Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går på skole... har ikke bil... men har veldig snille foreldre så får låne... når det er praktisk mulig da... ellers buss på meg...

Men steike så kaldt det e på buss stoppet om morningen...

Kjipe dager, tempen varier med 1 grad til 15 grader...

Gleder meg til den morra eg har 10 min og legge om vinterdekk på, forhåpentligvis ikke noe snø før de må på... :!:

lite veddemål med pappa på gang :p

Lenke til kommentar

Da kan jeg informere om at her i Hønefoss har det vært minusgrader. Brrr! Dette stedet er iskaldt!

5029324[/snapback]

H;nefoss, der er det kaldt ja. Dem har ett slikt fenomen som heter underkj;ldt regn, dvs regnet frysser naar det treffer bakken. da blir det glatt :tease:

Nee, ikke g;y [ sitte p[ en utdater maskin som ikke har '[; ..arg de tre siste bokstavene i alfabete v[rt. :!:

N[r blir det bergenstreff igjen?

Lenke til kommentar

Hehe! det er egenlig litt gøy når de første kalde dagene kommer, det er så utrolig mange som svimer rundt på sommer dekk . Så sitter jeg å koser meg foran nyhetene på kveld om alle bilistene som har sendt bilen sin ut i ødemarken :D

Lenke til kommentar
Hehe! det er egenlig litt gøy når de første kalde dagene kommer, det er så utrolig mange som svimer rundt på sommer dekk . Så sitter jeg å koser meg foran nyhetene på kveld om alle bilistene som har sendt bilen sin ut i ødemarken :D

5051961[/snapback]

Jeg holdt på å bli en av dem i går, feilberegnet temperaturen aldri så lite... Hadde ikke tilgang på termometer, så det var ikke så enkelt. Klarte å redde meg fra det heldigvis. Sommerdekk er moro. :)

Skraping på ruten er for lengst blitt daglig tralt her. Har ikke vært noe snø enda, men det kommer bare av at det er så lite nedbør generelt.

Skjer det forresten noe i byn i helgen 4-7 nov? Tenkte muligens å ta en tur hjem da.

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar

Opp gjennom årene jeg har gått på skole, husker jeg alltid snøen :ohmy:

Vi kommer inn på skolen, kommet litt godt i gang med timen også begynner snøen og dale ned...

I fjor gikk jeg på Bergen Maritime VGS ved siden av legevakten i bergen sentrum.

Jeg husker når det blåste og snødde noe helt vilt, det var kozelig det.

Det blir ganske turbolent mellom de to byggene, og det så helt utrolig ut.

Som tatt ut av en film.

Håper jeg får se det samme i år å. :love:

Endret av chills
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...