Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen som skal på standup med Harald Eia og Thomas Gjertsen 7des på sas hotellet?

5111705[/snapback]

Du sa at??

Tell me EVERYTHING!

5111728[/snapback]

Ja, de har standupshow i byn den 8 desember og ikke 7 som jeg sa tidligere. Espen eckbo er også med, gleder meg stort.

Lenke til kommentar

Dere har verdens sureste rektor, som ikke engang ville la oss kalle det et skoleball. Kantinen på vår skole er for liten, dessuten hadde rektoren våres aldri tillatt dere å være med, spesielt ikke en fredag kveld. Så nå er vi på jakt etter nye lokaler. Har fått tips om et par, men har skjønt at det muligens er flere fra begge skolene som tidvis titter innom her, så jeg er litt forsiktig med å nevne hvor. Er så kjipt med rykteflommer, og all negativitet som plutselig blir rundt arrangementene hvis folk forventer noe, men det viser seg å ikke være riktig.

Lenke til kommentar
Jeg glemte å si at det ikke er så veldig aktuelt med en gymsal-ting, men hvis ikke annet finnes, blir det vel noe slikt. Vi prøver å få arrangert et juleball for Åsane Gymnas og U.Pihl.

5118497[/snapback]

Hørte rykter om det ballet. Men er det slik at skolen(e) ikke ville ha noe med det å gjøre? Og at elevene selv måtte ta ansvar for alt, hvis det skulle bli noe? Mener det var snakk om noe slikt her på pihl.

Lenke til kommentar
Jeg glemte å si at det ikke er så veldig aktuelt med en gymsal-ting, men hvis ikke annet finnes, blir det vel noe slikt. Vi prøver å få arrangert et juleball for Åsane Gymnas og U.Pihl.

5118497[/snapback]

U.Pihl og greier, broderen går dere nå, i 1. klasse.

Er en stund siden jeg har vært inne, har ikke hatt internett på 2-3 uker. Forferdelig frustrerende, men jeg fant et rom med nett nå. :)

Noe nytt fra gode gamle trakter? Skulle forresten gjerne sett det showet 8 des... Noen som vet om de spiller i Kristiandsand og omegn?

Lenke til kommentar
Tor Erik: DU får tvinge han til å sosialisere seg selv med på det ballet da :p

5138773[/snapback]

Will do. :p

Men hva skuer mine azurblå? Et aldri så lite regnskyll over byen mellom de syv fjell igjen? Til nå har jeg sett jordras, evakuerte skoler, og generelt sett kaotiske tilstander utfra avisartikler å dømme. Kedegåri egentlig?

Lenke til kommentar

Vel, det jeg har fått med meg hittil i dag. Er stort sett det som står i avisene, pluss litt vann, har nesten følelsen av at de ikke tar nok i når de snakker om mengdene vann som kommer ned. Har også en kamerat som ikke hadde sjangs i helvete å komme seg på skolen i dag, det er rett og slett umulig å komme seg fra der han bor. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...