Boring Prophet Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Laksevåg, sugent sted. Hører på musikk, går på vk1 IKT Bjørgvin. jobber deltid på en grønn kiwie sjappe. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Idag var det sykt altså! Var og kjørte med en kompis med politi radio for å ta bilder av skadene og det der og eg må si at det var ganske rart å se tilstandene. Tok noen bilder men det var litt stress siden det regnet big time. http://www.ba.no/nyheter/loke/article1824798.ece Fikk tatt bilde før de klarte å taue inn bilen. Bilde av bilen Meny blir oversvømt av nesstun elven som flommer over. http://home.no/santoz/Bilder/Regnstormen_L...cture%20015.jpg Turde ikke å stå på den broen siden det var litt av noen krefer i sving der og følte at broen kom til å kolapse. :S http://home.no/santoz/Bilder/Regnstormen_L...cture%20017.jpg Endret 14. november 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Hvor er den broen? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Enden av nestun vassdraget. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Da jeg var på Nesttun i 2-tiden i går var det nesten tørt. Men nå har snøen kommet!! Lenke til kommentar
PT Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Men nå har snøen kommet!! 5160425[/snapback] Endelig Tviler på at det varer noe særlig lenge, men det er kos med snø uansett. Lenke til kommentar
eught Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Nå er det ganske tykt med snø ute, og det daler bra mye ned fortsatt. Legger ved link til noen bilder jeg tok (som på grunn av lysforholdene og mangel på fotografiske evner ble av rimelig laber kvalitet). Det som er tatt i dagslys ble tatt tidligere i dag. Håper virkelig det blir som dette i julen. Bilder. Edit: Bildene er forresten tatt i Åsane, nærmere bestemt på Flaktveit. Endret 15. november 2005 av eught Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Digger snøen!! Alt blir så koselig! Ganske mye snø her i fana og. Lenke til kommentar
PT Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Fra soverommet mitt på Minde Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Tihi God Morgen SNØ det er snø jaaaaaa Å så artig det skal bli i dag, min første kjørtetur på snø ----------------- *yawn* Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Snø er sånn passe. Snøballer overalt men det er kjekt Kulden er jeg mer skeptisk til derimot. Akkurat nå er det +0*C Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Hvis jeg er skikkelig heldig, får jeg lov å kjøre en Chevy Beuville i dag. Masse motor, bakhjuldrift og masse snø. Det kan bli supergøy. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 greit nok med snø.. var litt gøy med bil.. men ellers er det bare stress.. Sluffy: russebil testing elns? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Nei. Skal hente en del utstyr som skal rigges i Flaktveithallen, til en revy der. Det skal egentlig komme en lastebil som henter utstyret, sammen med en hel bunke stoler. Tingen er at vi kanskje trenger mer utstyr enn først antatt, og da blir det neppe plass i lastebilen. Flaktveithallen har en Chevy, med stort bagasjerom, og er jeg heldig, må jeg kjøre den avgårde for å hente utstyret. Russebil gidder vi ikke å teste, vi får en bil, og håper på at den fungerer Lenke til kommentar
diversity Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Nei. Skal hente en del utstyr som skal rigges i Flaktveithallen, til en revy der. Det skal egentlig komme en lastebil som henter utstyret, sammen med en hel bunke stoler. Tingen er at vi kanskje trenger mer utstyr enn først antatt, og da blir det neppe plass i lastebilen. Flaktveithallen har en Chevy, med stort bagasjerom, og er jeg heldig, må jeg kjøre den avgårde for å hente utstyret. Russebil gidder vi ikke å teste, vi får en bil, og håper på at den fungerer 5162258[/snapback] hehe.. ok. Russebil er stress.. Skal å se på en bil imorgen, og den bør være bra Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Fra soverommet mitt på Minde 5160742[/snapback] Hm, pussig å se det området igjen. Har ikke vært der på 4-5 år. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 En meter med snø nå hadde gjort seg, kunne tatt ungene ut og aket. Må bare bli kvitt halsbetennelsen, har mistet stemmen. Men om ikke annet, så slipper damen å høre på maset mitt. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 En meter med snø nå hadde gjort seg, kunne tatt ungene ut og aket. Må bare bli kvitt halsbetennelsen, har mistet stemmen. Men om ikke annet, så slipper damen å høre på maset mitt. 5162515[/snapback] En meter ja. Eg håpet jo på at kulden skulle kommer før stormen loke og forvandle regnet til snø. Tenk deg kordan det hadde vært da! *tantasere* Var da koselig ute nå. 4 grader står på dagbladet at det er her i bergen men termometeren her viser -1 Lenke til kommentar
akarno Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 alle de bildene... 5155665[/snapback] Om det ene bildet på nesttun, meny... Om morgenen da jeg busset forbi (rundt 7.30) var ikke meny oversvømt, og da jeg busset hjemmover igjen (12.00 ca... vi fikk gå fra skolen :o) var det bare en _veldig_ høy elv der... Når på dagen tok du de bildene? ----- ooog idag er det vinter! Digg med snø som la seg, skulle bare snødd mer... også var vi på skøyter med klassen idag - god måte å starte vinteren på Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Jøss. Det var sånn god skomakergata-julestemning på bildene av snøen. Her i Nord-Norge har vi ikke fått mer enn et lite dryss med snø. JEg må ærlig innrømme at jeg setter pris på snø jeg, så lenge jeg ikke må kjøre på driten. Det er bare så forbanna dumt at ingen gidder å ha snøballkrig med meg. Skandaløst nesten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå