endrebjo Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Tror du det går an å ta grunnkurset på Centrum Trafikkskole til 1200 kr, og mørkekjøring hos Geir Helland til 800 kr? Da ender det jo opp på behagelige 2000 kr. Lenke til kommentar
PT Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Det gjør det helt sikkert Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 e ikkje akkurat bergenser då. har bodd i Åsane i 10 år, nermere bestemt Langarinden og Liastølen (blir jo på samme hompen då) så flyttet eg ytil sunnmøre for ca 1 og et halvt år siden det e som å flytte fra folk til skog og dyr Lenke til kommentar
Inc Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Yahooo. endelig har jeg nett... herlige 3mbit Da blir det cs hele helgen.......... Lenke til kommentar
Inc Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Er det noen som skal på standup med Harald Eia og Thomas Gjertsen 7des på sas hotellet? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Er det noen som skal på standup med Harald Eia og Thomas Gjertsen 7des på sas hotellet? 5111705[/snapback] Du sa at?? Tell me EVERYTHING! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Er det noen som skal på standup med Harald Eia og Thomas Gjertsen 7des på sas hotellet? 5111705[/snapback] Du sa at?? Tell me EVERYTHING! 5111728[/snapback] Ja, de har standupshow i byn den 8 desember og ikke 7 som jeg sa tidligere. Espen eckbo er også med, gleder meg stort. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Noen her som vet om et selskapslokale i Åsane eller omegn? Må være plass til en del folk, altså noe ala Åsatun. Åsatun var utleid den aktuelle datoen. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Hva med Åsanehallen. Ikke den med fotballbane altså, men den hallen rett over veien fra IKEA. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Jeg glemte å si at det ikke er så veldig aktuelt med en gymsal-ting, men hvis ikke annet finnes, blir det vel noe slikt. Vi prøver å få arrangert et juleball for Åsane Gymnas og U.Pihl. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Dere har verdens sureste rektor, som ikke engang ville la oss kalle det et skoleball. Kantinen på vår skole er for liten, dessuten hadde rektoren våres aldri tillatt dere å være med, spesielt ikke en fredag kveld. Så nå er vi på jakt etter nye lokaler. Har fått tips om et par, men har skjønt at det muligens er flere fra begge skolene som tidvis titter innom her, så jeg er litt forsiktig med å nevne hvor. Er så kjipt med rykteflommer, og all negativitet som plutselig blir rundt arrangementene hvis folk forventer noe, men det viser seg å ikke være riktig. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Jeg glemte å si at det ikke er så veldig aktuelt med en gymsal-ting, men hvis ikke annet finnes, blir det vel noe slikt. Vi prøver å få arrangert et juleball for Åsane Gymnas og U.Pihl. 5118497[/snapback] Hørte rykter om det ballet. Men er det slik at skolen(e) ikke ville ha noe med det å gjøre? Og at elevene selv måtte ta ansvar for alt, hvis det skulle bli noe? Mener det var snakk om noe slikt her på pihl. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 åååå... de e så trist å uikkje bo i Åsane lenger savner alle sammen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Noen som vet hvor man får tak i Coca Cola Light Lemon i Bergen? Jeg har kun sett det i Oslo/Stavanger. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Noen som vet hvor man får tak i Coca Cola Light Lemon i Bergen? Jeg har kun sett det i Oslo/Stavanger. 5129766[/snapback] Spør eman.. han drikker sånne mystifistiske ting.. Ellers er Narvesen et forslag Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Det er lime han drikker. Høyst mystifistisk. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Jeg glemte å si at det ikke er så veldig aktuelt med en gymsal-ting, men hvis ikke annet finnes, blir det vel noe slikt. Vi prøver å få arrangert et juleball for Åsane Gymnas og U.Pihl. 5118497[/snapback] U.Pihl og greier, broderen går dere nå, i 1. klasse. Er en stund siden jeg har vært inne, har ikke hatt internett på 2-3 uker. Forferdelig frustrerende, men jeg fant et rom med nett nå. Noe nytt fra gode gamle trakter? Skulle forresten gjerne sett det showet 8 des... Noen som vet om de spiller i Kristiandsand og omegn? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Tor Erik: DU får tvinge han til å sosialisere seg selv med på det ballet da Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Tor Erik: DU får tvinge han til å sosialisere seg selv med på det ballet da 5138773[/snapback] Will do. Men hva skuer mine azurblå? Et aldri så lite regnskyll over byen mellom de syv fjell igjen? Til nå har jeg sett jordras, evakuerte skoler, og generelt sett kaotiske tilstander utfra avisartikler å dømme. Kedegåri egentlig? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Vel, det jeg har fått med meg hittil i dag. Er stort sett det som står i avisene, pluss litt vann, har nesten følelsen av at de ikke tar nok i når de snakker om mengdene vann som kommer ned. Har også en kamerat som ikke hadde sjangs i helvete å komme seg på skolen i dag, det er rett og slett umulig å komme seg fra der han bor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå