Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Idag var det sykt altså! Var og kjørte med en kompis med politi radio for å ta bilder av skadene og det der og eg må si at det var ganske rart å se tilstandene. :wow:

Tok noen bilder men det var litt stress siden det regnet big time.

http://www.ba.no/nyheter/loke/article1824798.ece

Fikk tatt bilde før de klarte å taue inn bilen.

Bilde av bilen

Meny blir oversvømt av nesstun elven som flommer over.

http://home.no/santoz/Bilder/Regnstormen_L...cture%20015.jpg

Turde ikke å stå på den broen siden det var litt av noen krefer i sving der og følte at broen kom til å kolapse. :S

http://home.no/santoz/Bilder/Regnstormen_L...cture%20017.jpg

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar

Nå er det ganske tykt med snø ute, og det daler bra mye ned fortsatt. Legger ved link til noen bilder jeg tok (som på grunn av lysforholdene og mangel på fotografiske evner ble av rimelig laber kvalitet). Det som er tatt i dagslys ble tatt tidligere i dag. Håper virkelig det blir som dette i julen. Bilder.

Edit: Bildene er forresten tatt i Åsane, nærmere bestemt på Flaktveit.

Endret av eught
Lenke til kommentar

Nei. Skal hente en del utstyr som skal rigges i Flaktveithallen, til en revy der. Det skal egentlig komme en lastebil som henter utstyret, sammen med en hel bunke stoler. Tingen er at vi kanskje trenger mer utstyr enn først antatt, og da blir det neppe plass i lastebilen. Flaktveithallen har en Chevy, med stort bagasjerom, og er jeg heldig, må jeg kjøre den avgårde for å hente utstyret. :D

Russebil gidder vi ikke å teste, vi får en bil, og håper på at den fungerer :p

Lenke til kommentar
Nei. Skal hente en del utstyr som skal rigges i Flaktveithallen, til en revy der. Det skal egentlig komme en lastebil som henter utstyret, sammen med en hel bunke stoler. Tingen er at vi kanskje trenger mer utstyr enn først antatt, og da blir det neppe plass i lastebilen. Flaktveithallen har en Chevy, med stort bagasjerom, og er jeg heldig, må jeg kjøre den avgårde for å hente utstyret. :D

Russebil gidder vi ikke å teste, vi får en bil, og håper på at den fungerer :p

5162258[/snapback]

hehe.. ok.

Russebil er stress.. Skal å se på en bil imorgen, og den bør være bra :p

Lenke til kommentar
En meter med snø nå hadde gjort seg, kunne tatt ungene ut og aket. Må bare bli kvitt halsbetennelsen, har mistet stemmen. Men om ikke annet, så slipper damen å høre på maset mitt.

5162515[/snapback]

En meter ja. Eg håpet jo på at kulden skulle kommer før stormen loke og forvandle regnet til snø. Tenk deg kordan det hadde vært da! :dribble: *tantasere*

Var da koselig ute nå. 4 grader står på dagbladet at det er her i bergen men termometeren her viser -1 :hmm:

Lenke til kommentar
alle de bildene...

5155665[/snapback]

Om det ene bildet på nesttun, meny...

Om morgenen da jeg busset forbi (rundt 7.30) var ikke meny oversvømt, og da jeg busset hjemmover igjen (12.00 ca... vi fikk gå fra skolen :o) var det bare en _veldig_ høy elv der... Når på dagen tok du de bildene?

-----

ooog idag er det vinter! Digg med snø som la seg, skulle bare snødd mer... også var vi på skøyter med klassen idag :w00t: - god måte å starte vinteren på

Lenke til kommentar

Jøss. Det var sånn god skomakergata-julestemning på bildene av snøen. Her i Nord-Norge har vi ikke fått mer enn et lite dryss med snø. JEg må ærlig innrømme at jeg setter pris på snø jeg, så lenge jeg ikke må kjøre på driten. Det er bare så forbanna dumt at ingen gidder å ha snøballkrig med meg. Skandaløst nesten...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...