akarno Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Snøballkrig Måtte jeg aldri vokse fra det Endret 16. november 2005 av Icluz Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Jeg er sikker på at osteolog-mafiaen hadde en finger med i spillet når steinene på Festplassen skulle velges ut. Blankpolerte steiner innimellom vanlige grove? Onde mennesker. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 ååååå... dokkar e så heldig som bor i bergen. faen at eg flyttet Kor mange e de som bor i og rundt Langarinden/nyborg her egentlig? Lenke til kommentar
-jH Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 ooog idag er det vinter! Digg med snø som la seg, skulle bare snødd mer... også var vi på skøyter med klassen idag - god måte å starte vinteren på 5163578[/snapback] Hvilken skole går du på? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Russebil er stress.. Skal å se på en bil imorgen, og den bør være bra 5162302[/snapback] Neida! Russebil eier! Man får det så utrolig mye kulere med russebil enn uten. Savner å rulle rundt i Bergensgatene med uanstendig promille (sjåføren var selvsagt ALLTID KLIN EDRU!), høy musikk og generelt høy sigarføring... Lenke til kommentar
akarno Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 ooog idag er det vinter! Digg med snø som la seg, skulle bare snødd mer... også var vi på skøyter med klassen idag - god måte å starte vinteren på 5163578[/snapback] Hvilken skole går du på? 5167010[/snapback] høhøhø... privatskole Akademiet, heter den... Eneste stedet jeg hadde sjangse til å komme inn på media og kommunikasjon Lenke til kommentar
diversity Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Russebil er stress.. Skal å se på en bil imorgen, og den bør være bra 5162302[/snapback] Neida! Russebil eier! Man får det så utrolig mye kulere med russebil enn uten. Savner å rulle rundt i Bergensgatene med uanstendig promille (sjåføren var selvsagt ALLTID KLIN EDRU!), høy musikk og generelt høy sigarføring... 5170305[/snapback] joa.. det er vel fett.. men når alle vi skal se på blir solgt.. da er det stress Lenke til kommentar
-jH Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 ,17/11-2005 : 12:46]ooog idag er det vinter! Digg med snø som la seg, skulle bare snødd mer... også var vi på skøyter med klassen idag - god måte å starte vinteren på 5163578[/snapback] Hvilken skole går du på? 5167010[/snapback] høhøhø... privatskole Akademiet, heter den... Eneste stedet jeg hadde sjangse til å komme inn på media og kommunikasjon 5171009[/snapback] Ah! Visste det! Går her jeg og. VK1 MK da... Lenke til kommentar
akarno Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Hvordan visste du *finne bilde av deg* mohaha Lenke til kommentar
-jH Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 (endret) Hvordan visste du *finne bilde av deg* mohaha 5171275[/snapback] Profilen sier født i 89, blabla, og det var skøyter med klassen i dag. Får med meg hva som skjer her And im warning ya, de bildene ser helt for jævlige ut... Edit; tør jeg spørre etter navn, slik at jeg og kan finne bilde? Endret 18. november 2005 av ObliVioN =] Lenke til kommentar
akarno Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Profilen sier født i 89, blabla, og det var skøyter med klassen i dag. Får med meg hva som skjer her mhm ^^ heheh er ikke akuratt stolt over det bildet... bleeh... ååå fy faen.. så bildet nå ææsj "And im warning ya, de bildene ser helt for jævlige ut..." henger meg med på den jaja.. Jens Bech-Sørensen.. eew Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 (endret) .. det er vel fett.. men når alle vi skal se på blir solgt.. da er det stress 5171020[/snapback] Hvor mye vil dere bruke da? Enormt potensiale i denne f.eks, noen tusen i deler og litt mekking, så er den god som gull. Endret 18. november 2005 av tor_erik Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Hvorfor får Bergensere ha egen tråd, mens andre steder ikke får? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Fordi bergensere er tøffere enn folk fra andre landsdeler. Trodde det var sånt man lærte i barneskolen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Fordi dette er en skikkelig tråd der vi diskuterer Bergen og andre ting, mens de andre trådene besto av "OMG JEG R OXO FRA OSLO LOL" Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Hvorfor får Bergensere ha egen tråd, mens andre steder ikke får? 5174017[/snapback] Fordi vi var først ute, og dere var fryktelig trege etternølere.Just deal with it! Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 hehe! Jeg digger denne tråden! ^^ Endelig mulig å diskutere ting med likesinnede Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Kor er "florida" i bergen og korfor blir den egentlig kalt for det? Er det i nærheten av broen mellom danmarksplass og nygård? Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Ah! Visste det! Går her jeg og. VK1 MK da... 5171157[/snapback] Hey, det er jo godeste herr Johan! Marius her Du holder til på Akademiet med Even, Camilla og Karina om jeg ikke har hørt helt feil? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Kor er "florida" i bergen og korfor blir den egentlig kalt for det? Er det i nærheten av broen mellom danmarksplass og nygård? Jepp. Vet du hvor Geofysen er? Eller Høyteknologibygget (HIB), eventuelt Høyskolen i Bergen (HiB)? Om ikke så vet du hvor legevakten er. Om du da følger den "eldre" veien mot HIB, gamlebroen mellom Danmarksplass og "Møhlenpris", så vil du, på din venstre side, etter Høyskolen i Bergen, se et eldre bygg som er innrammet av tykke murer. Ved porten skal det stå (på en messingplakett om jeg husker rett) Florida. Hvorfor det het det vet jeg ikke, men antar at det var en del eldre folk som ble lagt inn der, og siden det bor masse gamle folk i Florida så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå