Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Russebil er stress.. Skal å se på en bil imorgen,  og den bør være bra :p

5162302[/snapback]

Neida! Russebil eier! Man får det så utrolig mye kulere med russebil enn uten. Savner å rulle rundt i Bergensgatene med uanstendig promille (sjåføren var selvsagt ALLTID KLIN EDRU!), høy musikk og generelt høy sigarføring... :D

Lenke til kommentar
ooog idag er det vinter! Digg med snø som la seg, skulle bare snødd mer... også var vi på skøyter med klassen idag  :w00t: - god måte å starte vinteren på

5163578[/snapback]

Hvilken skole går du på?

5167010[/snapback]

høhøhø... privatskole :blush: Akademiet, heter den... Eneste stedet jeg hadde sjangse til å komme inn på media og kommunikasjon :w00t:

Lenke til kommentar
Russebil er stress.. Skal å se på en bil imorgen,  og den bør være bra :p

5162302[/snapback]

Neida! Russebil eier! Man får det så utrolig mye kulere med russebil enn uten. Savner å rulle rundt i Bergensgatene med uanstendig promille (sjåføren var selvsagt ALLTID KLIN EDRU!), høy musikk og generelt høy sigarføring... :D

5170305[/snapback]

joa.. det er vel fett.. men når alle vi skal se på blir solgt.. da er det stress :p

Lenke til kommentar
,17/11-2005 : 12:46]
ooog idag er det vinter! Digg med snø som la seg, skulle bare snødd mer... også var vi på skøyter med klassen idag  :w00t: - god måte å starte vinteren på

5163578[/snapback]

Hvilken skole går du på?

5167010[/snapback]

høhøhø... privatskole :blush: Akademiet, heter den... Eneste stedet jeg hadde sjangse til å komme inn på media og kommunikasjon :w00t:

5171009[/snapback]

Ah! Visste det! :cool: Går her jeg og. VK1 MK da...

Lenke til kommentar
Hvordan visste du :p

*finne bilde av deg* mohaha

5171275[/snapback]

Profilen sier født i 89, blabla, og det var skøyter med klassen i dag. Får med meg hva som skjer her :p

And im warning ya, de bildene ser helt for jævlige ut...

Edit; tør jeg spørre etter navn, slik at jeg og kan finne bilde? :p

Endret av ObliVioN =]
Lenke til kommentar
Profilen sier født i 89, blabla, og det var skøyter med klassen i dag. Får med meg hva som skjer her

mhm ^^

heheh er ikke akuratt stolt over det bildet... bleeh... ååå fy faen.. så bildet nå ææsj

"And im warning ya, de bildene ser helt for jævlige ut..." henger meg med på den ;)

jaja..

Jens Bech-Sørensen.. eew :thumbdown:

Lenke til kommentar
Kor er "florida" i bergen og korfor blir den egentlig kalt for det? Er det i nærheten av broen mellom danmarksplass og nygård?

Jepp. Vet du hvor Geofysen er? Eller Høyteknologibygget (HIB), eventuelt Høyskolen i Bergen (HiB)? Om ikke så vet du hvor legevakten er. Om du da følger den "eldre" veien mot HIB, gamlebroen mellom Danmarksplass og "Møhlenpris", så vil du, på din venstre side, etter Høyskolen i Bergen, se et eldre bygg som er innrammet av tykke murer. Ved porten skal det stå (på en messingplakett om jeg husker rett) Florida. Hvorfor det het det vet jeg ikke, men antar at det var en del eldre folk som ble lagt inn der, og siden det bor masse gamle folk i Florida så...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...