsen, ELLER jeg rett og slett føler for det, så flytter jeg nedover... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Urk, det var da jævlig til eksplosjoner og fyrverkeri nå, da. Antar det er noe styr rundt Festplassen, men det var da ikke rent lite heller. Vinduene, 500 meter unna, vibrerer ubehagelig mye. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 hmmmm... det hva det de lydene hva ja.. :!: Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Årets lysfest gikk av stabelen kl. 5. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Årets lysfest gikk av stabelen kl. 5. 5210794[/snapback] AHA:. no husker eg det.. derfor det hva svin vanskelig å finne parkering i byn ja.. stappfull buss stasjon.. stod lapp ja.. ka e lystfest for noe? :!: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 (endret) POKKER!! Viste det var noe eg gikk glipp av. Var meningen at eg og en kompis skulle på fløyen et sted og ta bilder av fyrverkeriet. ka e lystfest for noe? laugh.gif Endret 26. november 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå